Maar waarom wil je zo graag die gevolgen krijgen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb wel al eens vermeld dat ik de gevolgen die ik ga krijgen van het niet goed met de diabetes omgaan heb allang heb geaccepteerd.
Daar gaat het niet om. Het is niet dat ik nou zo graag enorme pijn van neuropathie wil (even als voorbeeld). Het gaat erom dat ik de diabetes (nog steeds) niet kan accepteren en dat ik (mede daarom) een eetprobleem heb, en ik daardoor weet en besef dat ik wellicht al snel gevolgen kan gaan merken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar waarom wil je zo graag die gevolgen krijgen?
Nou acceptatie is ook moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is niet dat ik nou zo graag enorme pijn van neuropathie wil (even als voorbeeld). Het gaat erom dat ik de diabetes (nog steeds) niet kan accepteren en dat ik (mede daarom) een eetprobleem heb, en ik daardoor weet en besef dat ik wellicht al snel gevolgen kan gaan merken.
Tsja het zij zo. Ik zie mijzelf niet de diabetes binnen korte tijd volledig accepteren, ook niet met hulp (realistisch beeld). Misschien gebeurt dat wel nooit, I can't tell.
Dat is wel een hele vrije interpretatie van die regel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb vanmiddag ook even de remmen van onze Aygo getest.![]()
En de regel is: als je kan remmen, moet je remmen.
Kan je niet ergens anders gaan zitten zeiken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vrije interpretatie van die regel.
Ow dus jij vind dat soort spelletjes in het verkeer normaal?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders gaan zitten zeiken.
Zuurpruim
quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dus jij vind dat soort spelletjes in het verkeer normaal?
Maar goed ik ben wel weg hoor
Oei?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:35 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen want de sfeer is zo gespannen.
Welnee, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijnquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:35 schreef sararaats het volgende:
Doel je nu op mijn bericht?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:35 schreef sararaats het volgende:
Waarheid als eenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Welnee, we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn
Nah over het algemeen en niet alleen hierquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Doel je nu op mijn bericht?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nah over het algemeen en niet alleen hier
Ik ben al de hele dag vervelend.
Gelukkug is het frisser en slaap ik weer in mijn eigen tram hehe.
Ik erger me niet aan je hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik vind je niet vervelend.
Ik post en lees niet meer in cz. Want iedereen ergert zich alleen maar aan mij. Of er is bijna geen reactie. Dus ik weet de sfeer ook niet meer...:)
Haha maakt niet uit. Het is vooral hypocriet dat al die mensen het niet tegen me durven te zeggen. I am better than that.quote:
Als je hier maar wel gezellig mee blijft posten danquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit. Het is vooral hypocriet dat al die mensen het niet tegen me durven te zeggen. I am better than that.
Daarom geen cz meer voor mij.
Jawohl, hier post ik lekker mee!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Als je hier maar wel gezellig mee blijft posten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |