Ja ik ookquote:Op maandag 19 september 2016 20:55 schreef MarieAlice het volgende:
Ben blij dat het goed verlopen is, lpfan
Ze is niet thuisquote:Op maandag 19 september 2016 21:01 schreef Diconnected het volgende:
Fijn dat je moeder weer thuis is LP!
En mannnnnnnnn wat een gare daghele middag bezig geweest met standopbouw voor de beurs, nu alleen dikke rugpijn (yay voor sjouwen en in elkaar zetten van meubels) en een rare pijn in m'n been
. Maargoed, morgen werk ik nog gelukkig thuis dus lekker rustig aan
Oh sorryquote:Op maandag 19 september 2016 21:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze is niet thuisZe ligt nog in het ziekenhuis, is vanmorgen geopereerd.
Lekker rustig aan doen dan idd!
Geniaal ditquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik post hem gewoon
Als je van dit soort humor houdt moet je meer van Taika Waititi gaan kijken
Nou nee alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat het geeoon nog lekker zonnig is.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nou waar is het herfstweer?![]()
Koud, guur, regen.
Haha ja iddquote:Op woensdag 21 september 2016 11:30 schreef LPFAN het volgende:
Zometeen ff bij mijn mams op visite. Ik kan net zo goed ook maar een bed gaan huren in het ziekenhuis, ben er elke dag nu
Waarschijnlijk tot vrijdag of zaterdag.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja idd
Hoe lang moet ze nog blijven?
Oh lees net dat ze tegen iemand zegt dat ze vrijdag naar huis gaat.quote:Op woensdag 21 september 2016 11:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja idd
Hoe lang moet ze nog blijven?
Okéquote:Op woensdag 21 september 2016 11:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh lees net dat ze tegen iemand zegt dat ze vrijdag naar huis gaat.
Het is ook geen verrassing meer dat ik kom, ze vroeg me of ik vanavond nog kwam met mijn vader, oftewel ze wil graag dat ik mee kom. Dus heb maar gezegd dat ik er zo aankomquote:
Ah jammer dat het gewn verrassing meer is. Genier van je broodje en veel plezier zo met mamsquote:Op woensdag 21 september 2016 12:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is ook geen verrassing meer dat ik kom, ze vroeg me of ik vanavond nog kwam met mijn vader, oftewel ze wil graag dat ik mee kom. Dus heb maar gezegd dat ik er zo aankom(Maar eerst een lekker broodje ga eten in het restaurant
![]()
)
Ja wel jammer maar vond het lullig om nee te zeggen ;pquote:Op woensdag 21 september 2016 12:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ah jammer dat het gewn verrassing meer is. Genier van je broodje en veel plezier zo met mams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |