Ik ben met de mijne bezig geweest, komt morgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:40 schreef vinnypassy het volgende:
Komen er nog wat lijstjes? Want het laagterecord van afgelopen jaar gaan we op deze manier gemakkelijk verbreken.![]()
@MauroPicotto; Angel's Egg staat op YouTube, maar ik heb er volgens mij ook wel eens een goede torrent van gevonden.
Wat zou er eigenlijk op tegen zijn om het gewoon nog een paar weken op te houden zodat er misschien nog wat meer lijsten komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:51 schreef vinnypassy het volgende:
Overigens ben ik zondag overdag niet thuis, dus lijstjes mogen tot zondagavond 18.00u ingeleverd worden.
Niets hoor, maar het topic is een maand open, er is een post op de FP geweest en de voorgaande deelnemers hebben zowel een DM als PM ontvangen. Activiteit op fora neemt helaas af, schijnbaar ook op FOK!, dus ik vraag me af hoeveel dat nog gaat opleveren. Maar ik zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk op tegen zijn om het gewoon nog een paar weken op te houden zodat er misschien nog wat meer lijsten komen?
Vrees idd dat je daar volkomen gelijk in hebt. Deelname daalt al jaren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:03 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Niets hoor, maar het topic is een maand open, er is een post op de FP geweest en de voorgaande deelnemers hebben zowel een DM als PM ontvangen. Activiteit op fora neemt helaas af, schijnbaar ook op FOK!, dus ik vraag me af hoeveel dat nog gaat opleveren. Maar ik zal er over nadenken.
Wellicht later inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
Komt/is er ook een lijst voor series?
Liefst wel, voor 18.00u, gaat dat lukken?quote:
Je gebruikt zeker alleen de links? Dat werkt niet bij meer dan 10 of 20 links. Je kan het het beste zo doen:quote:
Ik stuur mijn lijstje wel even naar je opquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:15 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Je gebruikt zeker alleen de links? Dat werkt niet bij meer dan 10 of 20 links. Je kan het het beste zo doen:
[url=*LINK*]*TITEL*[/URL]
Of alleen de titels, dat is ook goed.
Ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:42 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Wellicht later inderdaad.
[..]
Liefst wel, voor 18.00u, gaat dat lukken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |