Ik verheven betreft filmsmaak? Ik heb anders gewoon Amerikaanse films in mijn top10, 50 en 100.quote:Op zondag 25 september 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is allemaal leuk en aardig dat je je kennelijk erg verheven voelt wat betreft je filmsmaak maar hij heeft echt niet voor niets 5 Oscars gewonnen.
Ik heb het over de persoon die neergezet wordt door Kevin Spacey. Niet zijn seksuele voorkeur.quote:Op zondag 25 september 2016 18:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dat terwijl ik mij afvraag wat er briljant (jouw woordkeuze) is aan een pedo!
Je hebt dus geen idee wat je briljant vindt aan een pedo of was het je nog niet opgevallen dat je een pedo briljant vond?
Ja lekker verheven voelen boven die pedo-fans van AB.quote:Op zondag 25 september 2016 18:48 schreef Fok-it het volgende:
Wat een troll ben je trouwens met je Liar Liar op plek 12![]()
Klik hier bijvoorbeeld eens.quote:Op zondag 25 september 2016 18:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
vraag ik aan de American Beauty liefhebbers wat zij er goed aan vinden.
Pics van de filmkamerquote:Op zondag 25 september 2016 21:35 schreef vinnypassy het volgende:
Tof om The Neon Demon nu al zo vaak terug te zien. Heb net een nieuwe tv in mijn filmkamer opgehangen, kan niet wachten om die daarin opnieuw te zien.
Denk van de week, moet nog een paar dingetjes ff aanpassen. Vooral The Neon Demon wat hoger zetten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef Cikx het volgende:
Wanneer kunnen we jouw lijstje verwachten vinny?
Zal van de week eens kijkenquote:
Film van het jaar voor mij.quote:Op zondag 25 september 2016 21:44 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Denk van de week, moet nog een paar dingetjes ff aanpassen. Vooral The Neon Demon wat hoger zetten.
Elle Fanning is ook geweldigquote:
Thnx zal morgen eens kijkenquote:Op zondag 25 september 2016 17:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1
En dan gewoon als afbeelding toevoegen.
quote:
Zo, dat is wel grappig. Niet zomaar een AB-liefhebber, maar ook al vanaf het begin en zolang op FOKquote:
Het zijn geen broers meer.quote:Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef Cikx het volgende:
98 | 20px-Flag_of_the_United_States.svg.png | The Matrix (The Wachowski Brothers, 1999)
En dan staat je avatar er niet tussen?quote:Op zondag 25 september 2016 20:53 schreef Cikx het volgende:
2 | 20px-Flag_of_the_United_States.svg.png | Taxi Driver (Martin Scorsese, 1976)
Ah, ik had het gewoon van IMDb geëxporteerd, dus ik geef hun de schuld.quote:Op maandag 26 september 2016 02:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het zijn geen broers meer.
Geniaal personage, maar de film zelf zou ik niet in mn top 100 zettenquote:[..]
En dan staat je avatar er niet tussen?
Top 200 danquote:Op maandag 26 september 2016 11:06 schreef Cikx het volgende:
Geniaal personage, maar de film zelf zou ik niet in mn top 100 zetten
Met dank aan de herkijk, geldt voor beide films.quote:Op maandag 26 september 2016 20:13 schreef Cikx het volgende:
Mooi om te zien dat True Romance en Ex Machina je top 100 gehaald hebben dit jaar.
Ik ben nog nooit zo weggeblazen door een film in de bioscoop als bij OGF. Zelfs niet door Drive, maar Drive raakt een heel andere snaar. OGF is veel overweldigender, veel directer, veel meer hate it or love it. Ik snap het wel als mensen OGF niet of minder waarderen, maar ik werd erdoor geraakt op een manier die ik hier heb proberen te omschrijven. En herkijken heeft de film goed gedaan.quote:Op maandag 26 september 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb Only God Forgives gister pas voor het eerst gezien maar zou hem niet op 8 zettenvond hem toch stuk minder van Refn vergeleken met Drive en TND
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |