Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.quote:
Pauw kijken, bende 80quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.
een spelletjequote:
wie? wat? waar?quote:
Aah dat spel ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Civilization III. Vrij oud spel al. Turn based.
Ja wat is daar mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond toch dat stuk bij Pauw met die mongooltjes uit Zaandam.
Oh d'r werden er een paar helemaal mad hier om Pauw en vervolgens Ebru enzo. Was best gezellig.quote:
Als je weer met je sneue ongein aankomt over het eitje van die dat, zus zo bevruchten, tover je maar lekker opquote:
uh, jij was toch degene die zat te janken of zeer zich nou een stoere jongen voelde en shitquote:
Oh ik zat te janken?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
uh, jij was toch degene die zat te janken of zeer zich nou een stoere jongen voelde en shit
Zou eerder mad worden om die voetvegen van de maatschappijquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh d'r werden er een paar helemaal mad hier om Pauw en vervolgens Ebru enzo. Was best gezellig.
Haha ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
en of zeer hier wel durfde met zijn holmaatjes
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelletje sneue neusjes hier. Gvde
maar anderen waren mad, tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
niks mis met mijn neusquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt he.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou eerder mad worden om die voetvegen van de maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |