tenminste nog iemand die grappig isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig weet je dat
Ja, je zal eens bewegen op een dag. Papzakquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan toch gewoon gamen en FOK!ken tegelijk hambak
welke dag?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je zal eens bewegen op een dag. Papzak
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelensquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Hermann is een dikke vleesfabriek
Wat zie ik hier?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
Stukje van de situatie:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor spel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
Stukje van de situatie:
[ afbeelding ]
Gevoelensquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelens
Oei, gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met die junkrage en doe normaal, achter elke user zit gewoon een echt persoon met gevoelens
Hij reageerde met zijn zonnebril op, omdat hij werd overmand door emoties, of omdat er zaad in zijn ogen zat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://speld.nl/2016/09/0(...)ten-eigen-homosauna/
Keihard gelachen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij reageerde met zijn zonnebril op, omdat hij werd overmand door emoties, of omdat er zaad in zijn ogen zat.
Gvd
hoe komt het dat je altijd zo boos wordt als je geen gevoelens hebtquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gevoelens![]()
ben je gayhommotje ofzo
ben geen gitaar doe normaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt?
Ik ben nooit boosquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe komt het dat je altijd zo boos wordt als je geen gevoelens hebt
noel wil gewoon graag weer op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wacht even. Ik doe nog een screenshot van een stukje westelijker. Compleet platgegooid met ICBMs.quote:
Heb niet zoveel dagen meer dit jaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
noel wil gewoon graag weer op vakantie
Nu is het me alsnog niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wacht even. Ik doe nog een screenshot van een stukje westelijker. Compleet platgegooid met ICBMs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |