fictie?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker, dagje aan mijn boek werken.
o okquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, academisch dingetje.. passie
Wilde zeggen hallo vrienden en Hermann maar ondertussen moeten er meer bij dat lijstje. Gaan we niet doen. Teveel werk.quote:
hoe doe je dat?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde zeggen hallo vrienden en Hermann maar ondertussen moeten er meer bij dat lijstje. Gaan we niet doen. Teveel werk.
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:06 schreef Kurovski het volgende:
Zo maar 'ns m'n spel opstarten. Toen ik gisteren keek was het een aardig zooitje. 25% van de wereld platgenuked.
Ze zijn best lang en ik was nog maar net wakker enz.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
dat is toch net als chips? je kunt er nooit maar 1 eten..
hmm, oke.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn best lang en ik was nog maar net wakker enz.
okquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
i shake it off i shake it off ah ah i shake it off i shake it off WOOHOOHOOO
hahahahahahahahahahahahahhaahaaahahsquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Godverdomme. Kom ik thuis is de wc beneden verstopt door mn broertje. Hele beneden etage meurt naar Stront. Heerlijk
Is een gegenereerde kaart. Geen real world map.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lachen. Doe dat eens met het midden oosten.
Volgens mij roti. Ik heb een afscheidsfeestje waar ik eten krijg en die gene voor wie dat feestje is wou roti eten hoorde ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
en wat wordt het avondeten?
wat voor lekkers heeft ie gegetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Godverdomme. Kom ik thuis is de wc beneden verstopt door mn broertje. Hele beneden etage meurt naar Stront. Heerlijk
is rozeklaplong jouw broertje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
niks mis meequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij roti. Ik heb een afscheidsfeestje waar ik eten krijg en die gene voor wie dat feestje is wou roti eten hoorde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |