Goed puntquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je nws volk hierheen willen lokken
hmm, misschien toch maar eens in verdiepenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:37 schreef Trollscience het volgende:
bij petplay zijn het altijd van die supermooie meisjes en de owner is dan zo'n smerig dik mannetje wtf :S!!
gwn niet zo krampachtig doen en focussen op de huidige problemen op dat gebiedquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
nou ja sommige dingen waren neit ok maar ze hebben we lmooie autowegen tochquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler did nothing wrong.
Jatoch? Toch? of?
tjaquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
maar srs ze beginnen in nws echt een beetje een verontrustend wereldbeeld te krijgen
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstukquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien ooit de FP-mensen en de NWS-mensen samen opsluiten voor een cagefight.
Wederom, goed punt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan verzinnen ze wss samen een eindoplossing voor hun moslimvraagstuk
Vergeet de demonisering van 'die linksen' nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
die rechtse complotten ook altijddoor geenstijl is die shit echt een beetje in de mainstream gekomen
Zullen we het over drugs hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
Van wie is dit nu weer een kloontje?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
eerst mij negeren dan over politiek praten, waarom haten jullie mij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |