quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer over mijn neefje praten van hem. Maar ik geef geen fuck.
Ik heb stiekem ook een hekel aan dat programma. Maar ze gaan aandacht besteden aan mijn neefje zijn mishandeling (hij is ook in beeld zie ik op de foto's nu) dus dan ga ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
ik kan niet beloven dat ik niet ga haten op hart van nederland eerlijk gezegd
gewoon zeggen dat ie een slechte docent is en een paar minuten later is ie op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mocht niet meer over mijn neefje praten van hem. Maar ik geef geen fuck.
Goeiequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie een slechte docent is en een paar minuten later is ie op vakantie
Mishandeld toen iemand hem wou overvallen. Nu heeft hij o.a. zijn oogkas gebroken.quote:
je schrikt van 2 moorden die 13 jaar geleden zijn gebeurd, op een campus van waarschijnlijk enkele duizenden mensen.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mishandeld toen iemand hem wou overvallen. Nu heeft hij o.a. zijn oogkas gebroken.
gaquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow moet ik je x'tje een o'tje van maken?
Nope.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schrikt van 2 moorden die 13 jaar geleden zijn gebeurd, op een campus van waarschijnlijk enkele duizenden mensen.
dat redelijk verwaarloosbaar
Het is leuk als je wat kan achterhalen, maar dat is 1 keer per 3 uurquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap er weinig van maar het lijkt me een ongelooflijk kutwerkje, trekte klaag
Geen idee. Maar ik ga toch kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
maar wat gaat hart van nederland dan doen?hoe kut ook, zo bijzonder is zoiets toch niet en de kans dat zij veel tips zullen krijgen lijkt me bij iets dat zo lokaal is vrij klein
ja snap k welquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga toch kijken.
een boel geld verdienen over de rug van een gehandicapte jochie dat in elkaar geslagen isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:57 schreef deadprez het volgende:
maar wat gaat hart van nederland dan doen?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.
Lees nog eens goed en verdiep je eens in. Anders houd je gewoon je mond.
veel meer valt er niet te lezen he..quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Net gehoord dat 13 jaar geleden 2 studenten zijn vermoord op de campus.
Ik wil terug naar huis.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
een boel geld verdienen over de rug van een gehandicapte jochie dat in elkaar geslagen is
die gasten zijn ook honds en honds brutaal, hebben een familielid eens op z'n werk gebeld, zonder aankondiging of wat dan ook en ze stonden laatst zomaar in de tuin van m'n ouders met draaiende camera![]()
bergen op fucking zoom of all placesquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet niet wat de statistieken nu zijn, maar Marseille is een tijd de gevaarlijkste stad van West-Europa geweest en Bergen op Zoom, klinkt vreemd, van Nederland.
daar ben ik geborenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
bergen op fucking zoom of all places
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |