Jeetje, indrukwekkend.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Net gehoord dat 13 jaar geleden 2 studenten zijn vermoord op de campus.
Ik wil terug naar huis.
misschien een keer niet hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verveel me hier een klein beetje. Ben al sinds terugkomst van vakantie hetzelfde aan het doen en het wil maar niet opschieten
komt wel goed bbyquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
In Groningen zijn de laatste 13 jaar wel meer mensen vermoord.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
Ik wil terug naar huis.
dit land is door en door verrotquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Groningen zijn de laatste 13 jaar wel meer mensen vermoord.
Ik verwacht een rip Etsu-topic van jou, ik ga het checken vanaf hierbovenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
statistieken laten zien dat moordenaars altijd 13 jaar na dato teruggaan naar hun slachtofferplekken
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Groningen zijn de laatste 13 jaar wel meer mensen vermoord.
ik maak nooit topics dus veel plezier met wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verwacht een rip Etsu-topic van jou, ik ga het checken vanaf hierboven
Massa spectra oplossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk piekje wat je bovenin ziet, bestaat uit allerlei fragmenten (onderste). Aan mij om te kijken wat wat is, maar veel shit is gewoon niet achter te komen.
hoe weet jij dat zo goedquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt zo.En dan heb ik het over de stad trouwens.
Soms lukt dat, vaak heb ik maar 1 taak openstaanquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien een keer niet hetzelfde doen
quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Massa spectra oplossen
ik snap er weinig van maar het lijkt me een ongelooflijk kutwerkje, trekte klaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk piekje wat je bovenin ziet, bestaat uit allerlei fragmenten (onderste). Aan mij om te kijken wat wat is, maar veel shit is gewoon niet achter te komen.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee. San Pedro Sula en Caracas.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Kurovski het volgende:
Gevaarlijkste steden ter wereld (in aantal moorden per dag) Johannesburg en Mexico City dacht ik.
oh okequote:
Natuurlijk is dat zoquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt zo.En dan heb ik het over de stad trouwens.
Is die weer bezig?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is mijn neefje in hart van nederland. Ik ga dan hier ook de link droppen. Dat jullie het alvast weten. Kan Jimmy alvast gaan haten.
wat naïef en schattigquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo
Schrik er gewoon alleen een beetje van. De wereld is klein en het is een grote familie hiero, en dan ga je twee moorden plegen omdat de slachtoffers geld hadden
Levenslang opgesloten in de gevangenis trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |