Kom jij even goed weg,quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:22 schreef richolio het volgende:
Ik wilde toch al niet naar Bon Iver.
"Er is iets mis op de site" ook echt. Nee, iedereen en z'n moeder wilde tegelijk kaarten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:30 schreef richolio het volgende:
Gaat lekker in die Facebook threat onder de post van Tivoli, veel mensen balen
Ik zat klaar voor Paradiso maar die waren echt in een minuut al weg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:18 schreef Maxerazzi het volgende:
10:02: Ik zie in dit topic dat de kaarten van Nicolas Jaar in de VVK zijn gegaan. Kut. Vergeten.
10:08: Nee, die Paradisokaarten, die zijn gewoon pleite.
10:16: Even kijken hoe het zit bij Tivoli.
10:18: Kaarten in zhe pocket.
Gezellig, kom je ook langs?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:18 schreef Maxerazzi het volgende:
10:02: Ik zie in dit topic dat de kaarten van Nicolas Jaar in de VVK zijn gegaan. Kut. Vergeten.
10:08: Nee, die Paradisokaarten, die zijn gewoon pleite.
10:16: Even kijken hoe het zit bij Tivoli.
10:18: Kaarten in zhe pocket.
Wel de Tivolikaarten geregeld?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat klaar voor Paradiso maar die waren echt in een minuut al weg.
#jatogjatogjatogjatogquote:
Met gezonde tegenzin.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wel de Tivolikaarten geregeld?
Je wilt liever naar Paradiso dan naar Tivoli?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je wilt liever naar Paradiso dan naar Tivoli?Ik vind Paradiso verreweg de allermooiste concertzaal in Nederland. Dat dak, de ramen, de sfeer, fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast kan ik er binnen een kwartier komen. Ook handig.![]()
Ja, dat heb ik met Tivoli. Binnen 5 minuutjesquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Paradiso verreweg de allermooiste concertzaal in Nederland. Dat dak, de ramen, de sfeer, fantastisch.
Daarnaast kan ik er binnen een kwartier komen. Ook handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Tivoli. Binnen 5 minuutjes
discussie die het topic niet weer hoeft te verdurenIk weet dat jij je altijd overal aan stoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb me nog nooit aan TiVre gestoordquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat jij je altijd overal aan stoort.
Ik kijk nu al uit naar de onvermijdelijke klaagzang.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:56 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog niet in TiVre geweest maar nu twee keer dus. Ben benieuwd.
Ja, hé, kijk, tuurlijk man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:49 schreef Tchock het volgende:
Maar aan het eind van de dag liever Jaar in Tivoli dan helemaal geen Jaar, natuurlijk.
Heb je hem al eens live gezien? Wat een ongelofelijke god.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Jaar in de Paradiso was wel vettere sfeer geweest, denk ik. Dat religieuze zou niet misstaan bij onze heilige man. Maar ach, in Tivoli ga ik net zo goed als een sardientje dansen.
Jup, vorig jaar met Lentekabinet. Dat was pure euforie. De Darkside-optredens ook: die gast weet een broeierige spanning te creëren, da's gewoon ongekend hè.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je hem al eens live gezien? Wat een ongelofelijke god.![]()
quote:
Op Facebook heet het ook 'Nicolas Jaar live - presented by Paradiso & Dekmantel (sold out)'quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is vermoedelijk ook wel met dank aan Dekmantel, dat hij twee shows geeft. Toen met Lentekabinet was-ie ook speciaal op hun aanvraag komen draaien. Die gasten staan er goed op bij Jaar.
Kan niet wachten. Zeker ook met die EP's van vorig jaar. Hou op met me, dat wordt live vet.
[..]
Kan het nu al niet onthouden kennelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
AFAS, bedoel je. Diezelfde lui als het stadion van AZ (AFAS Stadion).
Denk gewoon aan "afwas stadion".quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan het nu al niet onthouden kennelijk
Wat was die presale dan? Iets met spotify ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:58 schreef Xrenity het volgende:
Nico had ik al in de presale, dus hoef allen Bon nog
Alleen jammer dat het geluid er zo vaak ruk is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Paradiso verreweg de allermooiste concertzaal in Nederland. Dat dak, de ramen, de sfeer, fantastisch.
Daarnaast kan ik er binnen een kwartier komen. Ook handig.
Ik heb nu bij songkick mijn complete spotifybibliotheek ingeladen, en krijg nu mailtje als hij een artiest in de buurt spotquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het geluid er zo vaak ruk is.
Overigens er niet eens aan gedacht om vandaag klaar te gaan zitten voor Bon Iver en Jaar. Maar weer hopen op ticketswap...
10:01 was het al klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Tchock het volgende:
Bon Iver was wel een van de snelst verkopende concerten die ik me kan heugen. Eigenlijk waren direct alle tickets gereserveerd.
En dan te beseffen dat al die 2000 man straks ontzettend zullen gaan balen als het eenmaal tot ze doordringt dat ze bijna 50 euro hebben neergeteld voor een concert in de afschuwelijke galmbak Grote Zaal van TiVre.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:58 schreef Tchock het volgende:
Bon Iver was wel een van de snelst verkopende concerten die ik me kan heugen. Eigenlijk waren direct alle tickets gereserveerd.
Dit werkt over het algemeen best aardig inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:28 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ik heb nu bij songkick mijn complete spotifybibliotheek ingeladen, en krijg nu mailtje als hij een artiest in de buurt spot![]()
Ik ga de pijn verzachten met Weval op 29 december
Ik vond het geluid toen bij King Crimson prima daarquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan te beseffen dat al die 2000 man straks ontzettend zullen gaan balen als het eenmaal tot ze doordringt dat ze bijna 50 euro hebben neergeteld voor een concert in de afschuwelijke galmbak Grote Zaal van TiVre.![]()
<--- jaloers. vanzelf.
Op de site van Tivre lees ik dat ze de zaal expres origineel gelaten hebben om de goede akoestiek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vond het geluid toen bij King Crimson prima daar
Voor klassieke muziek ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de site van Tivre lees ik dat ze de zaal expres origineel gelaten hebben om de goede akoestiek.
Goede akoestiek wordt niet ineens slecht als je er gitaarmuziek in gaat draaienquote:
Stond op nicolasjaar.netquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:48 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Wat was die presale dan? Iets met spotify ofzo?
Er is gewoon te veel galm, kerken (perfect voor klassiek) werken ook niet voor pop-gitaren. Maar wie ben ik, geen expert iig...quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede akoestiek wordt niet ineens slecht als je er gitaarmuziek in gaat draaienAlleen misschien bij bass-heavy muziek gaat dat op. Klassieke muziek heeft een ongelofelijk breed spectrum.
Ja, het hele vernieuwen van Vredenburg is wel één gigantische flop gebleken, benieuwd hoelang dat nog door gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan te beseffen dat al die 2000 man straks ontzettend zullen gaan balen als het eenmaal tot ze doordringt dat ze bijna 50 euro hebben neergeteld voor een concert in de afschuwelijke galmbak Grote Zaal van TiVre.![]()
<--- jaloers. vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |