Enig idee wat voor krachten er vrijkomen bij zo'n explosie?quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:10 schreef Anthonie24 het volgende:
is het uberhoud wel mogenlijk om een aardbeving te creeren door nucleaire testen uit te voeren?
neen, ik ben geen nucleair geleerde.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Enig idee wat voor krachten er vrijkomen bij zo'n explosie?
1. überhaupt of ueberhaupt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:10 schreef Anthonie24 het volgende:
is het uberhoud wel mogenlijk om een aardbeving te creeren door nucleaire testen uit te voeren?
Dat loopt in de megatonnen. En daarvoor hoef je echt geen nucleair geleerde te zijn een documentaire is voldoende.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
neen, ik ben geen nucleair geleerde.weet jij het wel dan?
anders ff een willekeurig azc binnenlopen, daar kunnen ze het je zo uitleggenquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Het is er al mis. vraag het de bewoners. Oh nee, dat kan niet. Laatst weer een kabinetslid geëxecuteerd omdat ie tijdens een vergadering in slaap was gevallen. Dat zijn de berichten die naar buiten komen. Vreselijk voor de burgers daar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:06 schreef aloa het volgende:
Wat een land is het ook![]()
Het gaat een keer mis daar.
Dat zijn de berichten die in de wereld komen. Waar ze nou echt vandaan komen blijft altijd een beetje onduidelijk. Ik ben niet geneigd ze te geloven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn de berichten die naar buiten komen.
Dat klopt. Dat executie 'by anti-aircraftmissile' verhaal klopt ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zijn de berichten die in de wereld komen. Waar ze nou echt vandaan komen blijft altijd een beetje onduidelijk. Ik ben niet geneigd ze te geloven.
quote:Of the seven pallbearers at former leader Kim Jong-il's 2011 funeral, apart from Kim Jong-un, all have either been executed, have lost their jobs or have not been seen in some time.
Bij een machtsovername schakel je eerst je tegenstanders uit, daarna iedereen die je op zou kunnen volgen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat executie 'by anti-aircraftmissile' verhaal klopt ook niet helemaal.
http://www.bbc.com/news/world-asia-32716749
Maar echt een goed pensioenstelsel hebben ze daar kennelijk ook niet:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[..]
Rutte zat er zondag ook nog trots over te vertellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een machtsovername schakel je eerst je tegenstanders uit, daarna iedereen die je op zou kunnen volgen.
Deden Helmut Kohl en Angela Merkel net zo trouwens.
Kaltstellen is net wat anders dan executeren.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
...
Deden Helmut Kohl en Angela Merkel net zo trouwens.
Zoals de hollandse keukenmeid schreef, hetzelfde andersquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kaltstellen is net wat anders dan executeren.![]()
Kim Stoel Bam?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:41 schreef Infection het volgende:
Was het niet gewoon Kim die door z'n stoel zakte?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
anders ff een willekeurig azc binnenlopen, daar kunnen ze het je zo uitleggen
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYLqNqq_700b.jpgquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
zal ik jouw eens wat vertelen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:42 schreef MilkTea het volgende:
[..]
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYLqNqq_700b.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |