Enig idee wat voor krachten er vrijkomen bij zo'n explosie?quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:10 schreef Anthonie24 het volgende:
is het uberhoud wel mogenlijk om een aardbeving te creeren door nucleaire testen uit te voeren?
neen, ik ben geen nucleair geleerde.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:14 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Enig idee wat voor krachten er vrijkomen bij zo'n explosie?
1. überhaupt of ueberhaupt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:10 schreef Anthonie24 het volgende:
is het uberhoud wel mogenlijk om een aardbeving te creeren door nucleaire testen uit te voeren?
Dat loopt in de megatonnen. En daarvoor hoef je echt geen nucleair geleerde te zijn een documentaire is voldoende.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
neen, ik ben geen nucleair geleerde.weet jij het wel dan?
anders ff een willekeurig azc binnenlopen, daar kunnen ze het je zo uitleggenquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Het is er al mis. vraag het de bewoners. Oh nee, dat kan niet. Laatst weer een kabinetslid geëxecuteerd omdat ie tijdens een vergadering in slaap was gevallen. Dat zijn de berichten die naar buiten komen. Vreselijk voor de burgers daar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:06 schreef aloa het volgende:
Wat een land is het ook![]()
Het gaat een keer mis daar.
Dat zijn de berichten die in de wereld komen. Waar ze nou echt vandaan komen blijft altijd een beetje onduidelijk. Ik ben niet geneigd ze te geloven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn de berichten die naar buiten komen.
Dat klopt. Dat executie 'by anti-aircraftmissile' verhaal klopt ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zijn de berichten die in de wereld komen. Waar ze nou echt vandaan komen blijft altijd een beetje onduidelijk. Ik ben niet geneigd ze te geloven.
quote:Of the seven pallbearers at former leader Kim Jong-il's 2011 funeral, apart from Kim Jong-un, all have either been executed, have lost their jobs or have not been seen in some time.
Bij een machtsovername schakel je eerst je tegenstanders uit, daarna iedereen die je op zou kunnen volgen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat executie 'by anti-aircraftmissile' verhaal klopt ook niet helemaal.
http://www.bbc.com/news/world-asia-32716749
Maar echt een goed pensioenstelsel hebben ze daar kennelijk ook niet:
[ afbeelding ]
Onderschrift:
[..]
Rutte zat er zondag ook nog trots over te vertellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij een machtsovername schakel je eerst je tegenstanders uit, daarna iedereen die je op zou kunnen volgen.
Deden Helmut Kohl en Angela Merkel net zo trouwens.
Kaltstellen is net wat anders dan executeren.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
...
Deden Helmut Kohl en Angela Merkel net zo trouwens.
Zoals de hollandse keukenmeid schreef, hetzelfde andersquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kaltstellen is net wat anders dan executeren.![]()
Kim Stoel Bam?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:41 schreef Infection het volgende:
Was het niet gewoon Kim die door z'n stoel zakte?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
anders ff een willekeurig azc binnenlopen, daar kunnen ze het je zo uitleggen
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYLqNqq_700b.jpgquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:16 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
zal ik jouw eens wat vertelen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:42 schreef MilkTea het volgende:
[..]
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYLqNqq_700b.jpg
zeg dat maar niet te hard.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik klink heel Amerikaans als ik zeg dat dat land nooit nukes zou mogen hebben. Ik meen het echter wel
Zelfs Pakistan is beter te vertrouwen dan dat zooitje ongeregeld. En dat zegt wat..
Pakistan had allang met nukes kunnen dreigen en doen als ze wilden. Hebben ze tot nu toe gelaten, zelfs nadat de VS z'n besneden lul in het land stopte met een undercovermissie zonder voorgaand overleg.quote:
Net alsof dat geen gevolgen heeft voor de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat meneer Oen macht denkt te hebben buiten NK, hij weet toch ook wel wanneer hij de rode knop indrukt dat heel NK in een krater verandert?
Wat?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Net alsof dat geen gevolgen heeft voor de rest van de wereld.
?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:44 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
zal ik jouw eens wat vertelen?![]()
![]()
![]()
![]()
er is iets met je UI aan de hand.
NK heeft zo'n beetje driekwart van zijn arsenaal op Seoul gericht. Als we pech hebben, hebben ze functionerende nukes. Die gasten gaan niet zomaar ten onder.quote:
Maar meneer Oen en NK begrijpt toch wel wanneer zij de rode knop indrukken dat NK een oorlog gaat krijgen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
NK heeft zo'n beetje driekwart van zijn arsenaal op Seoul gericht. Als we pech hebben, hebben ze functionerende nukes. Die gasten gaan niet zomaar ten onder.
Voordat gebeurd is Seoel al weggevaagd en dat zal de belangrijkste reden zijn dat er nog niet ingegrepen is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar meneer Oen en NK begrijpt toch wel wanneer zij de rode knop indrukken dat NK een oorlog gaat krijgen waar de honden geen brood van lusten.
Omdat het enige wat ze hebben bluf is. Alles draait om schijn. Zowel naar buiten toe als naar binnen. Die kernproeven worden volgens mij alleen maar gedaan om zo de schijn op te houden dat ze iets kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Apekoek het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet dat meneer Oen macht denkt te hebben buiten NK, hij weet toch ook wel wanneer hij de rode knop indrukt dat heel NK in een krater verandert?
Welke voorruitgang heeft hij hiermee op het oog?
En wij snappen dan ook dat zodra wij Noord-Korea aanvallen er nukes richting Zuid-Korea/Japan/de VS vliegen. Mutually assured destruction. Een geweldig iets dat oorlogen voorkomt en daarom pleit ik er ook voor dat er meer landen met nukes zouden moeten komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar meneer Oen en NK begrijpt toch wel wanneer zij de rode knop indrukken dat NK een oorlog gaat krijgen waar de honden geen brood van lusten.
Ben echt zo een idioot dat je denkt dat het een goed idee zou zijn dat zij kernwapens hadden?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:16 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
En wij snappen dan ook dat zodra wij Noord-Korea aanvallen er nukes richting Zuid-Korea/Japan/de VS vliegen. Mutually assured destruction. Een geweldig iets dat oorlogen voorkomt en daarom pleit ik er ook voor dat er meer landen met nukes zouden moeten komen.
Als Noord-Korea genoeg nukes heeft, kunnen ze hun leger gaan afbouwen. Er is dan immers geen enorm leger meer nodig om het buitenland ervan te weerhouden Noord-Korea voor de 2e keer plat te bombarderen. Het geld en de mankracht die daardoor vrijkomt, kunnen ze vervolgens investeren in het verbeteren van de levensstandaard in het land. Momenteel hebben ze nog geen/te weinig nukes en hebben ze dus dat enorme leger nodig om te voorkomen dat de VS of Zuid-Korea hen aanvalt.
Saddam, Assad en Ghadaffi waren helaas niet zo slim als Noord-Korea en hebben hun ontwikkeling naar kernwapens vroegtijdig gestopt. Jammer, want je ziet wat voor brandhaard het in die landen is geworden, nadat buitenlandse machten de boel daar gesloopt hebben.
NATO zou bijvoorbeeld niet de ballen gehad hebben om rebellen in Syrië te bewapenen als een in het nauw gedreven Assad, Turkije plat zou kunnen nuken.
Ik heb mijn redenatie daarvoor in mijn post neergezet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben echt zo een idioot dat je denkt dat het een goed idee zou zijn dat zij kernwapens hadden?
Je bent dus volkomen idiootquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:48 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik heb mijn redenatie daarvoor in mijn post neergezet.
Een 5 kiloton atoombom heeft de kracht van, juist, 5kiloton TNT. Makkelijke manier van berekenenquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. überhaupt of ueberhaupt.
2. Ja, dat is goed mogelijk, een kleine atoombom heeft een explosieve kracht van vele duizenden tonnen TNT, miljoenen kilos dus. Een grote die werkt met waterstof fusie miljoenen tonnen TNT.
Daar betalen de Amerikanen de Pakistanen miljarden voor. Toch herbergde de Pakistanen de Amerikaanse staatsvijand Osama Bin Laden. Notabene vlak naast een Pakistaanse legerbasis. Hoe grote middelvinger kun je dan opsteken en tegelijkertijd toch miljarden dollars cashen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pakistan had allang met nukes kunnen dreigen en doen als ze wilden. Hebben ze tot nu toe gelaten, zelfs nadat de VS z'n besneden lul in het land stopte met een undercovermissie zonder voorgaand overleg.
Zou daar als zuid korea niet naar streven, failliet land over nemen is duur.quote:Op zaterdag 10 september 2016 09:29 schreef Woestijnvos het volgende:
We moeten ons niet bemoeien met dat land. Dat moeten we maar overlaten aan de Zuid Koreanen. Het is aan hun om heel Korea weer te herenigen.
Ik zet mijn geld liever op Kim wat dat betreft, je kunt van hem zeggen wat je wilt maar hij zal nooit een kernwapen meegeven aan de eerste de beste moslim terrorist die voorbijkomt. Wat pakistan betreft heb ik daar wat minder vertrouwen in.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik klink heel Amerikaans als ik zeg dat dat land nooit nukes zou mogen hebben. Ik meen het echter wel
Zelfs Pakistan is beter te vertrouwen dan dat zooitje ongeregeld. En dat zegt wat..
Goede argumentenquote:Op zaterdag 10 september 2016 08:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent dus volkomen idioot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |