Dacht het nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 11:12 schreef Godshand het volgende:
"masters of all kinds of tools "
Je mag hier wel een nieuwe vloer komen leggen en de tuin snoeien met de elektrische heggenschaar
A = Assertive, T = Turbulent lees ik netquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:54 schreef Godshand het volgende:
ENFP-A
Wat betekent A of T achter de eerste 4 letters?
Ho ho, er is niks gezegd over een eigen topic. Ik stelde voor dít topic voort te zetten.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Kick!
Heb het in FB besproken met Samzz. Zijn er INFP'ers of andere types die behoefte hebben aan hun eigen topic om te praten over ervaringen, carrière etc.? Wilde eerst zelf een apart INFP-topic openen, maar na overleg besloten om het eerst hier te peilen.
Oh, maar ik had deze post al getypt voordat je dat zei in FB.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ho ho, er is niks gezegd over een eigen topic. Ik stelde voor dít topic voort te zetten.
Ale groepen vallen immers onder MBTI.
Ik zei letterlijk 'Kun je dat topic (deze dus) niet voortzetten dan'.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, maar ik had deze post al getypt voordat je dat zei in FB.
Dat is fijn, dankje.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:42 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, doet er niet toe ook. Hopelijk kunnen jullie hier met z'n allen verder praten over MBTI.
We weten allebei dat de wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt, maar die herkenbaarheid is toch eng?quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:00 schreef Quotidien het volgende:
Toch maar even gemaakt en INFP schijnbaar.
Beschrijving erbij past verrassend goed.
Vrij bizar hoeveel ze over je weten met zo'n testje ja.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We weten allebei dat de wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt, maar die herkenbaarheid is toch eng?
Beetje horoscoop idee?quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
We weten allebei dat de wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt, maar die herkenbaarheid is toch eng?
Je bedoelt dit?quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje horoscoop idee?
Het introversie gedeelte klopt vaak wel, de andere factoren zijn een beetje vaag (sensing/feeling).
Doorgaans worden met name 2 van de letters aangehouden als de dominante eigenschappen en zijn de overige aanvullend.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje horoscoop idee?
Het introversie gedeelte klopt vaak wel, de andere factoren zijn een beetje vaag (sensing/feeling).
Bij mij stond in de beschrijving dat ik een talenknobbel zou hebben, dat is toch best specifiek en klopt als een bus.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje horoscoop idee?
Grappig, ik ben een hele goede schrijver. Vandaar dat het moeilijk met een korreltje zout kan nemen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bij mij stond in de beschrijving dat ik een talenknobbel zou hebben, dat is toch best specifiek en klopt als een bus.
Het is heel onwaarschijnlijk dat iedereen die bij dat type uitkomt, een talenknobbel heeft.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bij mij stond in de beschrijving dat ik een talenknobbel zou hebben, dat is toch best specifiek en klopt als een bus.
Ik dus in ieder geval wel. Steekproef van n=2, maar toch.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel onwaarschijnlijk dat iedereen die bij dat type uitkomt, een talenknobbel heeft.
Ik zie introvert als een persoonlijkheidskenmerken en die andere factoren als niet valide. Het meet geen construct, maar is gewoon wel grappig.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect
Kan zijn, maar dan zou ik ook dingen van mezelf moeten herkennen in de andere beschrijvingen.
In ieder geval, jij bent toch ook een INFP? Heb jij iets met het creatieve/artistieke (zie andere post)?
Dat zal best, maar in mijn geval klopt het dus wel.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel onwaarschijnlijk dat iedereen die bij dat type uitkomt, een talenknobbel heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |