Ook een net niet sprinterquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:51 schreef TheArt het volgende:
Roy Jans naar Wallonie Bruxelles, dat dus ook ProContinental gaat worden.
Oh ze moet koprijden voor haar ploeg, dat gaat veel luchtweerstand opleverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:48 schreef showtimer het volgende:
Puck Moonen maakt profdebuut bij Lotto Soudal Ladies
haha
Of de marketingafdeling had dringend behoefte aan een nieuwe Marion Rousse.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ze moet koprijden voor haar ploeg, dat gaat veel luchtweerstand opleveren
2015: 7 wedstrijden waarvan 6x DNFquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:48 schreef showtimer het volgende:
haha
Veranda Willems/Nuyens lijkt me nou niet echt een stap omhoog.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:17 schreef TheArt het volgende:
Huub Duyn heeft dan toch niet verlengd bij Roompot en vertrekt. Vandaag werd ie al gelinkt aan het nieuwe team van Nick Nuyens/de voortzetting van Verdanda's Willems.Zal dus wel daarheen gaan. Ik mag hopen dat ie alsnog bij Lotto Jumbo terechtkomt.
Ik vind dit vrij triest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:48 schreef showtimer het volgende:
haha
Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al die nietszeggende Belgische ploegen.
Dat ja. Ze neemt misschien het plaatsje in van een talentrijkere collega, maar voor de rest zijn er alleen winnaars.quote:
Whut, hoe de fuck kan Bananito een contractverlenging hebben gekregentwitter:cabg1989 twitterde op dinsdag 11-10-2016 om 19:38:42El año próximo sigo con Movistar y soy yo el que más quiere volverlo a ver reageer retweet
Correct.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft ie vorig jaar niet gewoon een contract voor twee jaar gekregen?
Hmm klopt ja. In dat licht gezien snap ik de tweet niet helemaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft ie vorig jaar niet gewoon een contract voor twee jaar gekregen?
Wachten tot ze de voorkant van Penthouse of FHM siertquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2015: 7 wedstrijden waarvan 6x DNF
http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=185220&season=2015
2016: 5 wedstrijden, vaarvan 2x DNF en beste uitslag 65e.
http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=185220&season=2016
Indrukwekkend palmares....
Movistar zal toch niet zo naïef geweest zijn om een labiel persoon zonder eenzijdige opzegclausule te contracteren? Misschien had Carlos zelf ook wel een clausule, mocht dit jaar gebleken zijn dat hij dagelijks thuis het vlees aan wil snijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 20:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hmm klopt ja. In dat licht gezien snap ik de tweet niet helemaal.
Tsjah, ze wordt door haar team amper opgesteld in grote wedstrijden. Ik ken amateurdames die harder rijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2015: 7 wedstrijden waarvan 6x DNF
http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=185220&season=2015
2016: 5 wedstrijden, vaarvan 2x DNF en beste uitslag 65e.
http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=185220&season=2016
Indrukwekkend palmares....
Hahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Jetse Bol naar Manzana......................
Ga weg joh.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha
Saldarriaga maakt er vast wel een topper van.
Ga zelf weg.quote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 14:51 schreef TheArt het volgende:
Jetse Bol naar Manzana, de Colombiaanse ploeg die ProContinental wordt
Tankink verlenging is toch helemaal nog niet zeker? In het artikel bij Wielerflits staat ook mits Tankink verlengt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Gijs van Hoecke ook en Tankink verlengt.
Dat artikel had ik niet gezien, zag een tweet maar die las ik verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tankink verlenging is toch helemaal nog niet zeker? In het artikel bij Wielerflits staat ook mits Tankink verlengt.
Dat vind ik nogal een uitspraak. Zo'n bijzondere renner is het niet. Van de talentvolle Noren zo'n beetje de minst interessante.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:39 schreef TheArt het volgende:
Prima aankoop idd. Een van de betere talenten bij de beloften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |