Liever een Peter Pannekoek dan iemand die geweld prefereert als hij geen buurthuis krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. De lucht die ie inademt niet waard
Jeetje.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar door zijn hoofd en wat en hoe ie het zegt alleen al hoop ik stiekem dat er hele erge dingen met hem gebeuren
Nee in de film en sport vinden we het allemaal wel cool natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Deze waanzin past perfect in één show met die straatratten van net. Het zijn mannen die qua gedrag meer op dieren dan op mensen lijken.
Oneensquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever een Peter Pannekoek dan iemand die geweld prefereert als hij geen buurthuis krijgt.
Ik kijk gelukkig nooit DWDD, dat deze mongool er is spreekt voor die keuzequote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Jeetje.
Heb een paar x met hem gepraat, lijkt me wel prima kerel. Als ik met een beperkt talent (voor wat dan ook) elke week een beetje mocht shinen bij DWDD zou ik dat ook doen. #fokdehaters
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pim had gelijk. Het resultaat van Van Dam's beleid zit nu in de Pauw studio.
Zie je, Elf vindt Peter P ook een lulquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Deze waanzin past perfect in één show met die straatratten van net. Het zijn mannen die qua gedrag meer op dieren dan op mensen lijken.
quote:
Je weet dat pim beleidsmaker was van PVDAquote:Op donderdag 8 september 2016 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pim had gelijk. Het resultaat van Van Dam's beleid zit nu in de Pauw studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |