kan alleen als er echt tijdritten terugkomen van minimaal +50km. En dat zie ik niet echt terugkomen. Ik snap best dat hij het wil proberen, maar ik hoop toch echt dat het maar bij 1 keer blijft en dat hij zich focust op eendagraces en kleine rondes van 1 week zoals TDS, PN en de Eneco Tourquote:
De Wiggo-Tour was toch best aardig met 100 km aan individuele tijdrittenquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan alleen als er echt tijdritten terugkomen van minimaal +50km. En dat zie ik niet echt terugkomen. Ik snap best dat hij het wil proberen, maar ik hoop toch echt dat het maar bij 1 keer blijft en dat hij zich focust op eendagraces en kleine rondes van 1 week zoals TDS, PN en de Eneco Tour
Sagan vliegt van het EK met een privévliegtuig naar Bolswardquote:Op woensdag 14 september 2016 12:07 schreef Marcoss het volgende:
Eneco Tour met o.a. Cavendish, Greipel, Kittel, Boonen, Ewan, Sagan, Groenewegen, Boasson Hagen, Demare, Bouhanni, Kristoff, Viviani, Nizzolo, Matthews, van Avermaet, Degenkolb, Dumoulin, Tony Martin, Wellens, Kiryienka, Dennis, Stybar, Terpstra, Boom en Kelderman..
Wat een veld joh
Wel jammer dat de ploegentijdrit zo lang is en de lastige ritten waarschijnlijk niet lastig genoeg zijn voor grote verschillen en het dus waarschijnlijk een top-10 met 4x BMC en 3x Etixx ofzo wordt..
http://www.wielerflits.nl(...).html/comment-page-1quote:Overigens heeft de organisatie van de Eneco Tour voor wereldkampioen Peter Sagan een oplossing gevonden. Hij zal direct na het EK met een privévliegtuig naar Nederland gebracht worden. “Voor bepaalde renners moet je zoeken naar de beste oplossingen om beide programma’s te kunnen combineren en kan je wel een uitzondering maken”, zei koersdirecteur Rob Discart vorige week.
GvA vs Stybar wordt het dan denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sagan vliegt van het EK met een privévliegtuig naar Bolsward
[..]
http://www.wielerflits.nl(...).html/comment-page-1
De Genna Silana is wel een schitterende klim, alleen al vanwege het uitzichtquote:Op woensdag 14 september 2016 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg hier nog niet echt een bol broekje van.
[ afbeelding ]
Ook live op Eurosport.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik ben ondertussen al de hele middag door Wallonië aan het toeren .De gp van wallonië aan het volgen. Foto verslag volgt vanavond
Dit deed de Tour op Corsica beter. Al weet ik niet hoeveel die twee eilanden verschillen in mogelijkheden voor leuke profielen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sardinië voor Giro is bevestigd.
Sterke kopgroep ook: Gallopin, Vakoc, Bakelants, Pozzovivo, Sprengers en Duijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog 11 km in Wallonie.
Duyn mee in kopgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |