Jouw moeder.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:36 schreef riazop het volgende:
Welke vrouwen zijn ONneukbaar?
Berlusconi klaagde luidop over de Duitse Bondskanselier en noemde Angela Merkel de onneukbare, ik vind Linda de Mol niet te doen.
Wie vinden jullie onneukbaar?
Femke Halsema. Ik heb vernomen dat zij alleen gepakt wilt worden met een schapendarm als condoom.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:43 schreef Fatoeman het volgende:
Hoe heet dat ene wijf hier uit de politiek ook alweer dat echt een opgewarmd lijk is
Sophie Hildebrand is wel neukbaar. De rest ben ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
Linda de Mol
Wendy van Dijk
Barbie
Sylvana Simons
Sophie Hildebrand
Patty Brard
Halina Reijn
Claudia de Breij
Sanne Wallis de Vries
Ik kan deze lijst nog heel lang aanvullen, het zijn er gewoon te veel.
Met haar lichaam zal niets mis zijn. Maar heb je haar gezicht wel eens gezien?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Sophie Hildebrand is wel neukbaar. De rest ben ben ik wel met je eens.
Niks mis met haar gezichtquote:Op donderdag 8 september 2016 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met haar lichaam zal niets mis zijn. Maar heb je haar gezicht wel eens gezien?
Dat is racismus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is racismus!
Je mag niet discrimineren! Je moet dit gewoon neuken:Volgens mij is bestialiteit in Nederland strafbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, tot groot verdriet van veel vrouwen die geen paardenlul meer mogen pijpen.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij is bestialiteit in Nederland strafbaar.
Amy Schumer.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Hillary Clinton
Lena Dunham
Die ene dikke van comedy central die grappig probeert te zijn
Je krijgt zo echt ruzie met Fatoemanquote:
Jij ookquote:
Jij.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:36 schreef riazop het volgende:
Berlusconi klaagde luidop over de Duitse Bondskanselier en noemde Angela Merkel de onneukbare, ik vind Linda de Mol niet te doen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:00 schreef Bart2002 het volgende:
Ik denk dat ALLE vrouwen on-neukbaar zijn voor bovenstaande users.
Haar niet vies hard geven als je de kans krijgtquote:
Alleen Patty Brard , aka de Walrussin is echt niet te neuken (al denkt ze zelf van wel)quote:Op donderdag 8 september 2016 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
Linda de Mol
Wendy van Dijk
Barbie
Sylvana Simons
Sophie Hildebrand
Patty Brard
Halina Reijn
Claudia de Breij
Sanne Wallis de Vries
Ik kan deze lijst nog heel lang aanvullen, het zijn er gewoon te veel.
Dat geldt natuurlijk niet voor bepaalde lekkertjes onder die streep. Dus: how about it Babe?quote:
Een perfect voorbeeld van een niet-grappige Jood, die koste wat kost toch in de spotlights wil staan, ook al staat ze compleet voor lul. Daar zijn al flink wat voorbeelden van geweest in de theatergeschiedenis.quote:
Amy Jewmer.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een perfect voorbeeld van een niet-grappige Jood, die koste wat kost toch in de spotlights wil staan, ook al staat ze compleet voor lul. Daar zijn al flink wat voorbeelden van geweest in de theatergeschiedenis.
Lutz Jacobi bedoelde ikquote:Op donderdag 8 september 2016 18:56 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Femke Halsema. Ik heb vernomen dat zij alleen gepakt wilt worden met een schapendarm als condoom.
Huhquote:Op donderdag 8 september 2016 21:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk niet voor bepaalde lekkertjes onder die streep. Dus: how about it Babe?
Merkel, Hillary, en alle andere vrouwen onvruchtbare vrouwen die de wereld kapot willen maken als wraak omdat ze onvruchtbaar zijnquote:Op donderdag 8 september 2016 18:36 schreef riazop het volgende:
Sylvana Simonsquote:Op donderdag 8 september 2016 18:43 schreef Fatoeman het volgende:
Hoe heet dat ene wijf hier uit de politiek ook alweer dat echt een opgewarmd lijk is
Maar die zou ik dan weer wel gevenquote:Op donderdag 8 september 2016 21:38 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Amy Jewmer.![]()
A.U.B. geen ban.
w8, Sarah Silverman is ook niet grappig.
Die is zéér neukbaar hoor.quote:
Kuzu, Ozturk en Timeschanger?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:51 schreef riazop het volgende:
[..]
Die is zéér neukbaar hoor.
Kan je so wo sie al drie matties van me opnoemen die daar in zijn geweest
Jetta Klijnsma?quote:Op donderdag 8 september 2016 18:43 schreef Fatoeman het volgende:
- alles dat niet vrouw isquote:Op donderdag 8 september 2016 18:36 schreef riazop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |