wut hoezo?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is jantje vertonghen een kloon van jou toevallig?
Welk vak is datquote:Op donderdag 8 september 2016 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind Reisbureau Rita wel een goeie
En als het niet Windmill is in eerste instantie, dan wel na ingrepen door een modquote:Op donderdag 8 september 2016 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt 1000 weer Windmill
Als je rechtsgeleerdheid zegt zeg je Windmill
Team Mikequote:
Dan vind je Erik ook leukquote:Op donderdag 8 september 2016 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Team Mikeal mijn vriendinnen vinden Harvey leuk
harvey is n beetje te oudquote:Op donderdag 8 september 2016 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Team Mikeal mijn vriendinnen vinden Harvey leuk
Ik tel er 2quote:Op donderdag 8 september 2016 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het feit dat ik 'm bij zo'n drie a vier vakken ben tegengekomen
Helaas is er geen rechtenmod meerquote:Op donderdag 8 september 2016 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En als het niet Windmill is in eerste instantie, dan wel na ingrepen door een mod
Ga ik nu etenquote:
Dat is RGR sukkelquote:Op donderdag 8 september 2016 19:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Publiekrechtelijke aspecten van OG
Ja en in mijn jaar is RGR en POG samengevoegd tot 1 vakquote:Op donderdag 8 september 2016 19:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja? Ik heb Registergoederenrecht en POG gehad
Dat verandert niets aan mijn oorspronkelijke statementquote:Op donderdag 8 september 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en in mijn jaar is RGR en POG samengevoegd tot 1 vak
Runescape, consider it donequote:Op donderdag 8 september 2016 19:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas is er geen rechtenmod meer
Misschien kun jij een open sollicitatie doen om ons te verzekeren van een deugdelijke #1000 TT.
Okquote:Op donderdag 8 september 2016 19:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan mijn oorspronkelijke statement
Nou en, ik ben masterstudentquote:Op donderdag 8 september 2016 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja in de bachelor. Numero II komt als vervolg in de master.
Ik heb geen windmill gehad bij CS1quote:Op donderdag 8 september 2016 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja in de bachelor. Numero II komt als vervolg in de master.
Stof aan de binnenkantquote:Op donderdag 8 september 2016 19:40 schreef Ties02 het volgende:
Hey Joosie
Mijn (oude) laptop, loopt om het half uur ong. steeds kort vast (muziek bijv.)
Wat kan dat zijn
Moet ik 'm dan openmaken?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stof aan de binnenkant
Had ik ook eens
Maarja ik heet geen Joosie dus vergeet maar wat ik zei
Muziekapp die je geheugen voltrekt, accu die aan het einde van zijn Latijn is. Processor/ram geheugen is niet meer je van het. Of meest waarschijnlijke.. hdd zit ramvolquote:Op donderdag 8 september 2016 19:40 schreef Ties02 het volgende:
Hey Joosie
Mijn (oude) laptop, loopt om het half uur ong. steeds kort vast (muziek bijv.)
Wat kan dat zijn
Ik heb hem open moeten maken jaquote:
Al deze dingen zijn van toepassing denk ikquote:Op donderdag 8 september 2016 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Muziekapp die je geheugen voltrekt, accu die aan het einde van zijn Latijn is. Processor/ram geheugen is niet meer je van het. Of meest waarschijnlijke.. hdd zit ramvol
Dat wordt niet uitetenquote:Op donderdag 8 september 2016 19:45 schreef Ties02 het volgende:
Was een 1000¤ laptop
Wel veel plezier van gehad, maarja
Laptops slijten gewoon hard. Harder dan een good ol desktop als je tenminste goede onderdelen uit kiestquote:Op donderdag 8 september 2016 19:45 schreef Ties02 het volgende:
Was een 1000¤ laptop
Wel veel plezier van gehad, maarja
De vorige maand wilde je niet eens pubquizzen a la ¤3,- omdat je er geen geld voor hadquote:Op donderdag 8 september 2016 19:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vermogend de laatste tijd
Heb vorige maand wel gepubquiz'dquote:Op donderdag 8 september 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
De vorige maand wilde je niet eens pubquizzen a la ¤3,- omdat je er geen geld voor had
Met tranen vertrok ik naar Amerika
Weet ik, ik kon ook nietquote:Op donderdag 8 september 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb vorige maand wel gepubquiz'd
maar niet met jou
yup, was niet bijster interessantquote:
Toffe foto op je facebookquote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
erziteen congres dove in mijn hotel
thanks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toffe foto op je facebook
in dat zwembad
Jonge, wat is erziteenquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
thanks.
Dacht echt, wat moet ik nou met een zwembad? Maar dit werkt wel.
Waar gaat de reis deze keer heen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:32 schreef DoubleDip het volgende:
Mogguh. Vandaag weer een wereldreis maken, yay. (Wel een andere wereldreis deze keer)
Vind hem een van de beste hoogleraren aan de RUGquote:Op donderdag 8 september 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had gister college van deze man
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
er zit een.
Wel prachtig rustig. Hele lobby vol gebarende mensen
Precies. Ik eet één tot twee keer per week in mijn eentje in een café of restaurant. Kan je tegelijkertijd even wat dingen lezen of gewoon de krant doornemen. Ideaal. In het begin denk je "akward" maar het is eigenlijk heel gebruikelijk. Makkelijk als je tussen twee afspraken in even wat moet eten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:07 schreef Maharbal het volgende:
@Ties: gewoon alleen gaan eten. Who cares. Doe ik zelf zo vaak, mooi naar m'n favoriete vleesrestaurant. Biertje aan de bar en goan.
durf niet eens alleen naar vapiano laat staan een echt restaurant, alhoewel ik je in deze wel gelijk geef.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:07 schreef Maharbal het volgende:
@Ties: gewoon alleen gaan eten. Who cares. Doe ik zelf zo vaak, mooi naar m'n favoriete vleesrestaurant. Biertje aan de bar en goan.
Naar het zuiden. Maar ben al onderweg terug. Er moet nog wat overlegd worden met een van de partners maar ik h er van uit dat dat geen problemen oplevert en dat de tweede stage zo goed als binnen is.quote:
Restaurant de Zolderkaker?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:32 schreef Ryon het volgende:
En als je het heel vaak doet kan je net als Iwanius er een topic over openen op Fok!
Wat is die reden?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:20 schreef IPA35 het volgende:
Wat Ondernemingsrecht 1 betreft, dat is toch alleen lastig om dezelfde reden dat mensen Handelsrecht lastig vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |