nicequote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Die zit meneer robot te kijken.
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, er groeit een prachtige Bubblegum plant in mijn tuin.
Dit weer is al een hele ideaal ervoor.
Ja een echte.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:37 schreef Oversight het volgende:
[..]..een echte?
Dat wil ik al heel lang, heb er eindelijk de perfecte plek voor, maar de zaadjes die ik had bleken mannetjes te zijn... zucht.
Stuur me een klein topje als ie klaar is?
Jij had zeker die bosbranden daar aangestoken met die jonko's van je.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aan het werk.
En nog naar Spanje geweest.
Ze hebben daar toch alleen maar zand ...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Wanneer er in het Westen bosbranden zijn meteen nieuws en zielig, maar wanneer er in het Midden Oosten bosbranden zijn zwijgt iedereen er over.
#eastforrestsmatter
Zandbak op jouw gezichtquote:Op donderdag 8 september 2016 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch alleen maar zand ...
Nou zegquote:
Doe eens een beetje lief joh.quote:
Jij bent die vlogger heh, ik wist het!quote:Op donderdag 8 september 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, kom net uit Zaandam, beetje groepsdruk.
Hint: Ik heb een baardje...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent die vlogger heh, ik wist het!
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, kom net uit Zaandam, beetje groepsdruk.
Serieus, heb maar het lef om in Turkije of Marokko zo om te gaan met de politie, de softe knuffelaanpak moet hier gewoon stoppen, niet alleen de hele generatie, maar het land gaat naar de klote man.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Dat zijn echt heel vervelende mensen. Fijn dat we een kijkje in hun leven mogen krijgen, we zijn blij met de beelden.
Moet zeggen dat ik deze 'een dag uit het leven van' ook wel behoorlijk sneu vind. Beetje bij een supermarkt hangen en schijnheilig met de politie praten en dat is je dag dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Dat zijn echt heel vervelende mensen. Fijn dat we een kijkje in hun leven mogen krijgen, we zijn blij met de beelden.
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik deze 'een dag uit het leven van' ook wel behoorlijk sneu vind. Beetje bij een supermarkt hangen en schijnheilig met de politie praten en dat is je dag dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |