nicequote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Die zit meneer robot te kijken.
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, er groeit een prachtige Bubblegum plant in mijn tuin.
Dit weer is al een hele ideaal ervoor.
Ja een echte.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:37 schreef Oversight het volgende:
[..]..een echte?
Dat wil ik al heel lang, heb er eindelijk de perfecte plek voor, maar de zaadjes die ik had bleken mannetjes te zijn... zucht.
Stuur me een klein topje als ie klaar is?
Jij had zeker die bosbranden daar aangestoken met die jonko's van je.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aan het werk.
En nog naar Spanje geweest.
Ze hebben daar toch alleen maar zand ...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Wanneer er in het Westen bosbranden zijn meteen nieuws en zielig, maar wanneer er in het Midden Oosten bosbranden zijn zwijgt iedereen er over.
#eastforrestsmatter
Zandbak op jouw gezichtquote:Op donderdag 8 september 2016 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch alleen maar zand ...
Nou zegquote:
Doe eens een beetje lief joh.quote:
Jij bent die vlogger heh, ik wist het!quote:Op donderdag 8 september 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, kom net uit Zaandam, beetje groepsdruk.
Hint: Ik heb een baardje...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent die vlogger heh, ik wist het!
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, kom net uit Zaandam, beetje groepsdruk.
Serieus, heb maar het lef om in Turkije of Marokko zo om te gaan met de politie, de softe knuffelaanpak moet hier gewoon stoppen, niet alleen de hele generatie, maar het land gaat naar de klote man.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Dat zijn echt heel vervelende mensen. Fijn dat we een kijkje in hun leven mogen krijgen, we zijn blij met de beelden.
Moet zeggen dat ik deze 'een dag uit het leven van' ook wel behoorlijk sneu vind. Beetje bij een supermarkt hangen en schijnheilig met de politie praten en dat is je dag dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Dat zijn echt heel vervelende mensen. Fijn dat we een kijkje in hun leven mogen krijgen, we zijn blij met de beelden.
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik deze 'een dag uit het leven van' ook wel behoorlijk sneu vind. Beetje bij een supermarkt hangen en schijnheilig met de politie praten en dat is je dag dan.
Nee ik heb gewoon een baan ...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.
HUILIE!! !quote:Op donderdag 8 september 2016 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, heb maar het lef om in Turkije of Marokko zo om te gaan met de politie, de softe knuffelaanpak moet hier gewoon stoppen, niet alleen de hele generatie, maar het land gaat naar de klote man.
"Keen KELD!! KEEN KELD!!! Maar wel honger!"quote:Op donderdag 8 september 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.
Niet stelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Keen KELD!! KEEN KELD!!! Maar wel honger!"
SheMutant01 komt het uit het Oostblok, die is wel wat gewend. Namelijk kogels en granaten. Dan zijn twee hangturken niks.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou jij SheMutant01 daar in het donker langs laten willen lopen?
niet iedereen kan een Oostblokker zich veroorloven.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SheMutant01 komt het uit het Oostblok, die is wel wat gewend. Namelijk kogels en granaten. Dan zijn twee hangturken niks.
Klopt, LonesomeboyTrigger.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet iedereen kan een Oostblokker zich veroorloven.
Je bent teruuuuuuugquote:Op donderdag 8 september 2016 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aan het werk.
En nog naar Spanje geweest.
Die agent met zijn boks.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij Ismail zou heten.
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ging computermuizen bestellen op m'n werk.
Bestel ik er perongeluk 200 ipv 20
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ging computermuizen bestellen op m'n werk.
Bestel ik er perongeluk 200 ipv 20
De grap die je niet verwachtquote:Op donderdag 8 september 2016 20:01 schreef Oversight het volgende:
[..]computerkat erbij, ben je er zo vanaf.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ging nog ff een drankje doen met collega's, was het ineens half 8.
wijn, bier en een gin-tonicquote:
ja, helemaal van padje.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Uccie is nu helemaal loco. Niet meer te houden
Ja hoor. Gewoon met de tram.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon met de tram.
Moet alleen mijn tas inpakken voor morgen en zoooooo geen zin.
Nee, dan vergeet ik de helft, ik ken mezelf al even.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan vergeet ik de helft, ik ken mezelf al even.
in deze staat...nee laat maarquote:Op donderdag 8 september 2016 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]..dan pak je nu vast de andere helft in.
Fok! is een verzameling gifjesquote:Op donderdag 8 september 2016 20:21 schreef d4v1d het volgende:
Wat vinden jullie van een pagina met allerlei gifjes handig binnen de NWS-SC en op de rest van FOK!
Of bestaat zoiets al
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:21 schreef d4v1d het volgende:
Wat vinden jullie van een pagina met allerlei gifjes handig binnen de NWS-SC en op de rest van FOK!
Of bestaat zoiets al
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:23 schreef Oversight het volgende:
[..]mijn verzameling.
[ afbeelding ]
Ja maar dat zijn geen eckte FOK! gifjes.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:23 schreef Oversight het volgende:
[..]mijn verzameling.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen eckte FOK! gifjes.
Zoals Peter R en Topshow
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen eckte FOK! gifjes.
Zoals Peter R en Topshow
quote:Gordon neemt het stokje over van Ron Brandsteder en komt met zijn eigen variant van Laat ze maar lachen. Elke week bespreekt hij met twee bekende gasten hun meest legendarische en vooral hilarische tv-momenten.
oh jezus wat erg....ddit moet ik zien.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk zou ik wel graag willen slapen maar ik help LTVDK mentaal de avond door.
Jouw voet dacht ook te kunnen buigen.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb een nieuw scherm op mijn scooter. Hij is echt super vet. je kan hem buigen
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb weer geen kip gekregen vandaan. Vandaag kregen we kip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ga je met een Airbus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ja ik was ook liever met een Concorde gegaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki en ik vinden dit echt supergay.
Echte mannen gaan met een F14 Tomcat.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki en ik vinden dit echt supergay.
Onder welke steen lag jij danquote:Op donderdag 8 september 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn jullie bekend met Humble Bumblue. Is volgens mij een game site waar je nu een gratis game kan downloaden.
https://www.humblebundle.com/gamemaker-bundle
Is het een goede site? Ik heb nu al 5 keer geklikt op de knop voor dat mailtje maar krijg hem niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |