nicequote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef Oversight het volgende:
[..]Die zit meneer robot te kijken.
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:33 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, er groeit een prachtige Bubblegum plant in mijn tuin.
Dit weer is al een hele ideaal ervoor.
Ja een echte.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:37 schreef Oversight het volgende:
[..]..een echte?
Dat wil ik al heel lang, heb er eindelijk de perfecte plek voor, maar de zaadjes die ik had bleken mannetjes te zijn... zucht.
Stuur me een klein topje als ie klaar is?
Jij had zeker die bosbranden daar aangestoken met die jonko's van je.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aan het werk.
En nog naar Spanje geweest.
Ze hebben daar toch alleen maar zand ...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Wanneer er in het Westen bosbranden zijn meteen nieuws en zielig, maar wanneer er in het Midden Oosten bosbranden zijn zwijgt iedereen er over.
#eastforrestsmatter
Zandbak op jouw gezichtquote:Op donderdag 8 september 2016 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch alleen maar zand ...
Nou zegquote:
Doe eens een beetje lief joh.quote:
Jij bent die vlogger heh, ik wist het!quote:Op donderdag 8 september 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, kom net uit Zaandam, beetje groepsdruk.
Hint: Ik heb een baardje...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent die vlogger heh, ik wist het!
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, kom net uit Zaandam, beetje groepsdruk.
Serieus, heb maar het lef om in Turkije of Marokko zo om te gaan met de politie, de softe knuffelaanpak moet hier gewoon stoppen, niet alleen de hele generatie, maar het land gaat naar de klote man.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Dat zijn echt heel vervelende mensen. Fijn dat we een kijkje in hun leven mogen krijgen, we zijn blij met de beelden.
Moet zeggen dat ik deze 'een dag uit het leven van' ook wel behoorlijk sneu vind. Beetje bij een supermarkt hangen en schijnheilig met de politie praten en dat is je dag dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
Dat zijn echt heel vervelende mensen. Fijn dat we een kijkje in hun leven mogen krijgen, we zijn blij met de beelden.
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik deze 'een dag uit het leven van' ook wel behoorlijk sneu vind. Beetje bij een supermarkt hangen en schijnheilig met de politie praten en dat is je dag dan.
Nee ik heb gewoon een baan ...quote:Op donderdag 8 september 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.
HUILIE!! !quote:Op donderdag 8 september 2016 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, heb maar het lef om in Turkije of Marokko zo om te gaan met de politie, de softe knuffelaanpak moet hier gewoon stoppen, niet alleen de hele generatie, maar het land gaat naar de klote man.
"Keen KELD!! KEEN KELD!!! Maar wel honger!"quote:Op donderdag 8 september 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij maar vrijwillig op FOK! Bloggen, terwijl zij die doekoe van Youtube hitten ah mattie.
Niet stelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Keen KELD!! KEEN KELD!!! Maar wel honger!"
SheMutant01 komt het uit het Oostblok, die is wel wat gewend. Namelijk kogels en granaten. Dan zijn twee hangturken niks.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou jij SheMutant01 daar in het donker langs laten willen lopen?
niet iedereen kan een Oostblokker zich veroorloven.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SheMutant01 komt het uit het Oostblok, die is wel wat gewend. Namelijk kogels en granaten. Dan zijn twee hangturken niks.
Klopt, LonesomeboyTrigger.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet iedereen kan een Oostblokker zich veroorloven.
Je bent teruuuuuuugquote:Op donderdag 8 september 2016 18:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aan het werk.
En nog naar Spanje geweest.
Die agent met zijn boks.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij Ismail zou heten.
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ging computermuizen bestellen op m'n werk.
Bestel ik er perongeluk 200 ipv 20
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ging computermuizen bestellen op m'n werk.
Bestel ik er perongeluk 200 ipv 20
De grap die je niet verwachtquote:Op donderdag 8 september 2016 20:01 schreef Oversight het volgende:
[..]computerkat erbij, ben je er zo vanaf.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:00 schreef Uccie het volgende:
Ik ging nog ff een drankje doen met collega's, was het ineens half 8.
wijn, bier en een gin-tonicquote:
ja, helemaal van padje.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Uccie is nu helemaal loco. Niet meer te houden
Ja hoor. Gewoon met de tram.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon met de tram.
Moet alleen mijn tas inpakken voor morgen en zoooooo geen zin.
Nee, dan vergeet ik de helft, ik ken mezelf al even.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan vergeet ik de helft, ik ken mezelf al even.
in deze staat...nee laat maarquote:Op donderdag 8 september 2016 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]..dan pak je nu vast de andere helft in.
Fok! is een verzameling gifjesquote:Op donderdag 8 september 2016 20:21 schreef d4v1d het volgende:
Wat vinden jullie van een pagina met allerlei gifjes handig binnen de NWS-SC en op de rest van FOK!
Of bestaat zoiets al
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:21 schreef d4v1d het volgende:
Wat vinden jullie van een pagina met allerlei gifjes handig binnen de NWS-SC en op de rest van FOK!
Of bestaat zoiets al
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:23 schreef Oversight het volgende:
[..]mijn verzameling.
[ afbeelding ]
Ja maar dat zijn geen eckte FOK! gifjes.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:23 schreef Oversight het volgende:
[..]mijn verzameling.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen eckte FOK! gifjes.
Zoals Peter R en Topshow
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn geen eckte FOK! gifjes.
Zoals Peter R en Topshow
quote:Gordon neemt het stokje over van Ron Brandsteder en komt met zijn eigen variant van Laat ze maar lachen. Elke week bespreekt hij met twee bekende gasten hun meest legendarische en vooral hilarische tv-momenten.
oh jezus wat erg....ddit moet ik zien.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk zou ik wel graag willen slapen maar ik help LTVDK mentaal de avond door.
Jouw voet dacht ook te kunnen buigen.quote:Op donderdag 8 september 2016 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb een nieuw scherm op mijn scooter. Hij is echt super vet. je kan hem buigen
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb weer geen kip gekregen vandaan. Vandaag kregen we kip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ga je met een Airbus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ja ik was ook liever met een Concorde gegaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki en ik vinden dit echt supergay.
Echte mannen gaan met een F14 Tomcat.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki en ik vinden dit echt supergay.
Onder welke steen lag jij danquote:Op donderdag 8 september 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn jullie bekend met Humble Bumblue. Is volgens mij een game site waar je nu een gratis game kan downloaden.
https://www.humblebundle.com/gamemaker-bundle
Is het een goede site? Ik heb nu al 5 keer geklikt op de knop voor dat mailtje maar krijg hem niet...quote:
Geloof het wel. Kan wel op de site komen om te zien welk spelletje ik niet kan downloadenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof het wel. Kan wel op de site komen om te zien welk spelletje ik niet kan downloaden![]()
Hij stuurt het ook niet naar een ander email adres. Misschien dat teveel mensen hem nu willen downloaden?
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]Haha, een airbus met vluchtnummer 737, dat kan natuurlijk nooit goed gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2016 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tropico 4
https://www.humblebundle.(...)_medium=banner_cross
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij had zeker die bosbranden daar aangestoken met die jonko's van je.
Min of meer.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent teruuuuuuug
Is er al een mini wibi?
Nee ik mag nog een paar uur stressenquote:
Ja sorry, maar ga niet alles teruglezen hoor, heb lang gewerkt vandaag.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb dit ook al een x aan Fatima verteld in het vorige topic, jongens.
Ik besef net dat jij de 11e gewoon in de United States of the America's bent. Dat is toch wel bijzonder, ga je nog wat speciaals doen die dag? Ben sowieso wel benieuwd naar je reis en zo maar nu wel extra nieuwsgierig hoe je die dag beleeft in the home of the free.quote:
Dan ben ik waarschijnlijk sequoia's aan het knuffelen, dus weet niet of ik er veel van mee krijg.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:50 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik besef net dat jij de 11e gewoon in de United States of the America's bent. Dat is toch wel bijzonder, ga je nog wat speciaals doen die dag? Ben sowieso wel benieuwd naar je reis en zo maar nu wel extra nieuwsgierig hoe je die dag beleeft in the home of the free.
LTKDV gaat enkel herrie schoppen de 11e.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:50 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik besef net dat jij de 11e gewoon in de United States of the America's bent. Dat is toch wel bijzonder, ga je nog wat speciaals doen die dag? Ben sowieso wel benieuwd naar je reis en zo maar nu wel extra nieuwsgierig hoe je die dag beleeft in the home of the free.
Neuj, LTDKV is WEL volwassen, al is hij een beetje vreemd.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
LTKDV gaat enkel herrie schoppen de 11e.
Dit was echt een aflevering met heel veel dingen waar je nog antwoord op wil hebben. MEER MEER MEER!!! nog 2 afleveringen en dan moeten we weer maanden wachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg wel een redelijke stengel van Mr Robot.
Wat ben je aan het knuffelen?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk sequoia's aan het knuffelen, dus weet niet of ik er veel van mee krijg.
Iets over 23.00, is het weer rellen dan?quote:
Er komt een straatschoffiequote:Op donderdag 8 september 2016 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets over 23.00, is het weer rellen dan?
Zulke bomenquote:
Oh die mag die wel knuffelen jaquote:Op donderdag 8 september 2016 23:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ja, https://en.wikipedia.org/wiki/Sequoiadendron_giganteum
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK knuffelt bomen,dan knuffel ik Remi wel
Ik vind het nu al een smeerlapquote:
Eehm, ja.quote:
Oh, die schopt LTKDV helemaal de moederquote:Op donderdag 8 september 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm met een Y aan het einde
[ afbeelding ]
Mja beetje jammer idd.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BJc7rqoDHOL/
Haha.
Zelfs met kinderen: https://www.instagram.com/p/BIhnRCWjWSM/?taken-by=remybonjaskyquote:
Ik was gewoon te laat.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs met kinderen: https://www.instagram.com/p/BIhnRCWjWSM/?taken-by=remybonjasky
Ja nu zit je met mij opgescheept.quote:
Waar heeft het zo mis kunnen gaanquote:Op donderdag 8 september 2016 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu zit je met mij opgescheept.
Niet lang meer hoor, die ene sabotage bij die vleugel is geslaagdquote:Op donderdag 8 september 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar heeft het zo mis kunnen gaan
Remy ik kom er aanquote:Op donderdag 8 september 2016 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet lang meer hoor, die ene sabotage bij die vleugel is geslaagd
Jouw broeders die meer voor elkaar voelen dan alleen vriendschap toch.quote:
Ik doe afstand van mijn broeder van een andere moeder.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw broeders die meer voor elkaar voelen dan alleen vriendschap toch.
Volgens mij weet die ook niet echt hoe een stoel werktquote:Op donderdag 8 september 2016 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
''Of je doet je zonnebril af, of je bent stil''
Gewoon lekker thee drinken.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Triggershot het volgende:
In feite willen ze dus een Job Cohen en een buurthuis.
Mijn buurthuis was vroeger gevuld met bejaarden, wtf doe je in godsnaam in een buurthuis.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker thee drinken.
En als ze geen buurthuis krijgen komen ze de boel wel even slopen.
Kan die die schoffies niet een paar corrigerende tikken geven?quote:
Ja zo'n stoffig hok met een afgeragd biljart waarvan de helft van de ballen ontbreken.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn buurthuis was vroeger gevuld met bejaarden, wtf doe je in godsnaam in een buurthuis.
#Gangster out.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die die schoffies niet een paar corrigerende tikken geven?
Niet te vergeten de sjoelbak.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n stoffig hok met een afgeragd biljart waarvan de helft van de ballen ontbreken.
Sjoelen is stiekem best wel leukquote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet te vergeten de sjoelenbak.![]()
Nee ik krijg hier geen vochtig broekje van.quote:
Nee dat heb jij met bomenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik krijg hier geen vochtig broekje van.
Dat maak jij er van. Jij dacht gewoon dat sequoia een chick was waar ik lekker mee ging knuffelen.quote:
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Jij dacht gewoon dat sequoia een chick was waar ik lekker mee ging knuffelen.
Alsof ik dat zou durven zonder jouw toestemmingquote:
Omdat die kneuzen de maatschappij verneuken en denken dat ze tof zijn terwijl het allemaal fucking skeer is. Als ze geld hebben dan komt dat niet van een goede baan. En ik heb niet alles gezien maar ik zie gewoon weer die schijnheilige arrogante houding.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze straat zijn?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Omdat die kneuzen de maatschappij verneuken en denken dat ze tof zijn terwijl het allemaal fucking skeer is. Als ze geld hebben dan komt dat niet van een goede baan. En ik heb niet alles gezien maar ik zie gewoon weer die schijnheilige arrogante houding.
Het zijn niet alleen deze gasten die verneukt zijn heh, ze trekken de hele jeugd met zich mee.. check die vlogs... ze vinden het fantastisch. Het is fucking lame, verneukt je toekomst en verpest alles. Onder leiding van een skinny modderfokker met een rattenhoofd. Gemotiveerd door de likes en views op joeptjoep geplaatst door achterlijk slecht opgevoede kutjeugd.
Hij had ook wel van die handige grote oren, die kan je goed vastpakken zodat ik die neus makkelijker op mijn knie kan laten stuiteren. Al die kutvlogs die alleen maar haat en in hun nadeel werken goed proberen te praten door te zeggen dat ze alleen maar een buurthuis nodig hebben. Neger alsjeblieftEn dit is geen discriminatie want als het blanke jongens waren geweest dan had ik exact hetzelfde gezegd. Kansloos schorriemorrie. Ik was vroeger geen lievertje maar zelfs wij deden dit soort dingen niet man.
Gaat dit over Enzo Knol?quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Omdat die kneuzen de maatschappij verneuken en denken dat ze tof zijn terwijl het allemaal fucking skeer is. Als ze geld hebben dan komt dat niet van een goede baan. En ik heb niet alles gezien maar ik zie gewoon weer die schijnheilige arrogante houding.
Het zijn niet alleen deze gasten die verneukt zijn heh, ze trekken de hele jeugd met zich mee.. check die vlogs... ze vinden het fantastisch. Het is fucking lame, verneukt je toekomst en verpest alles. Onder leiding van een skinny modderfokker met een rattenhoofd. Gemotiveerd door de likes en views op joeptjoep geplaatst door achterlijk slecht opgevoede kutjeugd.
Hij had ook wel van die handige grote oren, die kan je goed vastpakken zodat ik die neus makkelijker op mijn knie kan laten stuiteren. Al die kutvlogs die alleen maar haat en in hun nadeel werken goed proberen te praten door te zeggen dat ze alleen maar een buurthuis nodig hebben. Neger alsjeblieftEn dit is geen discriminatie want als het blanke jongens waren geweest dan had ik exact hetzelfde gezegd. Kansloos schorriemorrie. Ik was vroeger geen lievertje maar zelfs wij deden dit soort dingen niet man.
Ik kan het nu even niet los laten nee. Want er zijn hele groepen van dit soort fuckheads. Dit is de 'nieuwe generatie', er zijn meer van dit soort gasten dan Floris en Jan Diederik met hun vrinden..quote:
Het gaat om de achterban heh..quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan dit soort jongens echt niet serieus nemen hoor. Zoals ze daar met hun straatreputatie op tv zitten
Nja heb door die vlogs gekeken. Vrijwel allemaal zijn normaal. Nja normaal.. Er is geen flikker op te zien. Weet niet wat er leuk aan is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:11 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik kan het nu even niet los laten nee. Want er zijn hele groepen van dit soort fuckheads. Dit is de 'nieuwe generatie', er zijn meer van dit soort gasten dan Floris en Jan Diederik met hun vrinden..
Misschien is het mijn leeftijd hoor, dat ik gewoon te oud wordt voor die shit en geleerd heb van mijn eigen fouten en dingen. Maar ik weet dondersgoed hoe het in mijn tijd ging, dat was ook niet netjes maar dit? Dit? En het nog aanmoedigen ook en dat je fucking fans hebt die hier voor willen kiezen? HELP!!
Echte straatgangsters, promoot die shit. Waar is dat "opkankeren met die camera!" gebleven? Shit man, wij deden er vroeger alles aan om niet gepakt te worden of als slechte jongen te boek te staan.. Deze gasten komen er gewoon "ruig" voor uit. Tof man, willen ze straks een baan kan je gaan lopen kankeren dat je "gediscrimineerd" wordt omdat je een bekende vlogger wasquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar 100 duizend kijkers.
Komen vaak genoeg berichten over jongens die met stenen en shit naar journalisten gooienquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:17 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Echte straatgangsters, promoot die shit. Waar is dat "opkankeren met die camera!" gebleven? Shit man, wij deden er vroeger alles aan om niet gepakt te worden of als slechte jongen te boek te staan.. Deze gasten komen er gewoon "ruig" voor uit. Tof man, willen ze straks een baan kan je gaan lopen kankeren dat je "gediscrimineerd" wordt omdat je een bekende vlogger was
Anacondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:23 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die met dat zwarte petje, die heeft nog nooit een stoel gezien geloof ik![]()
Verklaard wel zijn scheve ruggengraatquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Anacondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Deze jongens promoten braaf sociaal geaccepteerd gedrag? Schijt aan de politie, "doe wat moves achter hem" Pimpen met geld, ondertussen als motto "keen keld, keen keld, maar wel honger!"quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komen vaak genoeg berichten over jongens die met stenen en shit naar journalisten gooienDan heb ik liever dit soort saaie gedoe
Denk dat die in zijn broek schijt voor een echte.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verklaard wel zijn scheve ruggengraat
Dat zeg ik niet Yokiquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:25 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Deze jongens promoten braaf sociaal geaccepteerd gedrag? Schijt aan de politie, "doe wat moves achter hem" Pimpen met geld, ondertussen als motto "keen keld, keen keld, maar wel honger!"Rondhangen, overlast veroorzaken (de klachten komen niet zomaar) een rewina door 12 jarige kutkoters goedkeuren omdat ze politie hebben "weggejaagd" Terwijl er ondertussen een observatiebus met camera's alles vastlegd
![]()
![]()
![]()
En dan "diplomatiek" gaan lopen doen bij Pauw.. Met zonnebrillen. 1 van die gasten noemt zich de buurtvader, ik hoop dat hij zich daar ook naar gaat gedragen en ik gun die jongens hun buurthuis wel, met een heleboel maatschappelijk werkers en echt OG's die ze even gaan uitleggen dat je maar beter naar school kan gaan of boeken moet gaan lezen omdat dit gewoon niet gaat werken. Choose Life. Dit is een soort Trainspotting maar dan op een andere flow.
Dat bestaat al jaren, hebben we hier ook. Werkt niet. Dit is echt een probleem. En dan vooral omdat zeer beinvloedbare jeugd hier naar kijkt. Dit zijn de idolen van vele jongeren die gewoon een normaal en eventueel zelfs zeer welvarend leven kunnen leiden als ze gewoon normaal gebruik maken van hun hersens. Dit soort aids is voor niemand goed. Het verneukt de jeugd en schept haat bij normale en volwassen mensen.quote:
Volgens mij hebben mensen dat echt over alles al gezegd. Om de overlast bij het winkelcentrum aan te pakken zou daar een samenscholingsverbod helpen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:41 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat bestaat al jaren, hebben we hier ook. Werkt niet. Dit is echt een probleem. En dan vooral omdat zeer beinvloedbare jeugd hier naar kijkt. Dit zijn de idolen van vele jongeren die gewoon een normaal en eventueel zelfs zeer welvarend leven kunnen leiden als ze gewoon normaal gebruik maken van hun hersens. Dit soort aids is voor niemand goed. Het verneukt de jeugd en schept haat bij normale en volwassen mensen.
Hoe wil je dat gaan handhaven?quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen dat echt over alles al gezegd. Om de overlast bij het winkelcentrum aan te pakken zou daar een samenscholingsverbod helpen.
En die mag bijna niets. Je kan ze een paar uur vasthouden, mits er ruimte is, voor het verstoren van de openbare orde.. That's it. En hoe ze aan geld komen en wat ze nog meer uitvreten, daar moet een rechercheteam op, gaat ook niet 123.quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks handhaven. Daarvoor is de politie. :p
Ja opsluiten in een kamp dan maar :pquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
En die mag bijna niets. Je kan ze een paar uur vasthouden, mits er ruimte is, voor het verstoren van de openbare orde.. That's it. En hoe ze aan geld komen en wat ze nog meer uitvreten, daar moet een rechercheteam op, gaat ook niet 123.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja opsluiten in een kamp dan maar :p
Aanpassing in de wet of op zijn minst in de APV. Daarnaast moet de maatschappij dit massaal afkeuren en daar uiting aan geven. Die kansjongeren hebben ook allemaal maatschappelijke hulp nodig, mensen die ze kunnen uitleggen dat dit niet 'de leef' is. Dit geeft je geen reputatie en de streetcredits die je krijgt zijn van fucking 12 tot 14 jarige jochiesquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja opsluiten in een kamp dan maar :p
Zolang ze maar van mijn scooter afblijvenquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:53 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
[..]
Aanpassing in de wet of op zijn minst in de APV. Daarnaast moet de maatschappij dit massaal afkeuren en daar uiting aan geven. Die kansjongeren hebben ook allemaal maatschappelijke hulp nodig, mensen die ze kunnen uitleggen dat dit niet 'de leef' is. Dit geeft je geen reputatie en de streetcredits die je krijgt zijn van fucking 12 tot 14 jarige jochies![]()
Want weet je wat jammer is? Veel van deze jongens zijn best slim.. maar ze kiezen hiervoor. Voor de floesTerwijl als je naar school gaat en je shit doet ipv je kansen vergooien je gewoon legaal goed kan verdienen en een heerlijk leven kan hebben.
Met maatschappelijk werkers en mensen die weten dat het straatleven gewoon zwerver is vergeleken met een goede baan of een eigen zaak. Serieus dit is Trainspotting shit in een iets andere format. Been there done that, got the t-shirt, burned it, bought it again and fuck you, i know shit!quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zolang ze maar van mijn scooter afblijven![]()
Maar een buurthuis dus :p
Dan is dat ding pas weer terug ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar pas over 7 jaar gaan ze het onderzoeken?
Oh. Herinner je ons dan weer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan is dat ding pas weer terug ja.
Coolquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lokquote je dan wel, als die niet al bij de start ontploft.
Is geen ruimte voor joh, kijk maar eens het filmpje in W&Tquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoeveel proefdieren hebben ze er in gedaan?
Ja die staat nu aan :pquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is geen ruimte voor joh, kijk maar eens het filmpje in W&T
Neuj, pas als hij er weer is natuurlijk, die livevideo blijft ook niet zo lang online hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Gaan er nou mensen zitten kijken 7 jaar lang?
Ja maar bedoelde daar bij dat instituutquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, pas als hij er weer is natuurlijk, die livevideo blijft ook niet zo lang online hoorZou niet eens kunnen, is zonde van de energie.
Niet kijken danquote:
Nee in feite ook niet, dat ding wordt in een baan daarheen gestuurd, en ze kijken af en toe of alles nog werkt en de goede kant op gaat, maar meer is er ook niet aan te doen, gewoon laten zweven in de goede richting en hij komt er vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde daar bij dat instituut
Nou benieuwd wat ze vinden over 7 jaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee in feite ook niet, dat ding wordt in een baan daarheen gestuurd, en ze kijken af en toe of alles nog werkt en de goede kant op gaat, maar meer is er ook niet aan te doen, gewoon laten zweven in de goede richting en hij komt er vanzelf wel.
Hij vliegt trouwens richting NL nu, dus als je morgen wat vind in je tuin...quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou benieuwd wat ze vinden over 7 jaar
quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou benieuwd wat ze vinden over 7 jaar
Dan ding moet nu toch al ontploft zijn in die donut van je?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:14 schreef Oversight het volgende:
[..]De aarde,.... hebben ze een rondje gemaakt per ongeluk.
Denken ze dat ze buitenaards leven gevonden hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:14 schreef Oversight het volgende:
Is dit volgens jou niet in de studio opgenomen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:14 schreef Oversight het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ding moet nu toch al ontploft zijn in die donut van je?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ding moet nu toch al ontploft zijn in die donut van je?
FOK! heeft meerdere gremlins. De mods en FA's weten echt wel wat ze doen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
Oversight lijkt mij best een gezellige man voor 22:00 uur 's avonds, maar daarna gaat ie vaak toch een beetje raar doen.
....quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
FOK! heeft meerdere gremlins. De mods en FA's weten echt wel wat ze doen.
quote:
Niemand geeft een neuk, groetjes.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon mening van uiting van vrijheid en zo
quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:26 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk, groetjes.
Gewoon buurthuisje eisen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon mening van uiting van vrijheid en zo
Eerst Remy en nu Brad, is dat jouw mentale steun voor LTKDV? Dat is best wel leuk voor die jongenquote:
Goh, jij en ongeduldig, wie had dat verwacht.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Krijg nu al die mailtjes binnen toen ik mij probeerde te registreren.
Gmail?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ruim een uur verderquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, jij en ongeduldig, wie had dat verwacht.
Ze is liev.quote:
Ja nu lach je nog, wacht maar tot ze de komende weken heel dit topic gaat terroriseren.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:29 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Eerst Remy en nu Brad, is dat jouw mentale steun voor LTKDV? Dat is best wel leuk voor die jongen
Heheheheheheh.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu lach je nog, wacht maar tot ze de komende weken heel dit topic gaat terroriseren.
Op de wifi van de vomar?quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu lach je nog, wacht maar tot ze de komende weken heel dit topic gaat terroriseren.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 september 2016 03:16 schreef Oversight het volgende:
kom je iets in mijn vriendenboek schrijven?
Gewoon bij mijn schoonouders dumpen als het allemaal teveel wordt.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:48 schreef Specularium het volgende:
Wibi kan straks de rest van zijn leven niet meer uitslapen.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mis je nu alquote:
Mooi hequote:Op vrijdag 9 september 2016 18:13 schreef YokiKloon het volgende:
Hahahahaha, YouTube heeft de reclames uitgezet op de hoodvlogs kanaal![]()
KEEN KELD!!! Hahahahahahahahahaha!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |