meh jammer. mjah slapen is ook wel nicequote:Op donderdag 8 september 2016 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
neevoelde me gewoon enorm gaar, alsof k fucking veel geblowd had
wel lkkr geslapen though
thnx voor deze zelfreflectiequote:Op donderdag 8 september 2016 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh god zuurtegraad komt weer aan bod hor
???quote:Op donderdag 8 september 2016 14:41 schreef Willoow het volgende:
Vuren jullie je zaad af in een bakje ofzo?
Altijd van een specifieke doelgroep.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:41 schreef Drug het volgende:
[..]
noh
[..]
haha wilders retoriek gebruiken
Ja, anders heb je zo'n troep. Als je meteen bij afval hebt ben je ervan af.quote:
wrm probeer je zo hard om bitchy over te komenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
wanneer is onze volgende sessie?
ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, anders heb je zo'n troep. Als je meteen bij afval hebt ben je ervan af.
normaal is enkel normaal omdat het de statistische (en dus representatieve) norm is. Statistiek is niet een op een toepasbaar op een individu uiteraard, maar in een context zoals deze waarin we over groepen spreken is het uitermate relevant. Je weet toch wel hoe statistiek werkt?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Statistieken zijn niet representatief voor de persoonlijke ontwikkeling van een individu en houd niet rekening met omgevingsfactoren. Maar gaat uit van ''normale'' ontwikkeling. Wat ik zelf niet representatief vind, want dat kijk je naar kinderen met een cookiecutter beeld.
Als een kind volgens vastgestelde ontwikkeling op zijn 4e al over een gevorderde fijne motoriek moet beschikken en dit is niet het geval. Kun je ook niet zeggen dat het per definitie wel zo is omdat hij 4 is en dit niet anders gaat.
Mooi zo. Hopelijk pakken ze die mongool en geven ze hem meer dan een belerend vingertje.quote:
Hoezo probeer ik hard dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm probeer je zo hard om bitchy over te komen
denigrerende lulquote:Op donderdag 8 september 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
normaal is enkel normaal omdat het de statistische (en dus representatieve) norm is. Statistiek is niet een op een toepasbaar op een individu uiteraard, maar in een context zoals deze waarin we over groepen spreken is het uitermate relevant. Je weet toch wel hoe statistiek werkt?
Zo'n opvangbak.quote:
ewaquote:
van die mensen die nog nooit met kleurrijke medelanders in contact zijn geweestquote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd van een specifieke doelgroep.
Succesquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |