abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165194347
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij hadden het juist te maken met warmteregulering. Maar dan nog is het geen instant death penalty idd 😂
Oh ja dat was t.. sorry :P
S. 2014
J. 2016
pi_165194825
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon toch proberen, ik heb al meermaals bij KLM toch wat voor elkaar kunnen krijgen ondanks dat ik er eigenlijk geen recht op had.
Weet niet met waar je mee vliegt, maar kan de moeite zijn
Goed punt! Zal ze wel een belletje geven.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Manager PR/Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 09:56:45 #103
269689 crew  Viv
pi_165195111
@ Zika: zoals Mignonne zegt is er geen veilige periode in de zwangerschap. Reizen naar een Zika-gebied wordt dan ook afgeraden voor alle zwangeren, maar dit advies heeft niet de status van een officieel negatief reisadvies zoals bij oorlog. Of je geld terugkrijgt bij annulering is dus afhankelijk van de coulance van de partij waar je een reis/vliegticket/hotel geboekt hebt.
pi_165195281
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 23:43 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ja uiteraard. Maar als je net geïnteresseerd hebt gevraagd hóe ik het ervaar en dan zo'n algemene dooddoener er achteraan gooien... Had ik net zo goed niks uit kunnen leggen.
Maar ergens snap ik het wel hoor - soms gewoon niet weten wat te zeggen.
Maar op zich hebben ze ook gelijk toch? Het zijn ook je laatste loodjes dus heel lang zullen de klachten niet meer duren. Ik probeer zelf ook minder bezig te zijn met hoe vervelend het is om nauwelijks te kunnen lopen. Kan het nu veel beter accepteren, juist omdat het nu echt de laatste loodjes zijn en het snel beter zal worden.

Dat wilde ik even zeggen, terug naar de kinderwagens/zika gebied :s)
pi_165195541
Nu we het toch over kinderwagens hebben: ik krijg straks een januaribaby, heb ik nu echt wat anders nodig voor in de kinderwagen met onze Nederlandse horrorwinters? :+ De universele Wallaboo voetenzak die we al hebben lijkt me icm een warm vestje en mutsje toch voldoende voor buiten?

Laatste loodjes: je hebt natuurlijk alleen je eigen referentiekader om vanuit te redeneren. Ik kan niet voor een ander bepalen of iets zwaar is of niet. Een vriendin van mij heeft zo'n beetje de hele zwangerschap thuis gezeten ivm misselijkheid (eerste weken), vermoeidheid (tweede trimester) en bekkenpijn (tweede en derde trimester). Ik kan me daar vanuit mijn referentiekader niks bij voorstellen, maar dat betekent niet dat haar klachten of in elk geval haar gevoel daarbij er niet kan of mag zijn. Aan het eind had ik de vorige keer alleen last van een veel te wild kind dat me uit elkaar probeerde te drukken in combinatie met een te smalle ribbenkast: het paste gewoon niet lekker meer. Echt klachten van niks vergeleken met vele anderen hier, maar ik was het toch enorm zat toen ik de laatste 2-3 weken daardoor gewoon niet langer dan een half uur rechtop kon zitten.

Wie dann auch: sticker van de vk gehad eergisteren. Ik geniet altijd zo van de beat van het hartje. O+ Bloeddruk blijft lager dan de vorige keer (95/55 dit keer) en alhoewel dat medisch gezien fijn is zou ik ook best weer eens op willen kunnen staan zonder sterretjes te zien. En ik ben eindelijk wat aangekomen, erg fijn. *O*
pi_165195901
Oh ik heb nog een kleine wallaboo zak in de aanbieding. Rood, door de vorige eigenaar gewassen en daardoor is de binnenkant heeeel licht verkleurd. Mijn zoon voelde daar niks van, maar toch ;) Mag weg voor klein prijsje; mocht iemand em willen pm maar.
:)
pi_165196196
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Het probleem is niet de fleece zelf maar het materiaal waar het van gemaakt is. In NL is veel fleece 100% synthetisch en dat wordt afgeraden ivm brandbaarheid en warmtestuwing enz. Katoenfleece of wolfleece is uiteraard helemaal prima!
Hm. Maar als je er wakker bij bent, wat je bent met de wagen, dan zal dat wel loslopen, toch?
Wij gebruiken straks ook een donzen dekbedje in de wagen voor de beeb. Wordt geloof ik afgeraden, maar ik doe het lekker toch :6
  Manager PR/Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 10:58:54 #108
269689 crew  Viv
pi_165196273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Hm. Maar als je er wakker bij bent, wat je bent met de wagen, dan zal dat wel loslopen, toch?
Sowieso heb je met de Noorse winters minder kans op warmtestuwing dan hier in Nederland. ;)
pi_165196412
Natuurlijk! En wat vivi zegt ook nog eens...

Je weet als t goed is hoe ik er over denk ;) gezond verstand en dan loopt er heel veel los. Ik heb ook een fleecedekentje gebruikt, nog steeds! Van dd hema, katoenfleece is dat toevallig. Niet zoveel mis mee. (En mijn baby slaapt meestal in mn bed bij mij half onder mijn dekbed, al vrij vroeg. Maar dat zei ik niet hardop :+ )
:)
pi_165196692
Haha dat deed mijn mini ook toen :D Ik merk wel dat er (kennelijk) in Nederland veel meer "regeltjes" door de kraamzorg worden gemaakt dan hier. Hier hebben ze niks tegen dekbedjes bij baby's in bed.

Bij O probeerde ik het allemaal nog "goed" te doen, de eerste dagen. Dat ging mooi niet. Die kroop in haar slaap op dag 4 al onder haar keurig opgemaakte dekentje uit _O- Toen we alle regeltjes loslieten waren we ineens allemaal tevreden :D
pi_165196783
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:19 schreef Selvaria het volgende:
Nu we het toch over kinderwagens hebben: ik krijg straks een januaribaby, heb ik nu echt wat anders nodig voor in de kinderwagen met onze Nederlandse horrorwinters? :+ De universele Wallaboo voetenzak die we al hebben lijkt me icm een warm vestje en mutsje toch voldoende voor buiten?
Ik heb er ook eentje van januari: het lijkt me als basis om aan te schaffen helemaal prima. Het hangt ook af van de soort winter. De winter van 2014 was heel zacht en vanaf februari hadden we al vrij hoge temperaturen. Dat weet je niet van tevoren, maar dat kan dus ook. Mocht het toch een lange, strenge winter zijn dan kun je altijd nog wat extra warms aanschaffen tegen die tijd. Ik weet niet of je ook van plan bent om te gaan dragen? Ik weet nog goed dat ik voor de oortest naar het CB ging. Daar zag ik allemaal baby's die in dikke skipak-achtige dingen aankwamen, en die van mij zat met alleen een pakje en dik vestje en mutsje aan warm bij me in de draagdoek. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_165196816
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik heb er ook eentje van januari: het lijkt me als basis om aan te schaffen helemaal prima. Het hangt ook af van de soort winter. De winter van 2014 was heel zacht en vanaf februari hadden we al vrij hoge temperaturen. Dat weet je niet van tevoren, maar dat kan dus ook. Mocht het toch een lange, strenge winter zijn dan kun je altijd nog wat extra warms aanschaffen tegen die tijd. Ik weet niet of je ook van plan bent om te gaan dragen? Ik weet nog goed dat ik voor de oortest naar het CB ging. Daar zag ik allemaal baby's die in dikke skipak-achtige dingen aankwamen, en die van mij zat met alleen een vestje en mutsje aan warm bij me in de draagdoek. O+ .
Jaa, daar kijk ik alweer zo naar uit. O+
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:25:07 #113
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165197746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 08:57 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb een paar weken geleden tickets gekocht, die zijn niet wijzigbaar helaas. Is helaas niet anders...
Heb je geen (doorlopende) annuleringsverzekering? Wij konden namelijk onze vakantie in Griekenland (waar we nu zouden zitten) gewoon daarop annuleren met de zwangerschap (zonder complicaties zelfs) als reden annuleren. Ook het hotel bij Schiphol de nacht ervoor ivm vroege vlucht wat niet kosteloos annuleerbaar was werd gewoon terugbetaald. Vakantie was overigens wel geboekt vlak voor we erachter kwamen dat ik zwanger was.

En vrienden van ons mochten ook annuleren vanwege zwangerschap en zika virus op Aruba... Het is t proberen echt waard

En nu zijn we onderweg naar Port Zélande ipv dat we op Samos zitten :P
pi_165198305
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:25 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Heb je geen (doorlopende) annuleringsverzekering? Wij konden namelijk onze vakantie in Griekenland (waar we nu zouden zitten) gewoon daarop annuleren met de zwangerschap (zonder complicaties zelfs) als reden annuleren. Ook het hotel bij Schiphol de nacht ervoor ivm vroege vlucht wat niet kosteloos annuleerbaar was werd gewoon terugbetaald. Vakantie was overigens wel geboekt vlak voor we erachter kwamen dat ik zwanger was.

En vrienden van ons mochten ook annuleren vanwege zwangerschap en zika virus op Aruba... Het is t proberen echt waard

En nu zijn we onderweg naar Port Zélande ipv dat we op Samos zitten :P
Het weer in Port Zelande is net zo lekker als in Samos ;)

ok, klantenservice van KLM is geweldig. Tickets voor 100 euro meerpijs omgeboekt naar Zanzibar, waar geen zika te vinden is.

Ze waren supervriendelijk en een of andere penalty voor het omzetten hoefde ik niet te betalen want zwanger <3<3 <3

(Wij hebben geen annuleringsverzekering, relatief gezien erg duur en kans dat wij het nodig hebben is erg klein. Dus ben erg blij met dit mazzeltje :D )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_165198329
Wat fijn aurum! ^O^
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:57:52 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165198340
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Het weer in Port Zelande is net zo lekker als in Samos ;)

ok, klantenservice van KLM is geweldig. Tickets voor 100 euro meerpijs omgeboekt naar Zanzibar, waar geen zika te vinden is.

Ze waren supervriendelijk en een of andere penalty voor het omzetten hoefde ik niet te betalen want zwanger <3<3 <3

(Wij hebben geen annuleringsverzekering, relatief gezien erg duur en kans dat wij het nodig hebben is erg klein. Dus ben erg blij met dit mazzeltje :D )
*O* *O* *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165198376
Wat fijn! Goed besteed die 100e :D
  vrijdag 9 september 2016 @ 13:35:51 #118
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165199051
Oh fijn aurum *O*
pi_165199435
Wat fijn Aurum!

Mijn meneer is bezig met indalen geloof ik :X auw!

En peuter heeft besloten dat tussen de middag slapen voor baby's is, dat resulteert al een paar dagen in feest rond 17:00. En ik nam zo graag even een uurtje rust tussendoor :P
#fwp
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 14:16:17 #120
269689 crew  Viv
pi_165199763
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 13:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En peuter heeft besloten dat tussen de middag slapen voor baby's is, dat resulteert al een paar dagen in feest rond 17:00. En ik nam zo graag even een uurtje rust tussendoor :P
En samen in het grote bed een dutje doen? Of is dat ook voor baby's volgens haar. :D
pi_165199836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 14:16 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En samen in het grote bed een dutje doen? Of is dat ook voor baby's volgens haar. :D
Mama's bed is veeel te leuk om op te springen en op en af te klimmen nu het zo hoog staat :') ach kan ze vanavond weer wat vroeger :P
S. 2014
J. 2016
pi_165202954

Vandaag bij de apotheek (blaasontsteking nr 7 }:| ) een oud vrouwtje; Ik moet ff voelen hoor, vind dat altijd zo fijn O+ je hoeft zeker niet lang meer? "Nog 8 weken mevrouw" ooooh nee hoor die zit geen 8 weken meer! Die komt echt wel eerder, ik zie het aan je gezicht.
O+ ik hou dr stiekem wel van O+
S. 2014
J. 2016
pi_165203016
Ik heb zo'n Koeka voetenzak voor in de maxi cosi, maar die gaan we ook perfect kunnen gebruiken in de kinderwagen volgens mij.

Aurum, super service van KLM zeg!

Ik heb vandaag wat last van oefenweeën denk ik, voelt als pijnlijke menstruatiekrampen. Morgen al 36 weken, spannend zeg *O*
  Manager PR/Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 17:07:24 #124
269689 crew  Viv
pi_165203250
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 16:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
(blaasontsteking nr 7 }:| )
Jemig, wat ga je lekker weer. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165203492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:07 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Jemig, wat ga je lekker weer. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verbaasd me niet eens meer :') gewoon niet tegen te houden,drink genoeg,gebruik vit c en plas goed uit... blijkbaar erg gevoelig ervoor.

SPOILER
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')