Zondagochtend na de yoga en voor het echte programma, prima plekjequote:Op woensdag 7 september 2016 21:03 schreef alopio het volgende:
Ziggo was overhypte. Ja het was vol, maar denk niet dat er random mensen een kaartje hebben gekocht hoor. Die zaal zat vol met familie en medewerkers en cliënten van Ipse (stichting waar de josti's onder vallen). Ik gun het die mensen van harte hoor, daar niet van, maar laat ze aub wegblijven van lowlands.
Ach misschien ook wel. Altijd beter dan lil kleine.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Zondagochtend na de yoga en voor het echte programma, prima plekje.
Als je met 'ze' het Josti-publiek bedoelt; die gaan echt niet voor één optreden van hun band een kaartje voor heel Lowlands kopen.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:03 schreef alopio het volgende:
Ziggo was overhypte. Ja het was vol, maar denk niet dat er random mensen een kaartje hebben gekocht hoor. Die zaal zat vol met familie en medewerkers en cliënten van Ipse (stichting waar de josti's onder vallen). Ik gun het die mensen van harte hoor, daar niet van, maar laat ze aub wegblijven van lowlands.
Ik bedoelde met 'ze' de josti's zelf. En ja nu ik er over nadenk, als opener op zaterdag of zondag is prima zoals je aangeeft.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je met 'ze' het Josti-publiek bedoelt; die gaan echt niet voor één optreden van hun band een kaartje voor heel Lowlands kopen.
Als je met 'ze' de band zelf bedoelt; als je die als dagopener op de zaterdag in de Alpha programmeert is er altijd wel genoeg nieuwsgierig volk op de been om de tent bij aanvang gezellig gevuld te hebben, en tegen het einde gaat het spreekwoordelijke dak eraf.
Nee ze moeten hoofdact worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Zondagochtend na de yoga en voor het echte programma, prima plekje.
MSG? Michael Schenker Group?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:37 schreef Sked het volgende:
MSG lijkt me meer bij de jostiband passen qua statuur.
Daar dacht ik ook aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |