gratisquote:Op woensdag 7 september 2016 20:26 schreef Gutmensch het volgende:
Handig man, zo'n Lightning naar earjack adapter.
Voor ¤29,99 ongetwijfeld.
Oops, dat zijn ze vergeten.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe nu opladen en muziek luisteren tegelijk?
Bagger dusquote:Op woensdag 7 september 2016 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
beter dan 30 euquote:Op woensdag 7 september 2016 20:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yay, gratis zo'n lelijk onhandig ding.
Aha. Weer dure draadloze AirPods aanschaffen.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
draadloos dusquote:Op woensdag 7 september 2016 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
En moet je brand-specific headphones kopen. Geweldig! Vooruitgang!quote:Op woensdag 7 september 2016 20:27 schreef Funkel het volgende:
Men zat ook te zeiken toen de floppydisk en cd-rom verwijderd werd uit de macs en macbooks..
Over een paar jaar heeft geen enkel merk de 3,5 plug meer.
Heb in 7 jaar iphone (en 1 jaar samsung) nog nooit muziek geluisterd tijdens opladen. Opladen doe ik namelijk thuis, en dan luister ik via sonosquote:
Ja maar nog steeds niet handig dat je niet gewoon elke koptelefoon gewoon kan inpluggen.quote:
Ik doe het bijna dagelijks.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:28 schreef Funkel het volgende:
[..]
Heb in 7 jaar iphone (en 1 jaar samsung) nog nooit muziek geluisterd tijdens opladen. Opladen doe ik namelijk thuis, en dan luister ik via sonos
Oh met die Airpods kan je natuurlijk wel luisteren terwijl je oplaadt.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:28 schreef Funkel het volgende:
[..]
Heb in 7 jaar iphone (en 1 jaar samsung) nog nooit muziek geluisterd tijdens opladen. Opladen doe ik namelijk thuis, en dan luister ik via sonos
eensquote:Op woensdag 7 september 2016 20:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds niet handig dat je niet gewoon elke koptelefoon gewoon kan inpluggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |