Niet zo miepenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
En niet zulke moeilijke vragen te stellen
Was toch niks moeilijk aan die vraag? Ik heb moeilijkere gezien de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fluitje van een cent deze. Film was zelfs al twee keer genoemd in andere vragen vorige weekquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Safe the beard. Bedoel je niet save the beard? Of mis ik iets...
Vandaar dat ik in de OP heb gezet:quote:
quote:Weet je het niet helemaal zeker? Post dan vooral je gok. Zo weet de vraagsteller ook dat er mensen aanwezig zijn en wie weet is het wel goed!
Sorry voor de huidige vraagquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in de OP heb gezet:
[..]
Bah, Mainport is weer in het FMT topic te vindenquote:
Ik heb geen problemen met Mainport.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bah, Mainport is weer in het FMT topic te vinden
hornage kweekt fmt-regelgeving-awarenessquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in de OP heb gezet:
[..]
Leuk toch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bah, Mainport is weer in het FMT topic te vinden
Werkt het?quote:Op vrijdag 16 september 2016 17:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
hornage kweekt fmt-regelgeving-awareness
Hoeft niet, want ik heb geen andere western film gezien met hem er in :/quote:Op maandag 19 september 2016 12:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je het fout hebt zodat je verder kan gokken...
Nog altijd denk ik dat FireFly misschien nog groter had kunnen worden dan Buffy of Angel.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:07 schreef pipster het volgende:
Ja dat is er wel, heb Serenity en Firefly ondertussen wel een aantal keer gezien.
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:10 schreef pipster het volgende:
Ja eeuwig zonde dat ze die hebben afgekapt, heerlijke serie.
Dan heb je mooi mazzel, kan je het nog onbevagen gaan kijken, top televisie.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah!
Ik ken ze beiden niet, weer alleen dat er een film kwam als soort van einde (en dat mn moeder die film ooit op tv zag en daar -uiteraard- niks van snapte)
quote:Op donderdag 22 september 2016 09:15 schreef pipster het volgende:
I agree, Jakede Baldwin die geen Baldwin is.
ja, vanaf eind januari een maand of 3-4 vrij dus ik zet m op t lijstjequote:Op donderdag 22 september 2016 09:16 schreef pipster het volgende:
[..]
Dan heb je mooi mazzel, kan je het nog onbevagen gaan kijken, top televisie.
Je bent er zo door heen. 1 seizoen en een film om het af te maken.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, vanaf eind januari een maand of 3-4 vrij dus ik zet m op t lijstje
Adam is toch niet familie van die Baldwin clan dacht ik Alec, Stephen enzo.quote:
Nee volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2016 09:19 schreef pipster het volgende:
[..]
Adam is toch niet familie van die Baldwin clan dacht ik Alec, Stephen enzo.
mn zusje zei al dat t echt een serie voor mij is, dus komt vast goedquote:Op donderdag 22 september 2016 09:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent er zo door heen. 1 seizoen en een film om het af te maken.
Ook leuk om het nog een keer te kijken met commentary of zo
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat het wel nodig was omdat het een bioscoop film was.. anders konden ze geen breder publiek trekken..quote:Op donderdag 22 september 2016 10:11 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zie Serenity meer als 'laten we de serie overnieuw doen in 2 uur', dan als afsluiter van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de openingsscène maar voor de rest niet zo heel veel bijzonders. Paar leuke (woord)grappen maar voor de rest geen bovennatuurlijk hoogstaand niveau. 6,5 als cijfer...
Het is altijd mooi om Julia Roberts en George Clooney samen te zien op het witte doek. Film was erg spannend en was goed geacteerd. Verhaal was uiteraard en inderdaad flinterdun. Als het twee andere acteurs waren, was het nooit zo gepromoot..quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:35 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb gisteren Money Monster (2016) - IMDb gekeken... Nou dat was weer een gevalletje oude wijn in nieuwe zakken, herkenbaar (als in dat heb ik al eerder gezien) en voorspelbaar. Solide zesje (omdat er niks beters op tv was).
Je kan op eBay het complete script kopen... Het was op een bierfiltje geschreven, hoogste bod $ 2,50...quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is altijd mooi om Julia Roberts en George Clooney samen te zien op het witte doek. Film was erg spannend en was goed geacteerd. Verhaal was uiteraard en inderdaad flinterdun. Als het twee andere acteurs waren, was het nooit zo gepromoot..
quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:40 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je kan op eBay het complete script kopen... Het was op een bierfiltje geschreven, hoogste bod $ 2,50...
Puu, tranentrekkertje met veel bekende namen erin......quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:42 schreef Dizer het volgende:
Oh en deze film
[..]
Maar dit is de film waar ik me het meest op verheug
Kippenvel en tranen in de ogen alleen al bij de trailer
Collateral Beauty (2016) - IMDb
Staat ook op mijn watchlist. Eerst Jessica Jones uitkijken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stranger Things zeker weten! Die is echt geniaal gemaakt!!!
The 80's![]()
Volgende weekquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat ook op mijn watchlist. Eerst Jessica Jones uitkijken.
Zag ook al dat er een serie over Luke Cage (die dus ook in Jessica Jones zit) komt.
Zeker waar, de boost van begin deze maand is wat weg, maar er zijn nieuwe spelers bijgekomen. Tijdig opstarters plaatsen, vraag overnemen of hints vragen is en blijft handig als we een bepaalde snelheid erin willen houdenquote:Op vrijdag 23 september 2016 13:11 schreef Dizer het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het topic in eens weer langzaam?
Misschien een moment opname maar ik merk dat er veel b-films gebruikt worden voor vragen..
Ja mijn vakantie is weer voorbij.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:11 schreef Dizer het volgende:
Ligt het aan mij of loopt het topic in eens weer langzaam?
Misschien een moment opname maar ik merk dat er veel b-films gebruikt worden voor vragen..
Een maand op vakantie...quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:09 schreef hornage het volgende:
Wie zou er voor mij het prijzentopic voor oktober bij willen houden?
Ik ben op vakantie van donderdag 29 september t/m zondag 30 oktober
Ik zal de openingspost alvast voorbereiden, dus het enige wat je hoeft te doen is:
• Op 1 oktober een nieuw topic openen met de voorbereide OP en deze linken aan de reeks
• Wekelijks hierin wat trailers posten en de tussenstand bekend maken
• Tegen iedereen zeggen dat de prijzen er echt wel aan komen
En dat een paar keer per jaar.quote:
Wil ik wel hoorquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:09 schreef hornage het volgende:
Wie zou er voor mij het prijzentopic voor oktober bij willen houden?
Ik ben op vakantie van donderdag 29 september t/m zondag 30 oktober
Ik zal de openingspost alvast voorbereiden, dus het enige wat je hoeft te doen is:
• Op 1 oktober een nieuw topic openen met de voorbereide OP en deze linken aan de reeks
• Wekelijks hierin wat trailers posten en de tussenstand bekend maken
• Tegen iedereen zeggen dat de prijzen er echt wel aan komen
Super, dank je!quote:
Jaloers? Om het geheel wat te relativeren: Dit is "pas" mijn tweede keer dit jaar dat ik vrij neem. Begin februari was ik 2 weken in Zuid Afrikaquote:
Dat klinkt wel hemelsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat een paar keer per jaar.
Oh...ik heb hem gisteren binnengehaald en moet 'm nog zien maar tijdens het snel forwarden zag ik al dat de film tot iets over de helft alleen maar dialogen was eer er iets van 'actie' gebeurde .quote:Op vrijdag 23 september 2016 08:36 schreef Dizer het volgende:
Gisteren de nieuwe Ghostbusters gekeken. Wat een slechte remake. Wel leuk om 1x te zien maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 24 september 2016 09:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Super, dank je!
Pico gaf aan dat hij ook wel wil helpen, maar dat hij graag heeft dat een tweede persoon het ook wat bijhoudt. Hij heeft van mij alvast de openingspost ontvangen voor oktober. Stem jij verder af met hem?
Ik ga 4 weken lang met een camper rondreizen in Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 24 september 2016 16:53 schreef JayHovah het volgende:
Prettige vakantie heren! Waar gaat de reis naartoe?
Damn, dat is bucket-list materiaal maat... Have fun and watch out for those Hobbits!quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:48 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga 4 weken lang met een camper rondreizen in Nieuw Zeeland
2009 12 dagen naar NY dat was mijn laatste vakantiequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:37 schreef wyccie het volgende:
Weekendjes weg niet meegeteld, ben ik bijna 2 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest.
Ik doe iets niet helemaal goed.
klein beetje, al gun ik iedereen alles. Dus jou ook je vakantiequote:Op zaterdag 24 september 2016 09:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Jaloers? Om het geheel wat te relativeren: Dit is "pas" mijn tweede keer dit jaar dat ik vrij neem. Begin februari was ik 2 weken in Zuid Afrika
Zie het nieuwe series topic maat...quote:Op maandag 26 september 2016 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand de nieuwe Lethal weapon en MacGyver al gezien?
Daar kom ik niet, ik kom bijna alleen maar hier en het was zo stil dat ik dacht ik gooi er eens wat in...quote:Op maandag 26 september 2016 21:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zie het nieuwe series topic maat...
Leathal Weapon begon redelijk maar sloeg ineens heel ongeloofwaardig en tenenkrommend slecht om dat ik per direct de laptop heb uitgezet. MacGuyver kon gewoon in de basis al niet goed zijn, en de reviews zijn net zo slecht. Ik zou zeggen koester de jeugdherinneringen (met en zak Ping-Pong ballen en een oude stofzuiger een kanon maken enzo...).
Waaromquote:Op woensdag 28 september 2016 13:38 schreef ArtistA het volgende:
Ik overweeg al een tijdje om m'n username te veranderen. Dus wellicht tot nooit artista.
Daar gaan je streetcreds! En je positieve Google-search matches! En niet te vergeten je FMT highscores...!quote:Op woensdag 28 september 2016 13:38 schreef ArtistA het volgende:
Ik overweeg al een tijdje om m'n username te veranderen. Dus wellicht tot nooit artista.
ArtistTic?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Daar gaan je streetcreds! En je positieve Google-search matches! En niet te vergeten je FMT highscores...!
Maar wat moet je nieuwe username dan worden? Belieber16? DumbledoresBeard? ArtistB?
In de VS slaan ze weer eens doorquote:Op woensdag 28 september 2016 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Hebben we dit trouwens meegekregen?
http://gizmodo.com/new-la(...)tm_medium=socialflow
Dat gaat nog wel erger worden.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de VS slaan ze weer eens door
Mja, ik raak altijd uitgekeken na een bepaalde tijd. Hoewel ik denk dat ik nooit uitgekeken raak op Belieber16quote:Op woensdag 28 september 2016 19:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Daar gaan je streetcreds! En je positieve Google-search matches! En niet te vergeten je FMT highscores...!
Maar wat moet je nieuwe username dan worden? Belieber16? DumbledoresBeard? ArtistB?
We gaan door in de oude.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gaat het spelletje nog verder? Opent iemand daarvoor een nieuw topic, of gaan we door in de oude? Topictelling, hoe zit dat? Want we tellen blijkbaar niet overnieuw per maand, maar ook niet vanaf het begin.
Vragen vragen
Oei, nee.. Ik kan wel whatsappen met hornage alleen die zit dus heeeeel veeeeerrrrrrrrrrr wegggggg en wil hem niet tijdens de vakantie lastigvallen..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:48 schreef tombolafan het volgende:
Heeft iemand en andere methode om picodealion te bereiken dan pm? Hij zou t oktober - maandprijzen topic doen en ik zou waar nodig ondersteuning geven maar hij is sinds 26 september niet online geweest en reageert niet op PM (en hij heeft de OP van het nieuwe topic)
![]()
![]()
Ja. Zal je even een pm sturen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:48 schreef tombolafan het volgende:
Heeft iemand en andere methode om picodealion te bereiken dan pm? Hij zou t oktober - maandprijzen topic doen en ik zou waar nodig ondersteuning geven maar hij is sinds 26 september niet online geweest en reageert niet op PM (en hij heeft de OP van het nieuwe topic)
![]()
![]()
ja snap ik, wil ik ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oei, nee.. Ik kan wel whatsappen met hornage alleen die zit dus heeeeel veeeeerrrrrrrrrrr wegggggg en wil hem niet tijdens de vakantie lastigvallen..
Kan geen andere mod je helpen?
Kom je daar nu pas achter? Maar ik hou ook van jou lieverdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je bent gewoon raar
Dyonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Maar ik hou ook van jou lieverd
Dan moet ik dyon wel delen met mijn dinnetjequote:
Is ze toch inmiddels al gewend? Deel jou al een jaar met haarquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet ik dyon wel delen met mijn dinnetje
Ze heeft het er maar druk meequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ze toch inmiddels al gewend? Deel jou al een jaar met haar
Dat is jammer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:36 schreef dyonvbaal het volgende:
het is alles of niets. Er word niet gedeeld...
Harig...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is jammer...Dan moet ik kiezen tussen jouw harige kont of de welgevormde billen van mijn vriendin...
Ik heb em gezien... en ik was lichtelijk teleurgesteld. Sinds wanneer hebben de Power Rangers superkrachten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:06 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, speciaal voor jou en je bijpassende pyama:
Power Rangers Trailer (Teaser Trailer) - IMDb
Tegenwoordig hebben alle nieuwe films of series superkrachten of iets dergelijks toch? Anders wordt je niet meer serieus genomen in de US.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb em gezien... en ik was lichtelijk teleurgesteld. Sinds wanneer hebben de Power Rangers superkrachten?
Als dom zijn een superkracht is, dan heeft Trump dat toch al lang bewezen?quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben alle nieuwe films of series superkrachten of iets dergelijks toch? Anders wordt je niet meer serieus genomen in de US.
Nu is het volgende maand afwachten tijdens de verkiezingen dat Hillary en Trump gaan bekendmaken dat ze allebei eigenlijk mutanten zijn...
Net zo oud als de botox van Daniel Craig. Damn wat is die achteruit gegaan. Bah.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:11 schreef pipster het volgende:
Zijn die films alweer zou oud, tjonge jonge zeg.
Ah het is de botox die ervoor zorgt dat hij ongeveer net zoveel gezichtsexpressies als Rupert Grint heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Net zo oud als de botox van Daniel Craig. Damn wat is die achteruit gegaan. Bah.
Vind hem ook een kwal in eens. Steeds maar negatief in het nieuws over James Bond.
En dat voor iemand die ik jaren lang als de nieuwe Steve McQueen aanzag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |