100~quote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef FireFox1 het volgende:
Tussenstand FMT september 2016:
28 Sands
17 Michelangelo2
9 TARAraboemdijee
8 dekatophetspek
6 Dizer
6 Burnett
5 Kyri
4 Alara78
2 Shadowkid053
2 Dyonvbaal
2 hornage
2 sasquatsch
1 FireFox1
1 Scrummie
1 Hieronymus-G
1 NoXia
1 picodealion
1 Patch
1 VRIDZ
Aardige score na amper een week.
En wat is je maandrecord Sands?
In welk jaar/maand was dit?quote:Op woensdag 7 september 2016 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
100~
Oh nog meermaar lang niet zoveel als Sam toen had.
1 SamuelofSEK 132
2 Sands 112
quote:
Toen haalden we 40 topicsquote:Stand Juli 2011:
132 SamuelofSEK
112 Sands
111 Gillingham
49 Doff
44 Baszh
44 lamers
42 Robby87
37 Asap
33 picodealion
30 dekatophetspek
30 InTrePidIvity
28 Michelangelo2
27 FireFox1
27 DragonFodder
20 Dopekoe
17 The_Substitute
17 tombolafan
14 Tanin
13 SaintOfKillers
13 Tem
10 toetsenbordridder
10 hornage
9 wyccie
9 Njosnavelin
9 Hulkio
9 catfish
8 afro
8 Tha_Erik
8 De-Sombrero
8 Beaudelaire
5 Shaolin
4 dyonvbaal
3 Horry
3 YellowBlacks
3 Daywalk3r
2 AssyriskaF
2 Patch
2 victorinox
1 DukeJan
1 emzor1994
1 Mark H
Dat waren nog eens tijdenquote:
Jammer dat ze weg zijn jaquote:Op donderdag 8 september 2016 00:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijdenDaartussen toch een hoop kenners van de alternatieve cinema (SoS, Gillingham, Doff) die nu helaas genoeg een beetje ontbreken.
Oh, ik heb volgende week een date met Olga, met piercings en tattoos, ik zoek namelijk een stevige massage voor elke week.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zo een geblondeerde extra magere met extra grote tietuh besteld. Kon gewoon op maat besteld worden.
En thanks!
[..]
Gracias!
lokquote en vraag:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan ik wel doen. Heb het nu in een spreadsheet, dus maandelijks bijwerken is niet zo moeilijk meer.
quote:Op donderdag 8 september 2016 00:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh, ik heb volgende week een date met Olga, met piercings en tattoos, ik zoek namelijk een stevige massage voor elke week.
Maar ik hoop idd dat ze ook goed kan schoonmaken, lijkt me ook best handig.
Waar laat je ze trouwens tussendoor?
Nou, je moet best uitkijken met die dingen. Laatst was er eentje via een ventilatierooster ontsnapt, zat Svetlana zomaar in m'n jacuzzi buiten. Tja, dat was niet de bedoeling! Dus die heeft voor straf 3 pakken vruchtenhagel op kleur moeten sorteren, om daarna mijn grasveld met een nagelknippertje bij te werken.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, je kunt voor heel goedkoop tegenwoordig een klimaat beheerde container huren.![]()
Ik zou het echt niet weten.quote:
Zal ik vanavond wel even doen.quote:Op donderdag 8 september 2016 07:46 schreef hornage het volgende:
[..]
lokquote en vraag:
Heb je de punten van afgelopen maand al bijgewerkt? Zou je dit bij willen werken op de wikipagina?
Alvast bedankt
Toppertjequote:Op donderdag 8 september 2016 09:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zal ik vanavond wel even doen.
Volgens mij zijn het die zelfde nieuwe mensen die met die vragen aan komen zetten...quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef drakin het volgende:
Waarom worden de vragen steeds moeilijker? Ik dacht dat we nieuwe mensen wilden aantrekken?
Ik zie anders een paar nieuwkomers ineens niet meerquote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het die zelfde nieuwe mensen die met die vragen aan komen zetten...
Ik weet ook t grootste deel nietquote:Op donderdag 8 september 2016 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie anders een paar nieuwkomers ineens niet meer
De huidige vraag is echt niet moeilijk hoor...quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef drakin het volgende:
Waarom worden de vragen steeds moeilijker? Ik dacht dat we nieuwe mensen wilden aantrekken?
Dit maakt het al helemaal ergquote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook t grootste deel niet
Voor mij welquote:Op donderdag 8 september 2016 14:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De huidige vraag is echt niet moeilijk hoor...
Vind jij... En dat mag jij vinden. Als ik een vraag stel over worstelaars in films, is dat ook geen moeilijke vraag, maar het wordt me niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
De huidige vraag is echt niet moeilijk hoor...
Laat ik het zo stellen. Er is een antwoord gegeven dat niet compleet is. Een antwoord die je op meerdere manieren kunt lezen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind jij... En dat mag jij vinden. Als ik een vraag stel over worstelaars in films, is dat ook geen moeilijke vraag, maar het wordt me niet in dank afgenomen
zo goed ben ik niet, dus zo erg is t ook weer nietquote:
+1quote:
yes, mijn eerste punt deze maandquote:Op donderdag 8 september 2016 14:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo goed ben ik niet, dus zo erg is t ook weer niet
[..]
+1
quote:Opdonderdag 8 september 2016 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
yes, mijn eerste punt deze maand![]()
Dankjewel tombola
chips, nou is mijn gok te laat door eerst hier te kijken. Maar ach hier of daar een punt, ik heb nog steeds wel een punt nuquote:
Sorryquote:Op donderdag 8 september 2016 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
chips, nou is mijn gok te laat door eerst hier te kijken. Maar ach hier of daar een punt, ik heb nog steeds wel een punt nu
En? Was de vraag moeilijk?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vind jij... En dat mag jij vinden. Als ik een vraag stel over worstelaars in films, is dat ook geen moeilijke vraag, maar het wordt me niet in dank afgenomen
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maarrrrr:
Tussenstand FMT SlowChat 2016:
1 drakin
Mijn vragen zijn met de jaren alleen maar makkelijker geworden. Misschien moet jij ze ook makkelijker maken?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Afbeelding maakt me wel nieuwsgierig maar ik heb geen flauw idee welke film dit is.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:13 schreef pipster het volgende:
Ik heb een makkelijke vraag gemaakt hoor.....
Ook nog bovenaan!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:19 schreef pipster het volgende:
Hmm ja, de jaren tachtig bewust meegemaakt hebben is wel handig....
Daarom dacht ik al, die weet Sas welquote:
Zijn ook de enige twee namen die ik onthouden heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:45 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Daarom dacht ik al, die weet Sas wel
Ik had dit jaar zelfs nog gekeken wie er in speelden, nu alweer vergeten dus.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn ook de enige twee namen die ik onthouden heb.
Sorry, ik had al afgehaaktquote:Op donderdag 8 september 2016 15:06 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
En? Was de vraag moeilijk?
Wikipagina is bijgewerkt!quote:Op donderdag 8 september 2016 07:46 schreef hornage het volgende:
[..]
lokquote en vraag:
Heb je de punten van afgelopen maand al bijgewerkt? Zou je dit bij willen werken op de wikipagina?
Alvast bedankt
Wat voor beeld heb jij dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 04:46 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan niet wachten op de release van de Netflix-docu: "De man achter Sands: Pikachu Rises Again". Ben wel heel benieuwd wie de man achter de avatar is... (Hoewel mijn fantasie wel eens een bijzonder beeld geeft).
Wil je dat echt weten?quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten?
Tijdje geleden was er op een ander subforum (GC dacht ik) een topic waar andere users hun visie / idee van de user achter de usernaam beschreven. Ronduit hilarisch was dat.
Ik zou hier best ook een poging toe willen wagen hoor, maar nooit met de bedoeling om iemand te beledigen of voor gek te zetten, alleen mijn oprechte visie van deze user...
Ga je dan ook toegeven in hoeverre mijn idee strookt met de realiteit?quote:
Mogelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ga je dan ook toegeven in hoeverre mijn idee strookt met de realiteit?
Krijgen we een blik in het leven van de grote Sands?
Dus Sands....in hoeverre klopt mijn beeld?quote:Sands is een 24-jarige student die overdag braaf achter de schoolbanken zit, daarna zijn schoolopdrachten met uiterste precisie maakt maar s'avonds een vrij eenzaam bestaan leeft. In zijn studentenkamer heeft hij weinig contact met de buitenwereld en het feit dat hij moeite heeft zijn sociale contacten te onderhouden helpt ook niet mee.
Na zijn studie fossiele wetenschappen heeft Sands zich nu gestort op Psychologie, waar hij in de toekomst tedere kinderzieltjes probeert te lijmen. Alleen weet hij nu al dat hij gedoemd is om terug te gaan naar zijn geboortedorp waar hij, in zijn eigen praktijk, vooral de problemen van de lokale ouderen moet aanhoren.
In het weekend leeft Sands weer een beetje op, op zondag speelt hij hockey met de elite op zeer hoog niveau en na afloop bespreken ze met elkaar het wereldnieuws maar vooral praten zij over films van voor 1960. Het liefst haald Sands ook na afloop in zijn ouderlijk huis de projector van zolder om enkele oude film uit het blik te halen en deze op zijn donkere kamer te herbekijken.
Wat de toekomst mogelijk brengt maakt Sands soms somber, hij probeert het beste ervan te maken alleen verwacht hij dat hij nog vele eenzame door de weekse avonden zal moeten doorstaan voordat hij zijn studie heeft afgerond en zich over gaat geven aan het burgerleven...
Kom maar opquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
Ok Sands, je heb er zelf om gevraagd.
Dus Sands....in hoeverre klopt mijn beeld?
Nog meer slachtoffers?
En mocht je jouw beeld over mij willen verspreiden, van mij mag je.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
Nogmaals, dit is echt het reële beeld wat ik van je heb en is niet bedoeld om je te beledigen of voor de gek te houden.
[..]
Nog meer slachtoffers?
Met mijn beperkte aanwezigheid hier, kon ik je nog zelfs zeggen dat daar weinig van kloptquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
Nogmaals, dit is echt het reële beeld wat ik van je heb en is niet bedoeld om je te beledigen of voor de gek te houden.
[..]
Nog meer slachtoffers?
Je bent 53 en woont nog bij je ouders thuis?quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:15 schreef Sands het volgende:
[..]8/10 voor het mooie verhaal maar er klopt eigenlijk bijna niks van.
Meldtquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
Nog meer slachtoffers?
Do me do me do me..quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog meer slachtoffers?
Ben Benieuwdquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog meer slachtoffers?
Kom op Sands, licht een tip van de sluier op en vertel een beetje hoe jij wel leeft / wie jij echt bent...quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:15 schreef Sands het volgende:
[..]8/10 voor het mooie verhaal maar er klopt eigenlijk bijna niks van.
Bring it onquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog meer slachtoffers?
$%#$%#@quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schindler's List!
Ben Kingsley
Liam Neeson
Ralph Fiennes
Steven Spielberg (regisseur)
John Williams (muziek)
Itzhak Perlman (viool)
Ben benieuwd wat voor beeld je van mij hebt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog meer slachtoffers?
Vic is de enige fmter die mij (onbewust) heeft gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Kom op Sands, licht een tip van de sluier op en vertel een beetje hoe jij wel leeft / wie jij echt bent...
Had ik er niet over begonnen...quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:11 schreef ArtistA het volgende:
Jay heeft heel wat schrijfwerk voor de boeg. Doe jij nog wat schrijven DF?
Hij werkt toch al lang. Volgens mij is het ook net de 30 gepasseerd. Ik denk altijd dat hij van der Zanden heet, maar dat is pure speculatie n.a.v. zn nicknamequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:03 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Had ik er niet over begonnen...
Sands, vertel nou wat levende oester! Studeer je of werk je? Zo ja, wat / waar?
5+ jaar alweer jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hij werkt toch al lang. Volgens mij is het ook net de 30 gepasseerd. Ik denk altijd dat hij van der Zanden heet, maar dat is pure speculatie n.a.v. zn nickname
Oude geest, dat welquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:10 schreef Sands het volgende:
[..]
5+ jaar alweer jaIk ben nog maar 28 hoor. En nee mijn achternaam komt niet overeen met mijn nick.
Nee, eigenlijk nooit meer. Ja, muziek, maar geen tekstquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:11 schreef ArtistA het volgende:
Jay heeft heel wat schrijfwerk voor de boeg. Doe jij nog wat schrijven DF?
Dat heb ik heel vaak. Maar dan zeg ik niks omdat ik denk er volledig naast te zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
$%#$%#@
Dit was m'n eerste ingeving, maar ik twijfelde weer...
Dito, maar vooral omdat ik er ook heel vaak naast zit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak. Maar dan zeg ik niks omdat ik denk er volledig naast te zitten.
soms Google ik dan wel om te kijken of het klopt. Pas dan durf ik te posten, dus ja ik gebruik Google, maar alleen als ik voor mezelf het al hardop gezegd heb.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dito, maar vooral omdat ik er ook heel vaak naast zit.
Dat heb ik ook wel eens gedaan, en vaak Google ik ook niet. Maar dan komen die eerste ingevingmomenten en niet durven posten ook iets vaker voor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:32 schreef hornage het volgende:
In al die jaren heb ik geleerd om gewoon te durven om domme gokken te plaatsen, soms win je er namelijk wel een punt mee
zo vaak doe ik dat niet en ik zeg het op elke meet dat ik dat doe.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:35 schreef ArtistA het volgende:
Met dat googelen denk ik dat je een paar mensen hier tegen de borst stoot. Iets met max. 2 posts per keer. Mij boeit het niet zoveel, maar ik doe ook niet bepaald mee voor de hoofdprijs.
Daarom wil ik ook naar de Filmkwis in november. Om jou te zien. Maar dan zit ik in Antwerpen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Vic is de enige fmter die mij (onbewust) heeft gezien.
Volgens mij komt er dan toch geen FMT team.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook naar de Filmkwis in november. Om jou te zien. Maar dan zit ik in Antwerpen.
Volgens mij is Sands de enigste persoon ter wereld die in real-life ook nog geblurred is... Veel te bang zijn indentiteit weg te geven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook naar de Filmkwis in november. Om jou te zien.
En als er wel een team is, dan ben jij er niet?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mij komt er dan toch geen FMT team.
Jawel, anders zou dat zonde zijn van het geld.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als er wel een team is, dan ben jij er niet?
Sands, er staat een zwart/wit foto op jou te wachten...quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Jawel, anders zou dat zonde zijn van het geld.
Ik kan geen nieuwe vraag onderhouden op dit moment. Dus die beantwoord ik straks wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands, er staat een zwart/wit foto op jou te wachten...
Ik heb ook niet meer zolang.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan geen nieuwe vraag onderhouden op dit moment. Dus die beantwoord ik straks wel.
quote:Op maandag 12 september 2016 19:24 schreef JayHovah het volgende:
Nog meer suggesties voor leuke clips?
Dat klopt. Phil was de drummer totdat Peter Gabriel de band verliet, toen moest ie wel zingen... Vandaar ook de legendarische drumpartij in "In The Air Tonight".quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Genesis was toch met Phill Collins?
Welkom op FMTquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Hieronymus-G het volgende:
Bill Murray en de Wu-Tang Clan. In welke film komt deze briljante combinatie voor, en wie is de regisseur en schrijver die dit presteerde.
En niet zulke moeilijke vragen te stellenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Welkom op FMT
En zou je je vragen in het vet willen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |