Ik ga morgen avond lekker naar de BF!quote:Op donderdag 8 september 2016 00:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klopt
Morgen maar de stad in
een uur laterquote:
quote:
Dus ik ben verliefd op jouw kont? Shit.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OMG! Ik dacht letterlijk: Dat is mijn kont
Errybody loves da buttoquote:Op donderdag 8 september 2016 08:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus ik ben verliefd op jouw kont? Shit.
Komt hij uit dit topic?quote:Op donderdag 8 september 2016 08:58 schreef Kaas- het volgende:
Oh damn, wordt inderdaad weer een mooie warme dag. Ga vanavond wiet uit een pijp roken met een fokker op z'n dakterras.
Je hebt zelf die foto gepost.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hallo, pics or it didn't happen.
Ik doelde op jouw kont.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt zelf die foto gepost.
Dat vind mijn vriend niet zo fijnquote:
Thanks ouwequote:
Ik heb geen dakterras en ik doe niet aan wiet rokenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:58 schreef Kaas- het volgende:
Oh damn, wordt inderdaad weer een mooie warme dag. Ga vanavond wiet uit een pijp roken met een fokker op z'n dakterras.
Oke dan ben jij het niet. In elk geval ben ik weer onderweg van dat goddeloze dorp dat Amsterda... ja weet ook niet precies heet om zo weer in the one and only 010 te lopen.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen dakterras en ik doe niet aan wiet roken
Hij woont op Schiphol?quote:Op donderdag 8 september 2016 08:58 schreef Kaas- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |