gewoon een foto van een gozerquote:Op woensdag 7 september 2016 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol dat het je opvalt. Wat denk/voel jij nou eigenlijk precies als jij zo'n pic ziet Mortaxx?
quote:Op woensdag 7 september 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We besloten het bij je voornaamste eigenschap te houden.
smooth boyquote:Op woensdag 7 september 2016 21:31 schreef Rezania het volgende:
Mijn nieuwe telefoon heeft een soort autofocus die echt gaaf is.
[ afbeelding ]
Je rechter oog lijkt meer open dan je linkerquote:Op woensdag 7 september 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
Mijn ogen zijn wel een beetje raar op die pic, of ligt dat aan mij?
Leuk hoorquote:Op woensdag 7 september 2016 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Goede pic.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op woensdag 7 september 2016 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
https://tweakers.net/product/448857/huawei-nexus-6p/quote:Op woensdag 7 september 2016 22:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Leuke foto![]()
Maar die telefoon is vast wel leuk. Welke is het dan?
OMG! Ik dacht letterlijk: Dat is mijn kontquote:
Nee joh!quote:Op woensdag 7 september 2016 21:32 schreef Rezania het volgende:
Mijn ogen zijn wel een beetje raar op die pic, of ligt dat aan mij?
Jij houdt je kont dagelijks scherp in de gaten?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OMG! Ik dacht letterlijk: Dat is mijn kont
Geen tijd voor, helaas.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij houdt je kont dagelijks scherp in de gaten?
Heb ik ook even naar gekeken. Toen maar voor de huawei mate 8 gegaanquote:Op woensdag 7 september 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://tweakers.net/product/448857/huawei-nexus-6p/
En thanks.
Dat had ik dan weer niet gedaan denk ikquote:Op woensdag 7 september 2016 23:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Heb ik ook even naar gekeken. Toen maar voor de huawei mate 8 gegaan
Hoezo niet?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet gedaan denk ik
Huawei's updatebeleid, het scherm is niet amoled en 1080p. Hij is mij net wat te breed. Betere fastcharge op de Mate 8.quote:
Ah oke. Bepaalde punten kan ik op inkomen, zoals met de camera.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Huawei's updatebeleid, het scherm is niet amoled en 1080p. Hij is mij net wat te breed. Betere fastcharge op de Mate 8.
Het is eigenlijk een best mooie telefoon, maar ik wil geen bredere telefoon dan de Nexus 6P, de skin vind ik echt ugh en de camera is echt niet super betrouwbaar van wat ik lees.
Ik vind de 6P niet de perfecte telefoon, maar ik krijg wel geweldige updates enzo.
Er zijn gewoon van die dingen dat ik denk "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh net niet".
Echt super veel gezelliger dan verwacht. Wel weer een niet productieve dag gehad. Zo maar naar bed en morgen vroeg opquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ah oke. Bepaalde punten kan ik op inkomen, zoals met de camera.
Maar ik vind het zelf een prima telefoon
Hoe was je BBQ trouwens?
Goed om te horen! Hier was de BBQ ook primaquote:Op woensdag 7 september 2016 23:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Echt super veel gezelliger dan verwacht. Wel weer een niet productieve dag gehad. Zo maar naar bed en morgen vroeg op
Yay! Het was ook echt heerlijk weer!quote:Op woensdag 7 september 2016 23:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hier was de BBQ ook prima
Warmste 7 september in 100 jaar of zo.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yay! Het was ook echt heerlijk weer!
Kloptquote:Op donderdag 8 september 2016 00:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yay! Het was ook echt heerlijk weer!
Ik vind het wel schattig.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:30 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit veel te leuk.
Vandaag na college gaan we met een groepje (om half 7) lekker op het gras hangenquote:Op donderdag 8 september 2016 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Warmste 7 september in 100 jaar of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |