Ik ben geen van beiden ooit geweest. Hoe kan ik mee doen?quote:Post dan nu jouw meest hilarische moment wat je hebt meegemaakt tijdens je zwanger- of ouderschap en laat ons eens flink lachen!
Dit.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben geen van beiden ooit geweest. Hoe kan ik mee doen?
Ow. Dat wordt lastig.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Anne het volgende:
Post dan nu jouw meest hilarische moment wat je hebt meegemaakt tijdens je zwanger- of ouderschap en laat ons eens flink lachen!
Dan vertel je toch over:quote:Op donderdag 8 september 2016 16:31 schreef Tink89 het volgende:
Jammer joh, dat je niet mee mag doen als je geen kinderen hebt...
Da's precies het verhaal van die vreselijke serie op Netflix... Brrt.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan vertel je toch over:
Dat je man teelbalkanker had en derhalve zijn zaad in liet vriezen.
Jullie relatie liep niet zo lekker. En jij dacht dat je hem misschien aan je kon binden door zwanger te raken. Ware het niet dat dat op de natuurlijke weg niet meer ging.
Je maakte een afspraak bij de gyneacoloog zodat zij, met een fake toestemmingsbriefje van je man, zijn ingevroren zaad bij je kon insemineren.
De gyneacoloog. Toevallig de zus van je man, had die ochtend ontdekt dat haar minnares, de nieuwe vrouw van jouw schoonvader (haar vader dus) was.
Haar hart was gebroken en was er niet zo bij met haar gedachten.
Hierdoor insemineerde ze de verkeerde vrouw met het ENIGE zaad van jouw man.
En, tja, de niet al zo goede relatie met je man liep op de klippen👎. En nu ben je kinderloos.
Hebben ze bij Netflix jouw levensverhaal verfilmd? Das ook wat zeg!quote:Op donderdag 8 september 2016 19:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's precies het verhaal van die vreselijke serie op Netflix... Brrt.
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hebben ze bij Netflix jouw levensverhaal verfilmd? Das ook wat zeg!
quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:28 schreef Anthonie24 het volgende:
dames ik ben zwanger! wat moet ik nu doen?
shit! volgens mij doet mijn quotalert het niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Zorg dat vier vage kennissen over driehonderd jaar een boek over je schrijven.
Kan je beroemd mee worden man, ...dat is die jood aan dat kruis ook gelukt.
...hoewel... die werd door een andere jood tegen een kruis gespijkerd, ..dat wil je vast niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:51 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
shit! volgens mij doet mijn quotalert het niet zo goed.
haaaaaaa! volgens mij slapen zo allemaal nu.quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:54 schreef Oversight het volgende:
[..]offtopic hier man....
SNEL!!! ..... wegwezen hier voor er zo'n blauwe komt.
[ afbeelding ]
hee maar.....ik ben dus zwanger!!! wat vind je daarvan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:54 schreef Oversight het volgende:
[..]offtopic hier man....
SNEL!!! ..... wegwezen hier voor er zo'n blauwe komt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
haaaaaaa! volgens mij slapen zo allemaal nu.
ja meneer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 03:01 schreef Oversight het volgende:
[..]...maar morgenochtend zijn ze weer wakker, en ik weet of je Specularium wel eens s'morgens hebt gehoord?
..wil je niet meemaken man...
En nou echt weg hier,... hup... terug naar ONZ / [Explosies en Terreur] ET 2016, nominaties en maandelijkse poll.
Laatste waarschuwing anders ga ik ons rapporteren, orde en rust en gerechtigheid...
quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:34 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel een paar (daar-had-je-bij-moeten-zijn) momentjes.
Ik ben juf. En ik stond met hele dikke buik op het schoolplein toen er een kind (jaar of 6) aankwam.
Kind: Juf, zit er een baby in jouw buik?
Ik met stalen gezicht: Nee, er zit een klein hondje in.
Kind:![]()
oh....
Is jouw man heel klein?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:17 schreef Ireth het volgende:
Ik ben (vooral de eerste 2 jaar) na de geboorte van mijn dochter heel erg met haar bezig geweest... continue.. altijd... overal...
In de periode dat mijn dochter bezig was met zindelijk worden kroop ze op een nacht tussen mijn man en mij in, in ons bed. Aangezien wij geen waterdichte hoes om ons matras hadden zitten en zij geen luier om had probeerde ik haar half slapend een luier om te doen zodat ik mijn matras niet de volgende ochtend weg hoefde te gooien. Mijn dochter had daar duidelijk andere ideeen over en stribbelde aardig tegen toen ik probeerde haar uit haar onderbroek te wurmen zodat ik haar een luierbroekje aan kon doen. Dat ik dit in het donker deed was natuurlijk niet heel erg handig, maar ik wilde mijn man niet wakker maken.
Die werd op een gegeven moment toch wakker en begon steeds harder te lachen. Ondertussen stribbelde mijn peuter nog steeds tegen en brak het klamme zweet me uit in het donker. Inmiddels begon ik redelijk pissig te worden en knipte ik licht geïrriteerd het nachtlampje aan om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik druk bezig was in mijn slaap om mijn man in een luierbroekje te hijsen. Mijn dochter lag in diepe slaap in haar eigen bedje...
Tot zover mijn meest bizarre hilarische ouderschap-moment.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:17 schreef Ireth het volgende:
Ik ben (vooral de eerste 2 jaar) na de geboorte van mijn dochter heel erg met haar bezig geweest... continue.. altijd... overal...
In de periode dat mijn dochter bezig was met zindelijk worden kroop ze op een nacht tussen mijn man en mij in, in ons bed. Aangezien wij geen waterdichte hoes om ons matras hadden zitten en zij geen luier om had probeerde ik haar half slapend een luier om te doen zodat ik mijn matras niet de volgende ochtend weg hoefde te gooien. Mijn dochter had daar duidelijk andere ideeen over en stribbelde aardig tegen toen ik probeerde haar uit haar onderbroek te wurmen zodat ik haar een luierbroekje aan kon doen. Dat ik dit in het donker deed was natuurlijk niet heel erg handig, maar ik wilde mijn man niet wakker maken.
Die werd op een gegeven moment toch wakker en begon steeds harder te lachen. Ondertussen stribbelde mijn peuter nog steeds tegen en brak het klamme zweet me uit in het donker. Inmiddels begon ik redelijk pissig te worden en knipte ik licht geïrriteerd het nachtlampje aan om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik druk bezig was in mijn slaap om mijn man in een luierbroekje te hijsen. Mijn dochter lag in diepe slaap in haar eigen bedje...
pvv stemmer in de dopquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Laatst, mijn zoontje (5) over zijn broertje die nu in aantocht is:
Ik hoop dat de baby straks niet zwart is.
Oh zeg ik, waarom dan?
Nou, dan verstaan wij hem straks niet!
Beetje jammer jaquote:Op donderdag 8 september 2016 12:05 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaa Bridget
Toevallig van de week deel 1 weer gezien. Zalig.
[..]
Ow. Dat wordt lastig.![]()
![]()
Au.
Maar succes aan alle deelnemers die wel kinderen hebben gekregen.
Ik moest hier belachelijk hard om lachen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:17 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
overigens heb ik zelf al wel kaartjes maar ding ik graag mee voor de mensen die nog geen kinderen en ouderschapsblunders hebben
Oh god ja die telefoon tijdens de voeding... toch goed gekomen bij nr 1quote:Op zondag 11 september 2016 20:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Eerst ter info, voor de eerlijkheid: ik woon niet in NL en zal de kaartjes dus niet zelf kunnen gebruiken, maar bij winnen geef ik ze weg aan iemand die het wel gebruiken kan.
Ik voel soms alsof heel mijn zwangerschap/ouderschap een flauwe Bridget Jones film is.
Het was bij mijn eerste zwangerschap toch even wennen dat die buik ineens zo uitsteekt. In gedachten zat die buik er niet. Als je dan keukenkastjes opentrekt en tegen je buik aan stoot (el-ke-keer-weer) is dt nog tot daaraantoe. Maar ik heb op mijn werk op een kinderdagverblijf een mind een grote blauwe plek op haar hoofd bezorgd![]()
Tussen onze garderobe en de keuken zit een deur, die doorgaans open staat. Een meisje van toen 4 jaar liep er doorheen, en normaal is er plaats voor mij + kind. Nu nietDus ik beuk zo met mijn buik dat arme meisje met haar hoofd tegen de punt van het aanrechtblad
![]()
Meisje huilen en een buil, ik een rotgevoel - al kinderen mishandelen voor ik goed en wel moeder ben![]()
Verder hebben we het niet over de etensvlekken die ik al-tijd op mijn dikke babybuik weet te verzamelen, de mobiele telefoons die ik op het babyhoofdje van mijn lieve dochter laat stuiteren tijdens het voeden, de spuitpoepperikelen waar ik zelfs midden op Piccadilly Circus een oplossing voor moest bedenken (extra kleertjes meenemen? Dat vergt vooruitdenken - functie nog niet gevonden).
Ja ze doet het aardig, al zeg ik het zelf. Ze lijkt er niet permanent door beschadigdquote:Op zondag 11 september 2016 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh god ja die telefoon tijdens de voeding... toch goed gekomen bij nr 1
Nee bij Saar ook geen grote schade, behalve de liefhebberij voor mn mobielquote:Op zondag 11 september 2016 20:37 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja ze doet het aardig, al zeg ik het zelf. Ze lijkt er niet permanent door beschadigd
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:22 schreef Anne het volgende:
En de winnaars zijn geworden.... *tromgeroffel*
tombolafan
Jore
Ireth
Sali_
amaranta
Gefeliciteerd!Jullie hebben inmiddels een PM van mij ontvangen ook
.
Ik ga zaterdag, ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Ik heb mijn gisteren gezien. Tranen over mijn wangen en buikpijn van het lachen. Het is een GEWELDIGE film!
Mooi! Ik ga ziek op de bank voor de brievenbus liggen.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:24 schreef Sali_ het volgende:
Ik begreep dat ze vandaag verstuurd zijn dus ze zullen waarschijnlijk morgen aankomen![]()
Kan niet wachten!! :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |