abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165154633
160907_50937_Bridget-Jones-prijsvraag001.jpg

Renée Zellweger en Colin Firth zijn weer samen te zien in Bridget Jones's Baby, het nieuwe hoofdstuk over 's werelds favoriete singleton. Haar nieuwe love interest wordt gespeeld door Patrick Dempsey (Grey's Anatomy). In deze derde Bridget Jones-film, blijkt Bridget onverwachts in verwachting te zijn.

‘En ze leefden nog lang en gelukkig‘ blijkt niet weggelegd voor Bridget Jones (Zellweger). Na haar break-up met Mark Darcy (Firth) is ze in de veertig en opnieuw single. Bridget besluit zich te focussen op haar baan als producent van een nieuwsprogramma en brengt veel tijd door met haar vrienden. Het lijkt alsof ze nu eindelijk alles onder controle heeft en dat er niets meer mis kan gaan…

Maar dan ontmoet ze een onweerstaanbare Amerikaan: Jack (Dempsey) en haar liefdesleven staat weer op z’n kop. Deze man heeft alles wat de Britse Darcy mist. Geheel ongepland, blijkt Bridget in verwachting te zijn en weet ze niet zeker wie van de twee mannen de vader is…

Bridget Jones's Baby draait vanaf 15 september in de bioscoop!

Winnen?!160907_50937_Bridget-Jones-prijsvraag002.jpg
In samenwerking met Universal Pictures mogen wij 5 prijzenpakketten weggeven, met daarin de volgende prijzen:

> 2 x vrijkaarten voor de film Bridget Jones's Baby
> 1 x notitieboekje
> 1 x shopper-tas

Wil jij kans maken op één van deze vijf prijzenpakketten?
Post dan nu jouw meest hilarische moment wat je hebt meegemaakt tijdens je zwanger- of ouderschap en laat ons eens flink lachen!

Meedoen kan tot en met maandag 12 september 2016.
Na deze datum worden er uit de leukste reacties 5 winnaars geselecteerd.

Succes!
pi_165156143
quote:
Post dan nu jouw meest hilarische moment wat je hebt meegemaakt tijdens je zwanger- of ouderschap en laat ons eens flink lachen!
Ik ben geen van beiden ooit geweest. Hoe kan ik mee doen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165157817
Simpel
Voor maandag zwanger worden en dan een heel grappig zwangerschapsverhaal hier posten :D
  roze woensdag 7 september 2016 @ 23:22:26 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165163905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 18:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik ben geen van beiden ooit geweest. Hoe kan ik mee doen?
Dit.

:'(
Your beauty never ever scared me.
pi_165164541
:') Mijn zoontje brak zijn arm toen ie drie of vier was, weet niet meer precies, van schommel gesprongen...

:{ Naar ziekenhuis, waar er een foto moest worden gemaakt, en meneertje vond het geen goed idee als er een dokter aan zijn arm kwam.

:{w Toen ie merkte dat ie er niet onderuit zou komen kwam de pure woede boven, ik vergeet zijn uitspraak nooit meer...

}:| .... keek dokter recht aan,... "ik noem jou een ......"
( even opzij kijken en goed nadenken wat het ergste woord was dat hij kon verzinnen... )

:o .... ik was echt even bang voor een vreselijk scheldwoord...

:( ..... "ik noem jou een DOMBO!!!"

_O- Dokter heeft zich tranen gelachen, ... en ik stiekem ook... en toen ie eenmaal in fel geel gips zat was alle leed weer voorbij.
◢◤
pi_165164909
Eén van de hilarische momenten was toen wij onze ouders gingen vertellen dat ik zwanger was. Bij mijn schoonouders ging dat gepaard met veel tranen en knuffels. Maar bij mijn familie.....

Ik had een positieve test op de dag dat we op verjaardag gingen bij mijn moeder. Dus op stel een sprong wat in elkaar geflanst want het is toch wel een heel tof verjaardagscadeau als je te horen krijgt dat je opa en oma wordt.
In verband met tijdgebrek weinig origineels, snel een foto van de test gemaakt (zo'n kruidvat 2 voor ¤5,- ding) en een lijstje gekocht. Foto erin, papiertje erom. Klaar.

Ik had nog een klein pocketboekje voor grootouders die we inpakten voor mijn vader.
Wij daarheen en de cadeautjes gegeven. Gezegd dat ze tegelijk opengemaakt moesten worden, want het hoorde bij elkaar.
Het ging al mis bij mijn vader,die een fractie sneller was dan moeder:
"Oh ik wordt opa" *legt boekje weg* (op de toon van 'oh blauwe sokken -ja leuk maar niet bijzonder) :o
Op dat moment pakt mijn moeder het cadeautje uit (hoort totaaaaaaal niet wat mijn vader zojuist zei), kijkt naar de foto en zegt: "huh? Wat is dit nou? Een afstandbediening van de (Nintendo) We ofzo?"

Het duurde even voordat het kwartje viel. Waarna natuurlijk enorme vreugde.
Een kwartier later stapt mijn zusje binnen. Mijn moeder laat de cadeautjes die ze van ons gekregen heeft, aan haar zien. Te beginnen bij een boek. Vervolgens zegt ze dat ze nog een cadeautje heeft gekregen, waarop mijn zusje op een zwaar sarcastische toon zegt "hoezo? Is ze zwanger ofzo?" :o
Mijn moeder geeft geen antwoord, maar duwt haar de fotolijst in haar handen waarop ze vraagt "wat is dit dan? Een deurbel???"
_O-

Laten we het erop houden dat het als een complete verrassing kwam dat ik zwanger was.
pi_165165758
Na een hele zware bevalling moest ik gehecht worden. De assistent gynaecoloog begon met hechten en ik nog helemaal in een roes zeg "naai de boel maar dicht want ik wil niet meer n**ken en er komt zeker geen 2e kindje bij. Ze lagen allemaal in een deuk in de verloskamer :@

2 jaar later is mijn 2e kindje geboren O+
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_165168494
Mag t ook een verhaal van mn zusjes zwangerschap zijn? Ben zelf wel zwanger/zwanger geweest maar zo leuk als bij haar wordt t niet :D

Op de uitgerekende datum is er nog niks te merken dus mn zusje gaat met mij naar de verjaardag van een neef. Daar staan we wat te kletsen met een stel vrienden van hem, tot 1 van hen aan mn zusje vraagt; 'wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?'
"Vandaag" zegt mn zusje.
En HOP! Alledrie de jongens doen precies tegelijk een grote stap naar achter _O- _O- _O-
Alsof dr vliezen elk moment zouden breken ofzo _O- _O- :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_165168499
Simpel:

Elke keer dat mijn vrouw vertelde dat 'wij' zwanger waren en iedereen naar mij keek en er dan ongemakkelijk achterkwamen dat IK dus niet zwanger was maar mijn vrouw met haar jaloersmakende slanke lijn wel.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:26:48 #10
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165170355
Ik wil dit ook winnen :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 september 2016 @ 12:05:52 #11
163650 Greys
pi_165171207
Jaaaaaaaa Bridget O+
Toevallig van de week deel 1 weer gezien. Zalig.

quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2016 17:20 schreef Anne het volgende:
Ow. Dat wordt lastig. :{ ;(
Au.

Maar succes aan alle deelnemers die wel kinderen hebben gekregen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 september 2016 @ 16:31:48 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165176555
Jammer joh, dat je niet mee mag doen als je geen kinderen hebt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 8 september 2016 @ 17:07:00 #13
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_165177412
Mijn zwangerschap verliep tamelijk onbezorgd tot ik bij 30 weken toch een medische indicatie kreeg. Ik sprak mijn zorgen uit dat ik mocht er in mijn ziekenhuis geen plaats zijn, ik weer door moest naar een ander. Mijn gynaecologe stelde me gerust met de woorden: 'geen zorgen, ook al moet je bevallen in de bezemkast, jij bevalt in dit ziekenhuis' :D

Inmiddels is mijn dochter bijna 2.5 jaar en ze kwebbelt ons de oren van het hoofd. Een tijdje geleden had ze een poepluiers van hiertothebikjoudaar!
Dus ik verschoon haar, veeg haar schoon tot ze ineens gortdroog zegt: 'lukt het'? :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_165180618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 16:31 schreef Tink89 het volgende:
Jammer joh, dat je niet mee mag doen als je geen kinderen hebt...
Dan vertel je toch over:
Dat je man teelbalkanker had en derhalve zijn zaad in liet vriezen.
Jullie relatie liep niet zo lekker. En jij dacht dat je hem misschien aan je kon binden door zwanger te raken. Ware het niet dat dat op de natuurlijke weg niet meer ging.
Je maakte een afspraak bij de gyneacoloog zodat zij, met een fake toestemmingsbriefje van je man, zijn ingevroren zaad bij je kon insemineren.
De gyneacoloog. Toevallig de zus van je man, had die ochtend ontdekt dat haar minnares, de nieuwe vrouw van jouw schoonvader (haar vader dus) was.
Haar hart was gebroken en was er niet zo bij met haar gedachten.
Hierdoor insemineerde ze de verkeerde vrouw met het ENIGE zaad van jouw man.
En, tja, de niet al zo goede relatie met je man liep op de klippen👎. En nu ben je kinderloos.
  donderdag 8 september 2016 @ 19:48:04 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165181135
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dan vertel je toch over:
Dat je man teelbalkanker had en derhalve zijn zaad in liet vriezen.
Jullie relatie liep niet zo lekker. En jij dacht dat je hem misschien aan je kon binden door zwanger te raken. Ware het niet dat dat op de natuurlijke weg niet meer ging.
Je maakte een afspraak bij de gyneacoloog zodat zij, met een fake toestemmingsbriefje van je man, zijn ingevroren zaad bij je kon insemineren.
De gyneacoloog. Toevallig de zus van je man, had die ochtend ontdekt dat haar minnares, de nieuwe vrouw van jouw schoonvader (haar vader dus) was.
Haar hart was gebroken en was er niet zo bij met haar gedachten.
Hierdoor insemineerde ze de verkeerde vrouw met het ENIGE zaad van jouw man.
En, tja, de niet al zo goede relatie met je man liep op de klippen👎. En nu ben je kinderloos.
Da's precies het verhaal van die vreselijke serie op Netflix... Brrt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165181368
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Da's precies het verhaal van die vreselijke serie op Netflix... Brrt.
Hebben ze bij Netflix jouw levensverhaal verfilmd? Das ook wat zeg!
  donderdag 8 september 2016 @ 20:04:37 #17
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_165181498
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hebben ze bij Netflix jouw levensverhaal verfilmd? Das ook wat zeg!
:D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 september 2016 @ 21:17:53 #18
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 8 september 2016 @ 21:34:19 #19
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_165183883
Ik vertelde mijn moeder over dit topic en kan zich 1 van mijn vele uitspraken nog herinneren.. Ik was een jaar 6 à 7, we keken samen naar het programma 'De Bevalling', tot opeens de vliezen van de dame op tv braken en ik vol overgave riep.. 'Zag je al dat vruchtvlees mam, wat eruit spoot'! *)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 9 september 2016 @ 00:28:04 #20
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_165190782
dames ik ben zwanger! wat moet ik nu doen? :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  vrijdag 9 september 2016 @ 02:19:22 #21
19194 Oversight
◢◤
pi_165192570
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 00:28 schreef Anthonie24 het volgende:
dames ik ben zwanger! wat moet ik nu doen? :')
:o Zorg dat vier vage kennissen over driehonderd jaar een boek over je schrijven.

^O^ Kan je beroemd mee worden man, ...dat is die jood aan dat kruis ook gelukt.

:@ ...hoewel... die werd door een andere jood tegen een kruis gespijkerd, ..dat wil je vast niet.
◢◤
  vrijdag 9 september 2016 @ 02:51:18 #22
460156 Anthonie24
pi_165192689
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 02:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

:o Zorg dat vier vage kennissen over driehonderd jaar een boek over je schrijven.

^O^ Kan je beroemd mee worden man, ...dat is die jood aan dat kruis ook gelukt.

:@ ...hoewel... die werd door een andere jood tegen een kruis gespijkerd, ..dat wil je vast niet.
shit! volgens mij doet mijn quotalert het niet zo goed. ;(
  vrijdag 9 september 2016 @ 02:54:46 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_165192703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 02:51 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

shit! volgens mij doet mijn quotalert het niet zo goed. ;(
:@ offtopic hier man....

:o SNEL!!! ..... wegwezen hier voor er zo'n blauwe komt.

◢◤
  vrijdag 9 september 2016 @ 02:56:48 #24
460156 Anthonie24
pi_165192713
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2016 02:54 schreef Oversight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haaaaaaa! volgens mij slapen zo allemaal nu. _O-
  vrijdag 9 september 2016 @ 02:58:19 #25
460156 Anthonie24
pi_165192722
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2016 02:54 schreef Oversight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hee maar.....ik ben dus zwanger!!! wat vind je daarvan? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')