SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch fijn dat een game dat kan bewerkstelligen zonder uitleg (over zowel hoe te spelen als wat je spelt)quote:Op woensdag 7 september 2016 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren meteen Journey gespeeld, mijn ervaring.
Begin met spel: Uhm wat moet ik doen? Nouja geen idee maar het ziet er wel erg sfeervol uit.
Halverwege de game: Ik snap wel hoe het werkt, maar nog steeds geen idee waarom ik doe wat ik aan het doen ben
Game uitgespeeld: Nog steeds geen idee wat ik nu precies gedaan heb... maar ik voel me wel euforisch met deze beelden. Ik heb alleen geen idee waarom ik blij van de game geworden ben.
Conclusie: Mooie game
Klopt, erg bijzonderquote:Op woensdag 7 september 2016 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch fijn dat een game dat kan bewerkstelligen zonder uitleg (over zowel hoe te spelen als wat je spelt)
Ik vind t een super mooi spel. De opvolger Abzu is ook fijn. Al vond ik Journey persoonlijk fijner.
Vast een stomme vraag, maar wat word de grote verassing?quote:
Ik zag wat je deed daarquote:
Alternatieve einde ook gecheckt?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:49 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zelfde sfeer en gameplay. Had het idee dat de puzzels iets beter in elkaar zaten. Minder vaag.
Ik ben ff kwijt wat de neo nu is.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Dat is nou net het hele idee van een verrassing he. Dus ja, stomme vraag.
Maar er wordt ongetwijfeld meer verteld over de slim en de Neo, dus daar dienen die smilies voor lijkt me.
Ik ben meer benieuwd welke games er aangekondigd gaan worden die "better on neo" zijn.
Neo boeit me weinig meer, wel de nieuwe aankondigingen qua games
betere specs.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ff kwijt wat de neo nu is.
Slim snap ik, dat hadden ze bij de PS3 ook. Gewoon wat dunner. Niet zo boeiend.
Maar wat is die Neo nou precies dan?
Soort ps4.5 zeg maar.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ff kwijt wat de neo nu is.
Slim snap ik, dat hadden ze bij de PS3 ook. Gewoon wat dunner. Niet zo boeiend.
Maar wat is die Neo nou precies dan?
quote:
Maar niet zo dat er straks spellen zijn die alleen op de Neo kunnen draaien en niet meer op de "gewone" 4? Want dat was bij "gewoon" en "slim" nl ook nooit.quote:
Dat zou ik nl best wel heel dik RUK vinden als dat zo zou zijnquote:
Mooiquote:Op woensdag 7 september 2016 17:51 schreef dud0r het volgende:
Games draaien zowel op de Neo als de gewone ps4.
quote:
De Playstation 4 Pro natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 15:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar wat word de grote verassing?
mfwquote:Op woensdag 7 september 2016 19:05 schreef lord_bono het volgende:
Mass Effect: Andromeda is (zeer) waarschijnlijk aanwezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |