waarom zou iemand die boven modaal verdient en 36 uur per week werkt zwart gaan bijklussen, heb wel belangrijkere zaken te doen zoals FOK!en.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het alleen een slap argument. Zwart bijwerken en een uitkering trekken is namelijk aantrekkelijker dan voor het minimumloon ergens aan een lopende staan, ongeacht de hoogte van de bijstand.
Weet je wat nog lucratiever is? Een baan zoeken en in je vrije uren zwart bijbeunen. Eureka!
Huur: 400quote:Op woensdag 7 september 2016 12:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laat maar eens een berekening zien dan.
Die is raakquote:Op woensdag 7 september 2016 15:26 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik zie iedereen wel regeren. Zeker met de huidige peilingen. ChristenUnie kwam ook in een coalitie terecht.
Je mag als overheid iedereen monitoren, je mag als politieke partij voorstellen om fundamentele vrijheden in te perken, maar kom niet aan de portemonnee, dan is het land te klein.
Ach, bullshit van polderturk blijft ook gewoon in NWS staan, zie het probleem niet eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2016 14:08 schreef skrn het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat dit topic doet in NWS, en niet zoals gebruikelijk in POL. En waarom we de telegraaf als bron gebruiken, terwijl we het programma gewoon van de site van GroenLinks kunnen downloaden.
Ik vind het wel interessant om te zien hoe fokkers er over denken.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie de nieuwswaarde niet van dit topic. Dit zijn gewoon de opvattingen waar Groen Links al jaren voor staat.
Wat verzeker je voor 100 euro per maand buiten de zorg? Verder dan 50 euro kom ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Huur: 400
GLW: 100
ZorgV: 100
Boodschappen: 200
Internet: 40
Overige verz: 100
Beetje sparen t.b.v. onverwachte uitgaven/afschrijvingen en je zit zo rond de 1000
En dan neem ik de boodschappen nog ruim, voor een alleenstaande.
Kamertje moet voldoende zijn inddquote:Op woensdag 7 september 2016 15:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Een uitkeringstrekker behoeft geen zelfstandige woonruimte.
Ik ook niet, daarom neem ik het héél ruim, anders betichten mensen je er weer van dat je de Donald Duck verzekering niet meeneemt in je berekening.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat verzeker je voor 100 euro per maand buiten de zorg? Verder dan 50 euro kom ik niet.
Groen Links die wil nivelleren. Hoe voorspelbaar wil je het hebben?quote:Op woensdag 7 september 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te zien hoe fokkers er over denken.
Jezus dit is toch wel erg diep triest.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Een uitkeringstrekker behoeft geen zelfstandige woonruimte.
Ja jeetje. Dan kom je hier toch niet lezen.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Groen Links die wil nivelleren. Hoe voorspelbaar wil je het hebben?
Grems is niet zo sociaal :pquote:Op woensdag 7 september 2016 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jezus dit is toch wel erg diep triest.
Wat als je een moeder bent met twee kinderen? Die wil jij dus in een kamertje gooien?
Ik merk het ja.quote:
het gaat nu niet om een gezin.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat als je een moeder bent met twee kinderen? Die wil jij dus in een kamertje gooien?
Het ging hier om een alleenstaande, ik stelde dat een alleenstaande ruim rond kon komen van 1340 euro, jij vroeg om een berekening, die heb ik je gegeven. Dan moet je er niet de huillie huillie eeuwige alleenstaande moeder met twee kindjes bij halen.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, mijn oorspronkelijke opmerking was ook waarom het in NWS staat. Is hetzelfde als de PVV die tegen moskeeën blijkt te zijn of de PvdD die lief blijkt te zijn voor dieren. Zou groen links iets willen ten faveure van de rijken zou het nieuwswaardig zijn.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jeetje. Dan kom je hier toch niet lezen.
1340 euro is een makkie voor een alleenstaande.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Het ging hier om een alleenstaande, ik stelde dat een alleenstaande ruim rond kon komen van 1340 euro, jij vroeg om een berekening, die heb ik je gegeven. Dan moet je er niet de huillie huillie eeuwige alleenstaande moeder met twee kindjes bij halen.
Wat jij wil werkt allemaal averechts.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Het ging hier om een alleenstaande, ik stelde dat een alleenstaande ruim rond kon komen van 1340 euro, jij vroeg om een berekening, die heb ik je gegeven. Dan moet je er niet de huillie huillie eeuwige alleenstaande moeder met twee kindjes bij halen.
Het is bijna verkiezingstijd dus is het nieuws.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, mijn oorspronkelijke opmerking was ook waarom het in NWS staat. Is hetzelfde als de PVV die tegen moskeeën blijkt te zijn of de PvdD die lief blijkt te zijn voor dieren. Zou groen links iets willen ten faveure van de rijken zou het nieuwswaardig zijn.
Goeie grond bezet houden om te speculeren is ook niet erg sociaal.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar kraken is gewoon crimineel.
Mensen die niet bijdragen aan de samenleving zijn ook derderangsburgers. Tevens is dit geen argument tegen mijn stelling dat je van 1340 euro ruim rond kunt komen als alleenstaande.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat jij wil werkt allemaal averechts.
Als je iemand dus verplicht om in een kamer te gaan wonen, kan je er wel uitgaan dat die mensen een flinke haat ontwikkelen voor de overheid en samenleving. Je wilt mensen behandelen als derderangs burgers en dat heeft alleen maar nadelen.
Ehm, het duurt nog ruim een half jaar.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is bijna verkiezingstijd dus is het nieuws.
Voor verdere klachten kun je terecht in feedback :p
Niet sociaal is niet gelijk crimineel.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Goeie grond bezet houden om te speculeren is ook niet erg sociaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |