Breakaway? Niet echt een toko waar ik had verwacht dat jij daarnaartoe zou gaan....damn op loopafstand van mijn werkquote:Op dinsdag 20 september 2016 00:21 schreef Iwanius het volgende:
Na de lunch van gisteren het:
Avondeten:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren met een lekkere zoete koude cocktail bij Breakaway cafe.
Juist wel. Het is niet alsof je eten alleen interessant is als het wordt afgebeeld als een kleurrijke stellage uit een of ander tijdschrift, zo steriel en buiten de context van het alledaagse. Doe eens avant-garde en verbeeldt de werkelijkheid zoals jij die nu beleeft.quote:Op woensdag 21 september 2016 08:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Geen foto waard: koffie en een bord havermoutpap.
Woon je in Alphen toevallig?quote:Op woensdag 21 september 2016 09:27 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb ook wat havermout met honing en kaneel. De rest van de dag waarschijnlijk patat, oliebollen en andere vette zooi op de jaarmarkt..
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Woon je in Alphen toevallig?![]()
Ik had net een halve bak kwark.
Later in de middag eten op de Jaarmarkt
Nog meer lekkers gehaald?quote:Op woensdag 21 september 2016 12:45 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
japatatje speciaal is alweer op
Yeaah!! Bijna naar Griekenlandquote:Op woensdag 21 september 2016 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis van het werk, vakantie...
* uniekhoorn schenkt cola-berenburg in en pakt een stuk chocolade
Straks spruiten met satesaus, rijst, varkenshaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |