die met die rare jurkjesquote:Op zondag 11 september 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er gaat weer een vrouw winnen. Schrijf maar op.
Dat bejaarde vrouwmens jaquote:Op zondag 11 september 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emma is wel iets te gevuld moet ik zeggenquote:Op zondag 11 september 2016 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
Emma haar vulling is wel lekker. Jannie toch
Emma, Manuela of Annemarie. Misschien dat Alper nog een gooi kan doen.quote:
Mwah.. gewoon goede vormenquote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emma is wel iets te gevuld moet ik zeggen
Een goede kok is dik zeggen ze toch?quote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emma is wel iets te gevuld moet ik zeggen
dan moet je de bovenkant eerder afdekken. Of meer in de onderkant van de oven bakken. Of minder temperatuur en langer bakken.quote:Op zondag 11 september 2016 20:40 schreef Maraca het volgende:
Hoe kan de onderkant niet gaar zijn? Die van Emma was bijna verbrand aan de bovenkant
Ze heeft zelf alles opgegeten omdat haar vriendengroep het niet lekker vond.quote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een goede kok is dik zeggen ze toch?
Oké Hansquote:Op zondag 11 september 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
#TeamEmma of anders #milf Annemarie. Manuella zal wel winnen maar vind ik maar irritantquote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emma, Manuela of Annemarie. Misschien dat Alper nog een gooi kan doen.
Thnxquote:Op zondag 11 september 2016 20:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
dan moet je de bovenkant eerder afdekken. Of meer in de onderkant van de oven bakken. Of minder temperatuur en langer bakken.
Annemariequote:Op zondag 11 september 2016 20:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
#TeamEmma of anders #milf Annemarie. Manuella zal wel winnen maar vind ik maar irritant
Ja. Want maar 1 uur tijd.quote:
Patricia of Hidde denk ik. Die kunnen er allebei weinig vanquote:
Emma is aan het falen vandaag.quote:Op zondag 11 september 2016 20:45 schreef Joosie200 het volgende:
Emma doet het aan de binnenkant. Lekker nat van binnen
Van mij mag Hidde eruit.. Of Marcelquote:Op zondag 11 september 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Patricia of Hidde denk ik. Die kunnen er allebei weinig van
Hidde nog meerquote:Op zondag 11 september 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emma is aan het falen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |