Weet je vriendje hier eigenlijk van? Aangezien het niet echt moeilijk is dit te herleiden naar jou.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kom hier natuurlijk ook enkel voor mijn /liefdagboek shit.
OHHH NEE. Die krijgen wellicht een eigen show though.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zonder Koen en Gigi? :s Vond alleen hen boeiend.
bij Staxus oid?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OHHH NEE. Die krijgen wellicht een eigen show though.
Gelukkig. Want als ik bij hem ben, ben ik gewoon zo blijquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja nja ik neem idd ook wel aan dat posts niet zo'n representatief beeld geven ja maar toch.
Dat ik dit hier post?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Weet je vriendje hier eigenlijk van? Aangezien het niet echt moeilijk is dit te herleiden naar jou.
Je vriendje. En je vriendje kan hier zeg maar wel achter komen dat je dit hier plaatst, zeg maarquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat ik dit hier post?
Niemand weet hier over wie ik het heb
Oh maar dat is een prima score.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig. Want als ik bij hem ben, ben ik gewoon zo blij
Wat hij goed doet, doet hij geweldig. Wat hij minder doet, kan ik 99% van de tijd handelen
Ach. Ik heb zo mijn dingen om mijn stoom af te blazen, die heeft hij ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:12 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je vriendje. En je vriendje kan hier zeg maar wel achter komen dat je dit hier plaatst, zeg maar
De mijne FOK!t dus achquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend weet dat ik heel veel fok en mensen van deze site ontmoet en zo en vindt dat allemaal prima en heeft niet de behoefte om mee te lezen of whatever.
Stoom afblazen is altijd wel goed, maar dat doe ik hier niet. Vooral omdat iedereen kan meelezen en ik het er te privé voor vind.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Ik heb zo mijn dingen om mijn stoom af te blazen, die heeft hij ookIk noem hem geen klootzak of zeik hem af, althans, dat is niet mijn bedoeling.
Mijn vriend weet dat ik hier op zit, maar niet wat ik hier bespreek. Heeft hij ook geen interesse in.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend weet dat ik heel veel fok en mensen van deze site ontmoet en zo en vindt dat allemaal prima en heeft niet de behoefte om mee te lezen of whatever.
Ieder zijn eigen ding.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Stoom afblazen is altijd wel goed, maar dat doe ik hier niet. Vooral omdat iedereen kan meelezen en ik het er te privé voor vind.
Verder hou ik toch heel veel dingen voor mijzelf. Ben er niet altijd even blij mee, maar goed. Dat is een andere discussie.
Ik zie mijn ouders iedere week. En de hond. Senna.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn ouders zien me 6x per jaar of zo.
Hij kijkt stonedquote:
Is het een berner?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie mijn ouders iedere week. En de hond. Senna.
Is ie niet, maar gewoon slechte screenshot.quote:
Ja en ik dus nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie mijn ouders iedere week. En de hond. Senna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |