Ik vind eigenlijk wel dat jij de perfecte liefde verdient Brammetje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Ach ik weet dat mijn vriend de hele tijd zijn mobiel in de buurt heeft en ongetwijfeld ook anderen beantwoord. Dat mag, hij hoeft niet per direct te antwoorden, maar je kan vast wel even de tijd vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:SGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:55 schreef Rezania het volgende:
Dat blije hoofd van jezelf rechtsonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:S, schattig
dag
Die pretbek rechtsonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:S![]()
IJSTAPPASquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:46 schreef Renesite het volgende:
Vrijdag de vakantie vieren met uit eten. Vorig jaar ook al met de AH actie, dit jaar ook weer! We maken er gewoon een gewoonte van, lekker AH actie-eten
![]()
https://www.ahrestauranta(...)ia.htm?date=20160906
Ik denkkk dat ik neem:
De Spaanse gamba's (als ik ze nog vollédig moet pellen de carpaccio)
Entrecote
IJs-tapas.
Ziet eruit als een webshop met klein budget.quote:
Doe ik ook niet, ik weet rationeel dat er geen rede is, maar toch gaat het aan mij knagen dat ik wil weten hoe het gaat en het niet als een possessive BF wil gaan vragen (meerdere keren).quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
zoek er niet teveel achter. Ik tik m'n telefoon regelmatig aan, zie een berichtje, wil reageren, cliënt belt mij en ik vergeet het berichtje. En zo reageer ik de hele dag niet meer.
Heb ik laatst nog een discussie over gehad met mn moederquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
IJSTAPPAS
[..]
Ziet eruit als een webshop met klein budget.
[..]
Doe ik ook niet, ik weet rationeel dat er geen rede is, maar toch gaat het aan mij knagen dat ik wil weten hoe het gaat en het niet als een possessive BF wil gaan vragen (meerdere keren).
Ohhh nee, maar het ligt ook niet aan hem. Het ligt eraan wat ik ermee doe. Hij doet NIKS fout, alleen ik raak ervan gefrustreerd. Ik denk dat het typisch bij iemand hoort, maar dat hij ook rekening kan houden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat jij de perfecte liefde verdient Brammetje.
Maar omdat het altijd imperfect is denk ik dat je je om dit specifieke punt niet te druk moet maken aangezien het ook typisch iets is dat een beetje bij een persoon hoort en niet te veranderen is door er opmerkingen over te maken (dat leidt enkel tot frustratie aan beide kanten).
Laat het los man. Ik heb hetzelfde gehad maar dan met vrienden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Doe ik ook niet, ik weet rationeel dat er geen rede is, maar toch gaat het aan mij knagen dat ik wil weten hoe het gaat en het niet als een possessive BF wil gaan vragen (meerdere keren).
STONUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:SNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ik heb mijn eerdere fone er ook vandaan, was nog een HTC One.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
IJSTAPPAS
[..]
Ziet eruit als een webshop met klein budget.
[..]
Mijn vader is ook zo: "Ik hoor nooit iets van je."quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog een discussie over gehad met mn moeder
"Ja soms hoor ik echt niks van je"
Ik "Ja maar geen bericht is goed bericht... ik hoef toch niet elke dag wat te laten horen?"
Mijn ouders zien me 6x per jaar of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo: "Ik hoor nooit iets van je."
Ik:"Is er iets mis met je telefoon of duimen?"
I know, maar ik ben ZO chill. Ik verwacht NIKS, in verhouding tot alles wat ik om mij heen zie. We appen ook soms dagen niet. Zo wilde hij zondag plots gaan windsurfen zonder mij, want hij wilde lekker surfen en zijn eigen ding doen en mij niet te hoeven lessen. Jammer voor mij, maar prima.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laat het los man. Ik heb hetzelfde gehad maar dan met vrienden.
Het leidt tot frustratie aan beide kanten. Kost wel wat oefening, maar je kan het. Gewoon denken, hij is nu druk. Een andere keer komt waarschijnlijk beter uit.
Zeg niet dat het geen goede webshop is. Enkel sketchy.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerdere fone er ook vandaan, was nog een HTC One.
Ik denk dat ik ze ook niet vaker zie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn ouders zien me 6x per jaar of zo.
Je kan het wel! Ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
I know, maar ik ben ZO chill. Ik verwacht NIKS, in verhouding tot alles wat ik om mij heen zie. We appen ook soms dagen niet. Zo wilde hij zondag plots gaan windsurfen zonder mij, want hij wilde lekker surfen en zijn eigen ding doen en mij niet te hoeven lessen. Jammer voor mij, maar prima.
Daarom heb ik zo van: reageer eventjes JONGUUUH
Al vraag ik me af of Bram niet gewoon blij wordt van 'zorgen voor iemand'. Dat kan natuurlijk ook. Of dat het een halve autist is waarbij alles schoon moet zijn en recht moet liggenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
Moet trouwens zeggen Bram dat ik al langer in je posts wel een beetje een patroon bespeur soms qua ongelijkheid in wat hij geeft en wat jij geeft.
Zonder Koen en Gigi? :s Vond alleen hen boeiend.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OMG OMG!
We hadden het er 3 uurtjes terug nog over!!
Ik kom hier natuurlijk ook enkel voor mijn /liefdagboek shit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:04 schreef Kaas- het volgende:
Moet trouwens zeggen Bram dat ik al langer in je posts wel een beetje een patroon bespeur soms qua ongelijkheid in wat hij geeft en wat jij geeft.
Haha! Is wel zo ja. Sommige mensen vinden dat ook gewoon leuk, wat dan natuurlijk prima is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of Bram niet gewoon blij wordt van 'zorgen voor iemand'. Dat kan natuurlijk ook. Of dat het een halve autist is waarbij alles schoon moet zijn en recht moet liggen.
Maar alsnog positief bedoeld hoor.
Ja nja ik neem idd ook wel aan dat posts niet zo'n representatief beeld geven ja maar toch.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kom hier natuurlijk ook enkel voor mijn /liefdagboek shit.
Dat eerste. ALS JIJ MIJN HUIS ZOU ZIEN HOLY SHIT.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of Bram niet gewoon blij wordt van 'zorgen voor iemand'. Dat kan natuurlijk ook. Of dat het een halve autist is waarbij alles schoon moet zijn en recht moet liggen.
Maar alsnog positief bedoeld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |