Is ook niet echt eh lastigquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Als dit niet meer zwembadmedailles op gaat leveren dan de OS eet ik m'n sokken op, dat kan toch niet.
Ik hoop dat ze goud gaat pakken, zou super zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Chantalle![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOS weer goed bezig dus.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op YouTube heb je zelfs commentaar
Topbegin van deze Spelen, de Nederlander waar ik het meest naar uitkeek alvast gemist bij zijn eerste optredenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef DeLuna het volgende:
Hofweegen 1:20.42, zijn PR was 1:20.78
Nee, hoewel hij wel verrassend brons haalde op het EK.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh dit was dus niet sterkste onderdeel van Van Hofweegen? 50 en 100 vrij moeten nog komen
Wel naar finale
Hij is sowieso de derde Europeaan in de finale.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hoewel hij wel verrassend brons haalde op het EK.
Ik heb eergisteren letterlijk in de wandelgangen opgevangen dat hij in goede vorm is, dat lijkt nu gezien een PR in de series alvast het gevalquote:Op donderdag 8 september 2016 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, hoewel hij wel verrassend brons haalde op het EK.
Ja, ik ben echt benieuwd wanneer die tijd voorbij is.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Paralympisch zwemmen is wat WR's ook wel mooi, honderdmiljoen records breken in een week tijd
Dat krijg je met grofweg evenveel afstanden maar 10+ klassen voor mannen en 10+ voor vrouwenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel bizar veel onderdelen hier
Per klasse zijn er toch wel veel minder afstanden.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat krijg je met grofweg evenveel afstanden maar 10+ klassen voor mannen en 10+ voor vrouwen
Er zitten flink wat mensen voor een doordeweekse ochtend jaquote:
Trainen met Lotte Friisquote:Op donderdag 8 september 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Jessica Long
Op je 13e al drie keer goud winnen
1980quote:Op donderdag 8 september 2016 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Die Trisha Zorn waar de commentator het over had heeft zoveel gewonnen dat niet iedereen precies weet wat ze nou gewonnen heeft zo te zien.
[ afbeelding ]
Duitse wiki heeft wel alle medaillesquote:Op donderdag 8 september 2016 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Die Trisha Zorn waar de commentator het over had heeft zoveel gewonnen dat niet iedereen precies weet wat ze nou gewonnen heeft zo te zien.
[ afbeelding ]
Daar kwam het in 1992 zo te zien ook deels op neer.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1980Ja iedereen die niet zo goed kan zien zwemt in de klasse B. doei.
S10 is de lichtste lichamelijke handicap. Chantalle mist bijvoorbeeld een hand.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:32 schreef Max23 het volgende:
Ik ben trouwens totaal niet thuis in die categorieën. Wat voor handicap hebben zij?
En blind toch? gezien SB9. Alhoewel vorm van Usher ook mogelijk isquote:Op donderdag 8 september 2016 15:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
S10 is de lichtste lichamelijke handicap. Chantalle mist bijvoorbeeld een hand.
Blind is S11.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En blind toch? gezien SB9. Alhoewel vorm van Usher ook mogelijk is
Leuk he!!!quote:Op donderdag 8 september 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
De oma van de vriend van Zijderveld is een oud-collega van mijn moeder, het komt wel erg dichtbij zo.
Wietse?quote:Op donderdag 8 september 2016 15:34 schreef heywoodu het volgende:
De oma van de vriend van Zijderveld is een oud-collega van mijn moeder, het komt wel erg dichtbij zo.
Strokebreast?quote:Op donderdag 8 september 2016 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Blind is S11.
SB staat voor breaststroke.
Ow oke, aparte notering. Thanks!quote:Op donderdag 8 september 2016 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Blind is S11.
SB staat voor breaststroke.
quote:
Oh ja.quote:
SM voor medley (wisselslag)quote:Op donderdag 8 september 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ow oke, aparte notering. Thanks!
Die langzamere Koreaan is in principe sneller?quote:Op donderdag 8 september 2016 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen de Koreaan is in principe sneller maar zilver moet zeker kunnen
Wacht maar tot de finalequote:Op donderdag 8 september 2016 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die langzamere Koreaan is in principe sneller?
Is niet zo heel raar toch. 'Enige' handicap is het zicht. Als jij sneller zwemt maar slechtere ogen hebt, dan ben je niet meteen veel langzamer.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:08 schreef DeLuna het volgende:
Ah S13, de klasse waarvan je verwacht dat ze het snelst zijn, gek genoeg zijn de zwemmers uit S12 soms nog sneller.
Dan moet alles wel heel erg meezitten, er zijn er in principe 5 die ruim onder de 1:20 duiken (van 1:12 tot 1:18) en daar zit Thijs nog niet bijquote:Op donderdag 8 september 2016 22:31 schreef Max23 het volgende:
Thijs zal hoogstens 5e worden lijkt me
Oh, in de series waren dat er maar 4 toch? En zat hij maar een paar tienden van de nummer 5 afquote:Op donderdag 8 september 2016 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet alles wel heel erg meezitten, er zijn er in principe 5 die ruim onder de 1:20 duiken (van 1:12 tot 1:18) en daar zit Thijs nog niet bij
23:12quote:Op donderdag 8 september 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer Nederlandse medaillekansen?
23:13 moet goud en zilver wordenquote:Op donderdag 8 september 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer Nederlandse medaillekansen?
quote:
Ja wat is het nou?!quote:
Was heel zichtbaar ja, die teleurstelling.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Kruger![]()
Brons zal voor Zijderveld toch een teleurstelling zijn
Ze moest huilenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Kruger![]()
Brons zal voor Zijderveld toch een teleurstelling zijn
Logisch, als regerend wereldkampioene en tot vandaag wereldrecordhoudster kom je hier niet voor brons.quote:
What happened?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Mogelijk zwemgoud voor Kazakhstan. Ik heb hier nog nachtmerries van.
Oh ja, Balandin uit baan 8.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OS / [Zwemmen] #21 Met heel weinig medailles voor Nederland.
Hier moet je zijn.quote:
Moet nog gniffelenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
OS / [Zwemmen] #21 Met heel weinig medailles voor Nederland.
En daarna Marlou!quote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef heywoodu het volgende:
Twee huldigingen en dan Marc Evers in de finale 100m rugslag waar hij een van de favorieten is
Lange tegenwoordig danquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Emeliantsev komt tegenwoordig dus voor Rusland uit, slimme zet van 'm.
Dit moet wel een redelijk afgetekende top-3 worden jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:13 schreef Max23 het volgende:
Nu komt er weer zilver aan (of brons als die andere Britse gaat lolleren)
Vorig jaar op het WK nog voor Wit-Rusland aldus Wiki, ik krijg nu een gevoel dat dat een fout in de Wiki is danquote:
Zal wel een troll zijn danquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar op het WK nog voor Wit-Rusland aldus Wiki, ik krijg nu een gevoel dat dat een fout in de Wiki is dan
Op het CP-voetbal en tafeltennis na was dat het ook voor Nederland vandaag volgens mij, ik ga er een eind aan breienquote:Op vrijdag 9 september 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was medailleoogst voor vandaag denk ik
Kijk even in het atletiek topic naar die dame uit Malawiquote:Op vrijdag 9 september 2016 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch nog PLAKken in het zwembad
50m schoolslag? Die is voor SB9 niet eens paralympischquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:40 schreef Max23 het volgende:
Jammer dat Kruger niet de 50m doet vandaag.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:44 schreef komrad het volgende:
die commentator bij de NOS is echt verschrikkelijk
Oh ja, niet eens naar het onderdeel gekeken, zag alleen dat Zijderveld wel meedeedquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50m schoolslag? Die is voor SB9 niet eens paralympisch
Dan is het de 50 vrij denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh ja, niet eens naar het onderdeel gekeken, zag alleen dat Zijderveld wel meedeed
Ze doet niet mee vanwege 'serious health reasons'. Hopelijk komt ze snel terug, mooie meidquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:09 schreef Max23 het volgende:
Blijft jammer trouwens dat Summer Mortimer niet meedoet.
Die had nu ze voor Nederland uitkomt ook wel wat medailles gehaald![]()
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze doet niet mee vanwege 'serious health reasons'. Hopelijk komt ze snel terug, mooie meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.instagram.com/summermortimer/
Trampoline ongeluk gehad waarbij ze in plaats van netjes op de trampoline te landen met haar voeten op de grond landde. Zo'n beetje alle botten in haar voeten gebroken waardoor ze nu met twee ijzeren plaatjes in haar voeten loopt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef rajknier het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Wat is er mis met haar?
Zeker nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:17 schreef rajknier het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Wat is er mis met haar?
http://teamnl.org/programmaquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
Iemand een overzicht van het programma van vandaag?
Hoezo?quote:
Toch knap zo'n 100 school in 31 secondenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:09 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ingeschreven met 32.21, series met 31.81 een NR, en in de finale weer een NR met 31.27.
Bijna een seconde van zijn tijd af.
Sorry, ik lees bij Heywoodu Thijstijd en dan jouw bericht, Simon totaal gemist daarin.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toch knap zo'n 100 school in 31 seconden
Das wel heel vroeg. Nu ging gelukkig alles prima.quote:Op zondag 11 september 2016 00:55 schreef heywoodu het volgende:
Bradley Snyder, de man die op het vorige WK een meter of 5 voor de muur al keerde
Beetje laat en niet echt interessante sporten.quote:Op zondag 11 september 2016 01:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Zo jammer dat het hier zo rustig is
Ik stiekem ook wel, en dan dat laatste stuk.quote:Op zondag 11 september 2016 01:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik was het meest zenuwachtig voor haar
Straks nog rolstoelbasketbal met de mannen en morgen ook weer de vrouwen tegen Amerika. Dat moet wel iets spannender worden dan de afgelopen twee wedstrijden, denk ik.quote:Op zondag 11 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje laat en niet echt interessante sporten.
Met alle respect, toch al iets te vaak gezien tijdens OS. Was meer benieuwd naar andere sporten maar die worden niet live uitgezonden
Dan lig ik al te maffenquote:Op zondag 11 september 2016 01:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Straks nog rolstoelbasketbal met de mannen en morgen ook weer de vrouwen tegen Amerika. Dat moet wel iets spannender worden dan de afgelopen twee wedstrijden, denk ik.
Ja, ik sla deze ook maar even over. Morgen maar de samenvatting kijkenquote:Op zondag 11 september 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lig ik al te maffen
Was eigenlijk benieuwd naar onderdelen als archery, boccia, goalball, triatlon, zitvolleybal, rolstoeltennis. Wellicht dat ik het een en ander heb gemist maar toch veel waren niet live
Verkeerde topicquote:Op zondag 11 september 2016 02:13 schreef thesiren.nl het volgende:
16-6 ned japan ik zit te genieten bij het basketbal.
Ik kan me voorstellen dat je liever heel dicht langs een lijn zwemt zodat je weet waar je zit.quote:Op zondag 11 september 2016 02:21 schreef Szura het volgende:
Ik zie net een filmpje terug van die Bruinsma, is het gebruikelijk dat ze zo kort langs de lijnen zwemmen (ivm coördinatie ofzo)?
OS / [PS Rolstoelbasketbal] #1 Waar we voor goud gaan!quote:Op zondag 11 september 2016 02:20 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Wat? Ik? Of zat jij verkeerd?
Ze is blind dus dan wijk je wel snel af naar de lijnen lijkt mequote:Op zondag 11 september 2016 02:21 schreef Szura het volgende:
Ik zie net een filmpje terug van die Bruinsma, is het gebruikelijk dat ze zo kort langs de lijnen zwemmen (ivm coördinatie ofzo)?
Ja, sommige zwemmen standaard langs de lijnen, dat kost namelijk minder energie omdat je niet de hele tijd van links naar rechts gaat, maar dat kan je wel weer snelheid kosten omdat je je meer concentreert op de zwemmen langs de lijn.quote:Op zondag 11 september 2016 02:21 schreef Szura het volgende:
Hoe doen ze dat met volksliedquote:
Wat dacht je van die 1500m die inderdaad sneller was dan op de OSquote:
Allebei tegelijk afspelen.quote:Op maandag 12 september 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat met volkslied
Tja als je ineens allemaal water in je ogen krijgt lijkt me dat ook storend ondanks dat je blind bentquote:Op maandag 12 september 2016 15:45 schreef Max23 het volgende:
Echt nog nooit gezien, dat iemand zo slingert
Oh chipsquote:Op maandag 12 september 2016 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is nog een heat, ze gaat het niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |