Ze komen allebei aan slag lijkt me. Is het dan nog gelijk, wordt er nog zo'n tiebreak inning gespeeldquote:Op zondag 18 september 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Ik snap er niks van.
Is het nou na 9 innings tiebreak op de volgende manier:
2 honken bezet
eerste scorende team wint?
Ik dacht dat er in elk geval voor beide teams een beurt zou komen. En wie speelt als eerste? Degene die de hele wedstrijd al als eerste aan de inning begint?
Het is eigenlijk zoals een normale 10e inning, maar dan met 2 man op de honken. Spanje heeft in die 10e niet gescoord, NL wel dus klaar.quote:Op zondag 18 september 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Ik snap er niks van.
Is het nou na 9 innings tiebreak op de volgende manier:
2 honken bezet
eerste scorende team wint?
Ik dacht dat er in elk geval voor beide teams een beurt zou komen. En wie speelt als eerste? Degene die de hele wedstrijd al als eerste aan de inning begint?
Dan heb ik de beurt van Spanje gemist. Ik kijk het een beetje tussendoor, dus dan ligt hert aan mij. Was een snelle beurt dan denk ikquote:Op zondag 18 september 2016 20:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zoals een normale 10e inning, maar dan met 2 man op de honken. Spanje heeft in die 10e niet gescoord, NL wel dus klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |