Altijd een boeiende sport gevonden , verder nooit iets mee gedaan behalve dat ik wel petjes heb maar die heeft iedereen wel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Just curious:
Wat is jullie binding met honkbal buiten dit toernooi om?
Nee, ik ben vanmiddag niet in Hoofddorp, ik had andere verplichtingen en zit nu ook voor de TV...quote:Op zondag 18 september 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd een boeiende sport gevonden , verder nooit iets mee gedaan behalve dat ik wel petjes heb maar die heeft iedereen wel.
Maar jij zit daar ?
Vroeger wel eens bij Kinheim wezen kijken en bijvoorbeeld WK 2005 in Haarlem ook bezocht, maar ik volg het alleen met EK/WK/WBC zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Just curious:
Vanaf m'n vierde stond ik heel m'n leven op het velf, na m'n middelbaar jaar college gespeeld en daarna naar de dom rep en honduras gaan try outen maar telkens net te licht bevonden.quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Just curious:
En daarna?quote:Op zondag 18 september 2016 18:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vanaf m'n vierde stond ik heel m'n leven op het velf, na m'n middelbaar jaar college gespeeld en daarna naar de dom rep en honduras gaan try outen maar telkens net te licht bevonden.
Geen. Altijd een leuke sport gevonden maar kijk het sporadisch.quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Just curious:
55 jaar geleden batboy geweest bij HCAW.quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Just curious:
Honduras? Was dat een beetje gezellig?quote:Op zondag 18 september 2016 18:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vanaf m'n vierde stond ik heel m'n leven op het velf, na m'n middelbaar jaar college gespeeld en daarna naar de dom rep en honduras gaan try outen maar telkens net te licht bevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |