Ik ben sinds een tijdje aan het daten met een jongen. Er is een klik en we hebben lol, maar ik weet nog niet zeker of ik een relatie met hem wil.
Alleen denkt hij volgens mij dat we al een relatie hebben en begint beetje bij beetje te bemoeien met de dingen die ik doe.
Zo vindt hij het problematisch als ik vermeld dat ik op dansles ga. Dat wil hij liever niet, want ja dan dans ik dus met andere mannen/partners.
Ik geef aan dat ik meerijd met een collega en ook dat maakt hem boos en heeft hij liever niet.
Hij heeft zelf ook gewoon contact met andere dames op een vriendschappelijke /collegiale manier (voor zover ik het weet) en daar maak ik ook geen ruzie over en vind het verder prima.
Moet ik hem ook eens streng behandelen en van alles een probleem maken of kan ik het beste aangeven dat hij niet moet zeuren, aangezien we nog aan het daten zijn en nog helemaal niet zeker weten of we verder met elkaar willen?
Klacht: mensen die willen bemoeien met je leven en beperkingen opleggen, terwijl zij zelf rustig hun gangetje gaan.