Het is de bedoeling dat hier alle wedstrijden van de kwalificatie besproken worden buiten het Nederlands Elftal. Zoals u ziet zijn er geen groepen meer van vijf landen. Gibraltar en Kosovo zorgen ervoor dat we met negen groepen van zes landen te maken hebben.quote:Groep A: Nederland, Frankrijk, Zweden, Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg
Groep B: Portugal, Zwitserland, Hongarije, Faroër Eilanden, Letland, Andorra
Groep C: Duitsland, Tsjechië, Noord-Ierland, Noorwegen, Azerbeijdjan, San Marino
Groep D: Wales, Oostenrijk, Servië, Ierland, Moldavië, Georgië
Groep E: Roemenië, Denemarken, Polen, Montenegro, Armenië, Kazachstan
Groep F: Engeland, Slowakije, Schotland, Slovenië, Litouwen, Malta
Groep G: Spanje, Italië, Albanië, Israël, Macedonië, Liechtenstein
Groep H: België, Bosnië & Herzegovina, Giekenland, Estland, Cyprus, Gibraltar
Groep I: Kroatië, IJsland, Oekraïne, Turkije, Finland, Kosovo
Regenvalquote:Op maandag 5 september 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Albanië - Macedonië blijkbaar stilgelegd.
Zweden is niks meer zonder Ibraquote:Op maandag 5 september 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland zowaar favoriet voor tegen Zweden, het zal me benieuwen
Met Ibra was het ook niet zoveel.quote:Op maandag 5 september 2016 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zweden is niks meer zonder Ibra
Gaat de beste nummer 2 niet rechtstreeks trouwens?quote:Op maandag 5 september 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hafc zal alvast trillen voor Italië - Spanje over een maandje.
Play-offs. Er kunnen geen 16 landen mee namens Europaquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat de beste nummer 2 niet rechtstreeks trouwens?
Nouja die play offs zijn sowieso wel te doen omdat het geen open loting is, dus de betere landen ontlopen elkaar wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play-offs. Er kunnen geen 16 landen mee namens Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Luxemburg is de sterkste 6 die je kon loten, wat vrij weinig zegt, maar er zijn nummers 5 waar ze makkelijk van moeten kunnen winnen. Bulgarije is zwak, maar schat ik eigenlijk maar iets lager in dan Zweden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
Luxemburg is op papier zwakker dan Bulgarije lijkt me? Of is Bulgarije 2016 helemaal waardeloos?
Interessante strijd wel, laatste die ik me kan herinneren was met Diego Costa.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, nu met Laporte aan komen zetten omdat hij dreigt voor Spanje te kiezen. Doe je ding Lopetegui.
Vergeet Iñaki niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Interessante strijd wel, laatste die ik me kan herinneren was met Diego Costa.
lollerquote:Arjen Robben heeft zijn rentree gemaakt bij Bayern München, maar de vleugelaanvaller is niet opgeroepen voor de WK-kwalificatieduels met Wit-Rusland en Frankrijk. Hoewel er sprake is van een definitieve selectie, lijkt bondscoach Danny Blind de deur toch nog op een kier te houden.
Als Robben, normaal gesproken een vaste waarde en de beste speler van het Nederlands elftal, in actie komt tegen 1. FC Köln, wordt hij misschien toch nog uitgenodigd. Wie wel weer bij de selectie zit, is Stefan de Vrij. De verdediger van Lazio speelde in september 2015 zijn laatste interland. Hij liep in die wedstrijd een knieblessure op, maar is weer helemaal terug als basisspeler bij Lazio.
Oranje speelt in de WK-kwalificatiereeks op 7 oktober tegen Wit-Rusland. Die wedstrijd wordt gespeeld in De Kuip. Drie dagen later is Frankrijk, de belangrijkste tegenstander in de kwalificatiegroep, de opponent in de Amsterdam ArenA.
Ook zo mooi dat Bartra niet meer bij de selectie zit nu hij weg is bij Barcelona. Terwijl hij nu beter speelt dan ooit geloof ik.quote:
Carvajal speelt voorlopig uitstekend en Sergi Roberto is multi- inzetbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En waarom niet? Bellerin vind ik nu al bizar goed.
Bartra zat er toch vorige keer wel bij? En Bartra had kwetsuurtjes, toch?quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook zo mooi dat Bartra niet meer bij de selectie zit nu hij weg is bij Barcelona. Terwijl hij nu beter speelt dan ooit geloof ik.
Hij speelt dit weekend normaliter al weer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bartra zat er toch vorige keer wel bij? En Bartra had kwetsuurtjes, toch?
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij speelt dit weekend normaliter al weer.
Wie had je zelf in gedachten?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong en Memphis Depay vervangen Steven Berghuis en Luuk de Jong bij #Oranje
WAT
Ik vind het zelf redelijk opvallend dat ze koste wat het kost per se vleugelspelers willen hebben ook al raken ze sinds lichtjaren geen bal meer goed. Gaat het echt niet in ze op om een nieuw systeem te ontwikkelen waarbij we niet afhankelijk zijn van tweederangsvleugelspelers?quote:
Als je wil dat ze geen 3e spits oproepen omdat ze maar met 1 spits spelen kom je dus bij een extra vleugelspeler of aanvallende middenvelder uit. Het is niet alsof we daar goede spelers te veel hebben, zoals bekend is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf redelijk opvallend dat ze koste wat het kost per se vleugelspelers willen hebben ook al raken ze sinds lichtjaren geen bal meer goed. Gaat het echt niet in ze op om een nieuw systeem te ontwikkelen waarbij we niet afhankelijk zijn van tweederangsvleugelspelers?
Als we het over de spitspositie hebben, snap ik niet helemaal waarom ze per se een derde spits willen hebben.
Persoonlijk zou ik, wie ben ik, het naar een 5-3-2 omgooien met Promes, Narsingh, Janssen en Dost als voorste vier. Promes is geen echte vleugelspeler en heeft in Rusland ervaring met zoiets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je wil dat ze geen 3e spits oproepen omdat ze maar met 1 spits spelen kom je dus bij een extra vleugelspeler of aanvallende middenvelder uit. Het is niet alsof we daar goede spelers te veel hebben, zoals bekend is.
Ik denk dat in november Fer wel de voorkeur boven Clasie gaat krijgen mits fit. Clasie is nu weer vaste bankzitter geworden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik, wie ben ik, het naar een 5-3-2 omgooien met Promes, Narsingh, Janssen en Dost als voorste vier. Promes is geen echte vleugelspeler en heeft in Rusland ervaring met zoiets.
Dan heb je voor de drie middenvelders Strootman, Clasie, Sneijder, Klaassen, Wijnaldum en Pröpper. Persoonlijk zou ik nog Clasie weghalen voor Fer/De Roon (maar #ikbenblindniet).
Veel andere keus zie ik ook niet echt, maar je moet ook de optie open kunnen houden om weer het systeem een beetje om te kunnen zetten als het niet loopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat in november Fer wel de voorkeur boven Clasie gaat krijgen mits fit. Clasie is nu weer vaste bankzitter geworden.
Ik zou dat ook een prima aanvalsselectie vinden, maar Narsingh lijkt me totaal geen speler voor een tweespitsensysteem.
Oxlade-Chamberlain, Johnson..quote:
Hart, Forster, Heaton;
Bertrand, Cahill, Jagielka, Johnson, Rose, Smalling, Stones, Walker.
Dier, Henderson, Oxlade-Chamberlain, Antonio, Lingard, Sterling, Walcott, Alli;
Rooney, Rashford, Sturridge, Vardy
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
20:45 alle wedstrijden..
• Schakelkanaal op Ziggo Sport
• Italië - Spanje op Ziggo Voetbal
[ afbeelding ]
Elke avond is er schakelkanaal op Ziggo Sport, Alle speeltijden behalve Nederlands tijden, dan zenden ze het duel van Frankrijk uit.quote:
Zelfde hier, jammer dat het niet mogelijk is om te switchen.quote:
Scheids is zijn rode kaart vergeten, anders had ie die al een paar keer getoond.quote:
deden toch ook mee aan het EK?quote:
oostenrijk spelt nu ook hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef Brammess het volgende:
Commentator gaat stevig de mist in; Rapid Wien speelt niet in dit stadion.
Ik hoop dat ze zich plaatsen en dan tegen een land als Iran moeten. Benieuwd wat die dan gaan doenquote:
Die past niet in dit systeem van Espanaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Juanfran is ook beter dan Bellerin
2 schijt landen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich plaatsen en dan tegen een land als Iran moeten. Benieuwd wat die dan gaan doen![]()
![]()
Algerije deed het leuk vorige WK. Marokko plaatst zich toch niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2 schijt landen.
Laat ze maar tegen Marokko spelen of Algerije
Zaterdagmiddag de eeste stap zetten,uit Gabon (aubameyang)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Algerije deed het leuk vorige WK. Marokko plaatst zich toch niet.
Ze doen hun best maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag de eeste stap zetten,uit Gabon (aubameyang)
Wie niet, Juanfran?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die past niet in dit systeem van Espana
twitter:dylan_fahy twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:44:04De Rossi jokes: "It's only right that Buffon makes a mistake every now & then just to prove he's not a robot. Pity it wasn't for #Juve!" reageer retweet
vind hem aanvallend niet zo sterk en vaak balverlies,zie ik liever Bellerin op zijn plek.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou Carvajal niet in het systeem passen?
Carvajal heeft jarenlang zonder moeite meegedraaid onder Lopetegui bij Spanje U21 en is onder andere Europees kampioen geworden. Ik denk dat zijn probleem met het ''systeem'' wel meevalt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vind hem aanvallend niet zo sterk en vaak balverlies,zie ik liever Bellerin op zijn plek.
Of Sergi Roberto die voetballend beter is.
oke,speelde ze toen hetzelfde voetbal als nu?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Carvajal heeft jarenlang zonder moeite meegedraaid onder Lopetegui bij Spanje U21 en is onder andere Europees kampioen geworden. Ik denk dat zijn probleem met het ''systeem'' wel meevalt.
Waarom zit Sansone er niet bij? Speelt werelds bij Villarreal. Absolute sensatie in LaLiga.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:28 schreef hafcfan het volgende:
Pelle uit de selectie gezet. Gedroeg zich wederom debiel. Het is weer tijd voor super Mario.
Hij stelt Veratti ook niet op en foching Montelivo wel Die vent speelt enorm laf en is totaal niet te volgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zit Sansone er niet bij? Speelt werelds bij Villarreal. Absolute sensatie in LaLiga.
Marchisio nog steeds geblesseerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij stelt Veratti ook niet op en foching Montelivo wel Die vent speelt enorm laf en is totaal niet te volgen.
Hij stond er al niet zo goed op in Italië na die penalty en zijn transfer naar China.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, geen hand geven is dus al genoeg om hem uit selectie te verwijderen. Frustratie is toch prima? Of heeft hij nog meer gedaan?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, geen hand geven is dus al genoeg om hem uit selectie te verwijderen. Frustratie is toch prima? Of heeft hij nog meer gedaan?
.Helaas welquote:
Als hij dan nou na wedstrijd direct zegt sorry en handje geeft vind ik het afgedaan. Je moet het ook weer niet opblazen, wellicht heeft hij hem niet gezien of wat dan ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]Geen respect tonen naar de trainer mag volgens jou dus allemaal? Heb jij geen normen en waarden mee gekregen. Zeker in Italië is dit totaal niet te tolereren
[..]
.Helaas wel
Tuurlijk zag die hem wel man. Dat gaf hij zelf nog toe. En dit is niet zijn eerste debiele actie. Het begint een opeenstapeling te worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij dan nou na wedstrijd direct zegt sorry en handje geeft vind ik het afgedaan. Je moet het ook weer niet opblazen, wellicht heeft hij hem niet gezien of wat dan ook
Die verrader had allang voor Frankrijk gekozen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Fekir valt in, dus een interlandcarriere voor Algerije is bij dezen uitgesloten. Laporte nog altijd beschikbaar voor Spanje.
Zoiets is pas definitief als iemand een officiële wedstrijd speelt, dit was zijn eerste. Bovendien is die 'verrader' gewoon geboren in Frankrijk. Maar met jou valt toch niet te praten, jij krijgt altijd zo'n lachwekkende waas voor je ogen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die verrader had allang voor Frankrijk gekozen.
Hij had al een oefenpotje gespeeld voor Frankrijk ,maar die telt idd niet mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zoiets is pas definitief als iemand een officiële wedstrijd speelt, dit was zijn eerste. Bovendien is die 'verrader' gewoon geboren in Frankrijk. Maar met jou valt toch niet te praten, jij krijgt altijd zo'n lachwekkende waas voor je ogen.
Fekir en laporte beide vaste selectie spelers in mijn fm 2020 selectie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Fekir valt in, dus een interlandcarriere voor Algerije is bij dezen uitgesloten. Laporte nog altijd beschikbaar voor Spanje.
Southgate begint fantastisch. Meer dan de helft hoort niet in de basis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart, Walker, Cahill, Stones, Bertrand, Henderson, Alli, Lingard, Rooney, Walcott, Sturridge
wat
Oh, oke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fekir en laporte beide vaste selectie spelers in mijn fm 2020 selectie.
twitter:nananatman twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:38:27Lingard is a dabbing fraud. Stick your head in an oven and try dabbing then you fucking prick reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:nananatman twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:38:27Lingard is a dabbing fraud. Stick your head in an oven and try dabbing then you fucking prick reageer retweet
twitter:FBAwayDays twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:24:49There is a "dab cam" at Wembley today. Game's gone. https://t.co/f6yKgfYQMn reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:FBAwayDays twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:24:49There is a "dab cam" at Wembley today. Game's gone. https://t.co/f6yKgfYQMn reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:FBAwayDays twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:24:49There is a "dab cam" at Wembley today. Game's gone. https://t.co/f6yKgfYQMn reageer retweet
Good old fashioned tackle volgens Glenn Hoddlequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Rooney moet hiervoor rood krijgen
Maar die is al jaren drankverslaafdquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Good old fashioned tackle volgens Glenn Hoddle
Die verdienen inmiddels ook wel eens een toernooi, waren er een tijdje terug al eens dichtbij.quote:
Zelden zo'n slechte commentator gehoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die commentator bij Azerbeijdjan - Noorwegen is gestoord.
Azerbeijdjan kan de komende twee jaren de verrassing worden hoor, hhh38!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte commentator gehoord.
Bossie is huisvriend bij Ziggo Sport natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:55 schreef luckass het volgende:
wat doet Bossie weer bij die nep Kees Jansma?
Ze kunnen een scalpel van Noorwegen toevoegen, voor het eerst in de geschiedenis van het voetbal!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Azerbeijdjan kan de komende twee jaren de verrassing worden hoor, hhh38!
En ze wonnen vorige maand met 1-0 (!) van San Marino.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze kunnen een scalpel van Noorwegen toevoegen, voor het eerst in de geschiedenis van het voetbal!!
Totale onzin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Azerbeijdjan kan de komende twee jaren de verrassing worden hoor, hhh38!
Voor U21, maar ging met een rugpijntje terug. Zal wel weer fit zijn voor volgende week.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was Dolberg eigenlijk opgeroepen voor Denemarken?
Het gaat ook gelijk drie versnellingen hoger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, gelijk al veel meer spelbeweging op het veld dan bij de 18:00-wedstrijden
Niet eens voor het eerste elftal tsssquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor U21, maar ging met een rugpijntje terug. Zal wel weer fit zijn voor volgende week.
Je pakt niet zomaar basisplaats af van Fischergod (en Jorgensen)quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet eens voor het eerste elftal tsss
Die hebben toch ook een back-up nodigquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je pakt niet zomaar basisplaats af van Fischergod (en Jorgensen)
Alleen Dolberg kan ze nog redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Deentjes gaan zo echt heel weinig goals maken
Nog niet . Gaat van niemand de bal krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Dolberg kan ze nog redden.
Meteen geelquote:
Eriksengodquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog niet . Gaat van niemand de bal krijgen
Zou verboden moeten worden, maar goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meteen geel
Hij heeft geen gelijk, ik heb ergere stutter-runs gezien, maar het is wel verschrikkelijk irritant
Het lijkt alsof iedereen het doet tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden, maar goed.
Mja, het is net zo lang wachten tot de keeper een beweging maakt..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meteen geel
Hij heeft geen gelijk, ik heb ergere stutter-runs gezien, maar het is wel verschrikkelijk irritant
Klopt, in 9 van 10 keren is keeper gewoon kansloos. Dan heeft het weinig met je voetbalkwaliteiten te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof iedereen het doet tegenwoordig
Kan tot bloei komen als er iemand bij komt die er iets van kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speelt ook zwak bij Denemarken
Kan . Met dat middelmatige spitsje van Feyenoord en Fischer is geen land te bezeilenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan tot bloei komen als er iemand bij komt die er iets van kan.
Tijd voor de comeback van Boilesen in de nationale ploeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan . Met dat middelmatige spitsje van Feyenoord en Fischer is geen land te bezeilen
Als die speelt bij Kopenhagen zit die er zo weer bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor de comeback van Boilesen in de nationale ploeg.
Gewoon ervoor zorgen dat hij tegen Club Brugge kan spelen. Daar kan je nog met twee gehandicapten van winnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die speelt bij Kopenhagen zit die er zo weer bij
Andersen ook maar erbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die speelt bij Kopenhagen zit die er zo weer bij
Omdat hij mentaal niet geschikt is voor het topvoetbal nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou op. Het gaat nooit wat met hem worden.
Kan moeilijk in z'n eentje een heel elftal met matige spelers dragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speelt ook zwak bij Denemarken
Oeps, my badquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kan moeilijk in z'n eentje een heel elftal met matige spelers dragen.
Knie kapot?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haal Milik maar eruit, die moet nog knallen bij Napoli
Ik zag het ja. Klaassen is weer same old. Buiten Klaassen wel een prima mapquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Lol Wit-Rusland had een hogere ExpG dan Nederland @Stijn.
Bij Ajax doet hij niet anders dus zo verbazingwekkend is dat niet. Bazoer is gewoon beter op het moment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klaassen weer lekker verstoppertje gespeeld. Komt echt weinig in de bal ook
Daarom zeg ik ook 'weer' mijn beste Frans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Bij Ajax doet hij niet anders dus zo verbazingwekkend is dat niet. Bazoer is gewoon beter op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |