ik wacht nog even op het amen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
We breien er langzaam een eind aan.
Maar zo eerst nog een stichtelijk woord...
blijft mooi, moeilijk enzo!quote:Op maandag 5 september 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eindigde Youp afgelopen vrijdag dus ook...
Genoeg stof voor een deel 2 en 3, dusquote:Op maandag 5 september 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan.
Heb nog ruim 6 uur muziek over...
Nee, ander thema volgende keer.quote:Op maandag 5 september 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Genoeg stof voor een deel 2 en 3, dusEn met hulp van de luisteraars ook nog wel een deeltje 4
Over 'n paar jaarquote:Op maandag 5 september 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ander thema volgende keer.
Misschien over een paar jaar, heb nog een paar van dit soort overvolle 'kratten' in Mixxx...
Wow !!! Ik heb weekendje buiten Delft gepland staan, lekker als het mooi weer isquote:Op maandag 5 september 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag buurt BBQ en dan 25 graden, zegt men...
Die voorspelling is inmiddels iets bijgesteld, zie ik net...quote:Op maandag 5 september 2016 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Wow !!! Ik heb weekendje buiten Delft gepland staan, lekker als het mooi weer is
Ietsjes minder zonnig?quote:Op maandag 5 september 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die voorspelling is inmiddels iets bijgesteld, zie ik net...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |