Jeetje. Al sinds gister avond hoor!quote:
JOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2016 23:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tis dat ik jou arm al gezien heb. 😅
Ik kom 's avonds niet op fok. I have a social life.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jeetje. Al sinds gister avond hoor!
Je bedoelt die jongens die om het half uur aan de deur staan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom 's avonds niet op fok. I have a social life.
ZWAAI NAZI ZWAAI!quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onthouden. Je hebt t ooit geleerd.
#Nazi
#verloedering
Wat lief dat je denkt dat ik e rop mijn (bijna) 38e nog zoveel kan lokkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 09:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bedoelt die jongens die om het half uur aan de deur staan?
Ik heb echt een tering hekel aan "Me boek" en "Jou boek".quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bedoelt die jongens die om het half uur aan de deur staan?
Twee testgroepen van kinderen, waarvan je de ene groep koekjes geeft en de andere groep kinderen nat spuit met ijskoud water, en dan observeren wie er lacht en wie niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Eerst even een wetenschappelijk onderzoek lezen over het lachen van kinderen.
(ik ben geen kind meer. MAAR IK LACH NIET)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"me" is dan ook dialect? Jou is gewoon typen zoals je het zegt, want de w hoor je niet echt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt een tering hekel aan "Me boek" en "Jou boek".
Het ziet er zo ontzettend dom uit.
#danmaareennazi
#ikbenookbestwelblond
#enhebblauweogen
#Arier
Ze doen spelletjes en kinderen die winnen vs verliezen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee testgroepen van kinderen, waarvan je de ene groep koekjes geeft en de andere groep kinderen nat spuit met ijskoud water, en dan observeren wie er lacht en wie niet.
[ afbeelding ]
Onderzoekers zijn softies geworden. Vroegah had je niet allemaal van die ethische normen waaraan het moest voldoen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ze doen spelletjes en kinderen die winnen vs verliezen.
Dus..... Iets anders effect.
Ja meneer Mengelequote:Op dinsdag 6 september 2016 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onderzoekers zijn softies geworden. Vroegah had je niet allemaal van die ethische normen waaraan het moest voldoen.
Dat is trouwens wel zonde man. Was een boel hard werk. Is dat misschien toch een gevolg van dat je als niet-single niet meer op zoek hoeft?quote:
En aangezien ik net ook een nazi was: Kom je lekker op de koffie? Heb er jodenkoeken bij.quote:
Haha. Boefje ben jij ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangezien ik net ook een nazi was: Kom je lekker op de koffie? Heb er jodenkoeken bij.
En breng je arm mee
Haha.quote:
Judge Dredd?quote:
Tijd om in de stad te gaan wonen waar je studeert.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:18 schreef Rezania het volgende:
Zo verdomd druk in de trein.Kutsjaarzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |