Nee, maar kan mijn oude telefoon nog verkopen voor 100 euro, dus uiteindelijk is ie 348 of zo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iz real & live beebie
Zoom stond alleen beetje extreem veel op ingezoomd wellicht
Dus jij bent gewoon een pussy. Ha.quote:Op maandag 5 september 2016 22:44 schreef Kaas- het volgende:
Wacht nee, jij had ooit eens die bedpics hier in de SC gegooid haha.
Edit: ik heb dat bericht zelfs teruggevonden via MyCroft maar de pics werken niet meer
Held!quote:
Want mannen vliegen dan gelijk op je af als vliegen op stront?quote:Op maandag 5 september 2016 23:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als ik single was zou ik nog pics durven te posten
Pfffffffffffffff gast jij post al tijden de meeste pics van iedereen in dit topic ga wegquote:Op maandag 5 september 2016 23:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als ik single was zou ik nog pics durven te posten
Nee. Want ik vind het niet echt fijn voor mijn BF.quote:Op maandag 5 september 2016 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want mannen vliegen dan gelijk op je af als vliegen op stront?
Ik bedoelde sexy pics.quote:Op maandag 5 september 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff gast jij post de meeste pics van iedereen in dit topic ga weg
Oh. Tja. Kan gebeuren.quote:Op maandag 5 september 2016 23:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Want ik vind het niet echt fijn voor mijn BF.
Ahwwwquote:
Per ongeluk een sexy foto op een forum plaatsen? Lijkt me sterkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |