abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 5 september 2016 @ 10:30:26 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_165099388
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 5 september 2016 @ 10:32:12 #2
Brabo Bastard
pi_165099411
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is de leeftijdscategorie in combinatie met minder op pad gaan ivm de kinderen. Ik kwam ook veel moeders tegen die een nieuwe vader voor hun kind zochten. No thanks but thanks...
Dat ja. Voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen ben ik ook zulke types tegen gekomen. Alleen vertelden ze dat pas tijdens de date soms :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 5 september 2016 @ 10:42:11 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165099521
Ik denk dat ik in mijn profiel 'kinderen, swipe links' ga zetten :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 11:03:49 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_165099772
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
Is het echt zo erg? Welke leeftijdscategorie zit je te lurken?

Ik heb dit juist weer met dieren -en pure reisgeile vrouwen ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165099808
Maar waarom staat op een datingsite zitten (of daten?) Gelijk aan iets dat niet lukt? Wat niet?
  maandag 5 september 2016 @ 11:11:37 #6
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165099855
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
Zo'n hekel aan die dingen?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
  maandag 5 september 2016 @ 11:16:53 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165099920
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:03 schreef K44S het volgende:

[..]

Is het echt zo erg? Welke leeftijdscategorie zit je te lurken?

Ik heb dit juist weer met dieren -en pure reisgeile vrouwen ;(
Nah, het valt wel mee. Zelf swipe ik links als ik zie dat iemand een kind heeft.

Maar soms kom je er pas laat achter. Ik zit in de cat. 30 - 37 ongeveer, dus wel de leeftijd voor kinderen.
  maandag 5 september 2016 @ 11:17:36 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165099928
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
Nee, dat niet. Maar ik heb geen behoefte aan kinderen van een ander om me heen :).

Heb er even over getwijfeld omdat ik echt een leuke man tegenkwam, maar nee. Ga het niet doen :).
  maandag 5 september 2016 @ 11:19:33 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_165099952
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nah, het valt wel mee. Zelf swipe ik links als ik zie dat iemand een kind heeft.

Maar soms kom je er pas laat achter. Ik zit in de cat. 30 - 37 ongeveer, dus wel de leeftijd voor kinderen.
Ooooh in de geval mag je niet klagen :9
pi_165099970
Best kut als je rond de kinderleeftijd 27-35 zit ja.... of ze zoeken een nieuwe papa, of ze willen je zaad :')
  Moderator / Redactie FP maandag 5 september 2016 @ 11:22:45 #11
Brabo Bastard
pi_165100008
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik er niets mee en al helemaal niet als ze van een ander zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_165100048
Ach ja, het is mn werk om te zorgen voor de kinderen van een ander dus ik zou met dat gedeelte dan weer geen moeite hebben _O- Het is meer dat je dan niet van de ex afkomt :')
  maandag 5 september 2016 @ 11:33:28 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_165100172
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
pi_165100303
Nee. Je vind toch leuk/aantrekkelijk wat je leuk vind? Voor mij veranderd de vorm waarin het op mijn pad komt daar niets in
Zou ik ook wel apart vinden eigenlijk
  maandag 5 september 2016 @ 11:47:22 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165100402
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Ooooh in de geval mag je niet klagen :9
Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zitten :P.
  maandag 5 september 2016 @ 11:48:01 #16
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165100417
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja die komen inderdaad voor in Nederland.
  maandag 5 september 2016 @ 11:48:08 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_165100419
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 september 2016 @ 11:51:05 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165100465
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:33 schreef K44S het volgende:
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
Op de app ben ik kieskeuriger.
Merk niet dat ik dat ook (meer) toepas in de kroeg. In de kroeg ga ik voor de gezelligheid waar dan iemand toevallig leuk langskomt en er misschien meer uitkomt.
Op de app zit ik meer voor daadwerkelijk een date te krijgen.
  maandag 5 september 2016 @ 12:06:14 #19
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165100813
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:
Het is meer dat je dan niet van de ex afkomt :')
Dat hoeft toch ook helemaal geen issue te zijn. Zolang het geen vechtscheiding is geweest uiteraard...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165100955
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:33 schreef K44S het volgende:
Ja, ik herken dit helemaal.

Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.

Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.

"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!

Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.

Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.

Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.

Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.

Eind goed al goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2016 12:15:09 ]
  maandag 5 september 2016 @ 12:16:26 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_165100996
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.

Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.

"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!

Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.

Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.

Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.

Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.

Eind goed al goed.
_O- _O- _O-
Goed verhaal wel :D
  maandag 5 september 2016 @ 12:46:32 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165101666
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Eind goed al goed.
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165102055
:D _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_165102212
Haha.
pi_165102219
+1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')