Dat ja. Voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen ben ik ook zulke types tegen gekomen. Alleen vertelden ze dat pas tijdens de date somsquote:Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is de leeftijdscategorie in combinatie met minder op pad gaan ivm de kinderen. Ik kwam ook veel moeders tegen die een nieuwe vader voor hun kind zochten. No thanks but thanks...
Is het echt zo erg? Welke leeftijdscategorie zit je te lurken?quote:Op maandag 5 september 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik in mijn profiel 'kinderen, swipe links' ga zetten.
Zo'n hekel aan die dingen?quote:Op maandag 5 september 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik in mijn profiel 'kinderen, swipe links' ga zetten.
Nah, het valt wel mee. Zelf swipe ik links als ik zie dat iemand een kind heeft.quote:Op maandag 5 september 2016 11:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Welke leeftijdscategorie zit je te lurken?
Ik heb dit juist weer met dieren -en pure reisgeile vrouwen
Nee, dat niet. Maar ik heb geen behoefte aan kinderen van een ander om me heenquote:Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die dingen?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
Ooooh in de geval mag je niet klagenquote:Op maandag 5 september 2016 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het valt wel mee. Zelf swipe ik links als ik zie dat iemand een kind heeft.
Maar soms kom je er pas laat achter. Ik zit in de cat. 30 - 37 ongeveer, dus wel de leeftijd voor kinderen.
Persoonlijk heb ik er niets mee en al helemaal niet als ze van een ander zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die dingen?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zittenquote:Op maandag 5 september 2016 11:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Ooooh in de geval mag je niet klagen
Ja die komen inderdaad voor in Nederland.quote:Op maandag 5 september 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zitten.
quote:Op maandag 5 september 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Op de app ben ik kieskeuriger.quote:Op maandag 5 september 2016 11:33 schreef K44S het volgende:
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
Dat hoeft toch ook helemaal geen issue te zijn. Zolang het geen vechtscheiding is geweest uiteraard...quote:Op maandag 5 september 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:
Het is meer dat je dan niet van de ex afkomt
Ja, ik herken dit helemaal.quote:Op maandag 5 september 2016 11:33 schreef K44S het volgende:
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
quote:Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik herken dit helemaal.
Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.
Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.
"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!
Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.
Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.
Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.
Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.
Eind goed al goed.
quote:Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik herken dit helemaal.
Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.
Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.
"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!
Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.
Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.
Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.
Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.
Eind goed al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |