De neger omdat het moetquote:Op maandag 5 september 2016 10:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee we hadden het over die school die die mail over de donkere schoonmaker stuurde en toen zei ik dat dat bij ons op school ook zo hadden kunnen doen
een vrouw?quote:Op maandag 5 september 2016 11:45 schreef MAHL het volgende:
Heb zin om wat uit China te bestellen, maar weet niet wat...
Mss weet zosk watquote:Op maandag 5 september 2016 11:45 schreef MAHL het volgende:
Nah, val niet echt op Asians.quote:
dode foetussenquote:Op maandag 5 september 2016 11:45 schreef MAHL het volgende:
breakingquote:Op maandag 5 september 2016 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
you're braking my balls here
gvd mooie aflevering was dat
kloptquote:Op maandag 5 september 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb jullie nog nooit #FreeNG zien posten
edit dan..quote:Op maandag 5 september 2016 12:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil mijn laatste reactie herzien.
Ik typ het dagelijks. Jammer dat je nou weer doet alsof je dat nooit leestquote:Op maandag 5 september 2016 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb jullie nog nooit #FreeNG zien posten
pic?quote:Op maandag 5 september 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man ben zo lellikkk geworden
net kapper heb maar machine 6mm laten zetten en korte opskeer
staat niet, nu echt zo badboi straatrat
heeft ie ook aan mn baard zitten knutselen zit er niet uit ook, ik had zelf eerst ff mn baard moeten bijwerken zoals ik altijd doe voordat ik kapper ga
shit man
zo praat je niet over je moederquote:Op maandag 5 september 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god ben nu al een uur aan het wachten met een irritant rotwijf doordat ze per se een winkel in wil gaan waar sale is. Neiging om weg te lopen en haar daar in dr uppie te laten gvd kutkoopjesjager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |