ja, was wel leukquote:Op maandag 5 september 2016 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle markten thuis
hi ha ho
Wat schaft de pot vanavond ?quote:
frituurde aardappelstaafjes met vlees en sla gok ik.quote:Op maandag 5 september 2016 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat schaft de pot vanavond ?
Klinkt goed, hier is het rijst met prut (kip met champignons, ui, paprika, tomaat in een ketjapsaus). Even wat verse groenten verwerken in de maaltijd.quote:Op maandag 5 september 2016 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
frituurde aardappelstaafjes met vlees en sla gok ik.
maandag is eten bij mn pa..
ook niet verkeerd.quote:Op maandag 5 september 2016 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, hier is het rijst met prut (kip met champignons, ui, paprika, tomaat in een ketjapsaus). Even wat verse groenten verwerken in de maaltijd.
misschien hooikoorts¿quote:Op maandag 5 september 2016 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik wil er nu wel even vanaf zijn, na enkele weken snotteren. Autorijden als je duizelig bent is niet echt een heel goed idee.
Ik dacht eerst dat het de cavia-allergie was die opspeelde, maar toch niet ..
JEZUS, STOP DE PERSEN, WISE LEEFT NOGquote:
jaja "vis vakantie"quote:Op maandag 5 september 2016 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JEZUS, STOP DE PERSEN, WISE LEEFT NOG
HOE WAS HET IN THAILAND, MET JE VISKANTIE ENZO?
Ik weet ook niet wat viskantie isquote:
hou niet van vissen en het klimaat van thailand, dus waarom zou ik daar zitten¿quote:Op maandag 5 september 2016 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JEZUS, STOP DE PERSEN, WISE LEEFT NOG
HOE WAS HET IN THAILAND, MET JE VISKANTIE ENZO?
Ik zou vooral happenquote:Op maandag 5 september 2016 09:40 schreef wise het volgende:
[..]
hou niet van vissen en het klimaat van thailand, dus waarom zou ik daar zitten¿
hooikoorts kan ook met bomen te maken hebben. Of huisstof en bepaalde haren van dieren. (zoals paarden)quote:Op maandag 5 september 2016 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou vooral happen![]()
Maarehm.. Ik denk niet dat het hooikoorts is, omdat ik er in de lente (pollen etc.) geen last van heb. Het is vooral de laatste twee / drie weken.
ze heeft ook een poesquote:Op maandag 5 september 2016 09:44 schreef wise het volgende:
[..]
hooikoorts kan ook met bomen te maken hebben. Of huisstof en bepaalde haren van dieren. (zoals paarden)
heb je nog andere dieren dan je cavia¿
Hey Noel ik had het net met madeliefff over ons mooie dorp en over dat er zo weinig allochtonen wonen. Wil jij daar nog iets over zeggenquote:
jij en liefffje wonen in 1 dorp?quote:Op maandag 5 september 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hey Noel ik had het net met madeliefff over ons mooie dorp en over dat er zo weinig allochtonen wonen. Wil jij daar nog iets over zeggen
Ik ben allergisch voor cavia's en paarden en daar kom ik dagelijks/ wekelijks mee in contact. Tevens kan ik ook niet goed tegen hooi en stro.quote:Op maandag 5 september 2016 09:44 schreef wise het volgende:
[..]
hooikoorts kan ook met bomen te maken hebben. Of huisstof en bepaalde haren van dieren. (zoals paarden)
heb je nog andere dieren dan je cavia¿
goede combi wel..quote:Op maandag 5 september 2016 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor cavia's en paarden en daar kom ik dagelijks/ wekelijks mee in contact. Tevens kan ik ook niet goed tegen hooi en stro.
En ik heb ik een stofallergie.
Maar normaal gesproken heb ik daar niet zo'n last van.
Verder geen andere huisdieren, gelukkig.
Ja, vind ik ook.quote:
Die allochtonen zijn inderdaad maar op een hand te tellen, mooi man.quote:Op maandag 5 september 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hey Noel ik had het net met madeliefff over ons mooie dorp en over dat er zo weinig allochtonen wonen. Wil jij daar nog iets over zeggen
quote:Op maandag 5 september 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die allochtonen zijn inderdaad maar op een hand te tellen, mooi man.
Ik welquote:Op maandag 5 september 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks tegen allochtonen verder ofzo hoor
Kan ik me voorstellen.quote:
Nee we hadden het over die school die die mail over de donkere schoonmaker stuurde en toen zei ik dat dat bij ons op school ook zo hadden kunnen doenquote:Op maandag 5 september 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks tegen allochtonen verder ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |