Ja, dat kan, maar ik wil er nu wel even vanaf zijn, na enkele weken snotteren. Autorijden als je duizelig bent is niet echt een heel goed idee.quote:Op maandag 5 september 2016 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het klinkt als iets waarvoor ik me niet snel ziek zou melden
maar beterschap
echt iets voor jou ook om midden zomer de griep te krijgenquote:Op maandag 5 september 2016 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik wil er nu wel even vanaf zijn, na enkele weken snotteren. Autorijden als je duizelig bent is niet echt een heel goed idee.
Ik dacht eerst dat het de cavia-allergie was die opspeelde, maar toch niet ..
En dank je wel
Ik vind het te stompzinnig voor woorden inderdaadquote:Op maandag 5 september 2016 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt iets voor jou ook om midden zomer de griep te krijgen
jij bezorgt nog steeds post?quote:Op maandag 5 september 2016 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het te stompzinnig voor woorden inderdaadMaar het kan ook komen door de klimaatbeheersing. Die staat nu op standje Noordpool en meestal heb ik het warm op het werk, dus dat wil wat zeggen.
Op zaterdag extra veel gehoest op de post, dus waarschijnlijk zullen er wat mensen ziek zijn geworden
Nee, gelukkig niet meer.quote:
hoe hou je het vol..quote:Op maandag 5 september 2016 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet meer.
Alleen op zaterdag post voorbereiden en daarnaast ook nog fulltime werken.
slaaf van het systeemquote:Op maandag 5 september 2016 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet meer.
Alleen op zaterdag post voorbereiden en daarnaast ook nog fulltime werken.
Nou ik gok dat vandaag de dag is gekomen dat ik een offday hebquote:
Preciesquote:
ik probeer tegenwoordig 5x per week te sportenquote:Op maandag 5 september 2016 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik gok dat vandaag de dag is gekomen dat ik een offday heb![]()
Daarnaast heb ik nog een verzorgponytje 2x per week en probeer ik minimaal 1x per week te sporten. Dat laatste mislukt nogal eens
Dat is wel heel fanatiek. Je wil bikinifit worden in 2017?quote:Op maandag 5 september 2016 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer tegenwoordig 5x per week te sporten
zaterdag naar een landbouwbeurs geweest.
ze hadden heel veel paarden. ook van die mini beesten.
moest toch even aan jou denken..
5 keer in de week, madnessssssssssquote:Op maandag 5 september 2016 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer tegenwoordig 5x per week te sporten
zaterdag naar een landbouwbeurs geweest.
ze hadden heel veel paarden. ook van die mini beesten.
moest toch even aan jou denken..
uiteraardquote:Op maandag 5 september 2016 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel heel fanatiek. Je wil bikinifit worden in 2017?
Haha, shetlanders > 4E .. ja ik snap het wel hoor
Oh, zo'n falabella- achtige ?quote:Op maandag 5 september 2016 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard
nee, die eckte eckte mini
ja, maar ja, ze hadden eigenlijk elk formaat wel.quote:Op maandag 5 september 2016 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, zo'n falabella- achtige ?
Die zijn wel echt heel klein.
Inb4 je bent zelf wel echt heel klein
Is zoks klein?quote:Op maandag 5 september 2016 08:41 schreef NoelGallagher het volgende:
over klein gesproken, waar is zosk
Van alle markten thuisquote:Op maandag 5 september 2016 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ja, ze hadden eigenlijk elk formaat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |